AnonymBruker Skrevet 13. september 2012 #1 Skrevet 13. september 2012 Nå har jeg tatt et storoppgjør med meg selv, og jeg har bestemt meg for å begynne å trene. Jeg vil ikke lenger være "den feite jenta" i venninnegjengen. Jeg har meldt meg inn i treningsstudio og holdt ut to dager uten usunt og brus. Det er utrolig til å være meg!! I dag tok jeg mål og veide meg og resultatene ble: Mage: 97 cm Rumpe: 104 cm Lår: 61 cm Bryst: 89 cm Overarm: 31 cm Jeg veier 70 kg og har en bmi på litt over 29. Det skal sies at jeg bare er 156 cm høy, så det blir ganske mye vekt fordelt på en ganske liten kropp.. Planen er å måle meg en gang i uken. Regner ikke med resultater før om noen uker, men gleder meg virkelig til det begynner å vise! Flere som er med? Gjør det samme som meg, og så kan vi hjelpe hverandre med å motivere hverandre! Kanskje dele de ukentlige resultatene? Jeg sitter for øyeblikket med tiårets gangsperre og NYTER det! Jeg har gjort noe bra for kroppen, for en gangs skyld! Anonym poster: 2f128964869ba41df2ca39267dd08c59 4
Lucid Skrevet 13. september 2012 #2 Skrevet 13. september 2012 Jeg kan gjøre et forsøk i allefall ;D blir nok en del "studentmat" på meg fremover uansett, så hvorfor ikke..
AnonymBruker Skrevet 13. september 2012 #3 Skrevet 13. september 2012 Jeg kan gjøre et forsøk i allefall ;D blir nok en del "studentmat" på meg fremover uansett, så hvorfor ikke.. Samme her! Lever på brødskiver og leverpostei. Og litt frukt og grønt inni mellom! Hiv deg med!! Anonym poster: 1622dd69d1ec3a4214a84e1164366d58
antibac Skrevet 13. september 2012 #4 Skrevet 13. september 2012 Jeg blir med! Var veldig flink i vinter, og gikk egentlig ned til den vekten jeg ville ned til (58 kg), men så plutselig traff jeg veggen, og mista all energi. Det har ført til treningsvegring og en veldig usunn sommer, og jeg har lagt på meg alt igjen Jeg har fortsatt ganske lite energi, skal til utredning for diverse sykdommer, men kan ihvertfall prøve å spise litt sunnere og bevege meg mer. Veier nå 68 kg, og vil veldig gjerne ned til 55 kg. Er 163 cm. Flink du er som har trent da! Hva har du trent?
KristineS Skrevet 13. september 2012 #5 Skrevet 13. september 2012 Om du kikker litt rundt på denne kategorien på forumet finner du en kjekk tråd som heter "ned 5 kilo før desember". Der er det mange som er aktive med å rapportere framgang fra uke til uke, og masse fin motivasjon og oppmuntring å hente om et er perioder det går dårligere Veldig greit i stedet for at det skal bli masser av enkelttråder =)
antibac Skrevet 13. september 2012 #6 Skrevet 13. september 2012 Ser ikke helt problemet med at det blir flere tråder. Ofte blir det så sinnsykt mange i slike tråder, at det faktisk er ganske greit med flere ned-i-vekt-tråder. 10
AnonymBruker Skrevet 13. september 2012 #7 Skrevet 13. september 2012 Jeg er med! Føler meg selv som den feite, både i venninnegjengen og i klassen. Har gått opp 12 kg, på to år!!! Har lyst til å begynne å gråte når jeg ser gamle bilder. Men tenker å begynne for fullt om i underkant av to uker. Har kjøpt inn lavkarbo bøker og greier, men har mye brød, pasta, poteter, ris og slikt jeg må spise ut av skapene først! :gjeiper: I tillegg skal jeg hjem til ho mor neste uke, og vet med meg selv at jeg ikke klarer å motstå all den gode maten hun lager. Så har jeg tenk at jeg skal ikke gå slavisk inn for bare lavkarbo, men heller prøve å spise mer grønt til maten istedet for poteter og ris, og lage hjemmelagde lavkarbobrød, istedet for de i butikkene. Prøvde dette en gang før, og følte meg mye mer opplagt og ble ikke så "tung" mett. Så skal jeg melde meg inn i studentidrettslaget og prøve å komme i gang der, før jeg hiver meg ut på joggetur. Det synes jeg er så utrolig demotiverende når jeg ender opp med å gå mesteparten av "joggeturen". Derfor tenker jeg å begynne med noe moro, og komme i litt bedre form slik, og heller ekspandere etterhvert Skal ta mål når jeg begynner! Dette blir bra dere! Anonym poster: 7596f0f5a51b4c7fcccc8c02b09e1bd5 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2012 #8 Skrevet 13. september 2012 Ååå, så gøy at dere er med!! Jeg har vært på treningsstudio og gått en del på 3D-mølle. Halvtime idag og en halvtime igår. Jogget ti minutter i løpet av denne halvtimen, og gikk i rask gange resten. Så trente jeg en del ben. Når jeg kom hjem brukte jeg en youtube-film med pilates og styrke som jeg trente, før jeg strekte ut. Kjempegreit å kunne gjøre det hjemme i mitt eget tempo! TS Anonym poster: 1622dd69d1ec3a4214a84e1164366d58
Gus Gus Skrevet 14. september 2012 #9 Skrevet 14. september 2012 Flink du er! Jeg er forresten hun som skrev rett over deg Som student med skrapa lommebok, har jeg ikke mulighet til å betale for treningssenter. Men jeg skal som sagt melde meg inn i studentidrettslaget, så får jeg håpe jeg får noe ut av det! De skal visstnok ha litt apparater der, så det er da noe i tillegg til fotball og diverse Har basseng der også, men da skal jeg ha noen kilo av først ja! Ikke kul om jeg sprader rundt i bikini i min form akkurat nå. Men dette skal bedre seg!
jabx Skrevet 14. september 2012 #10 Skrevet 14. september 2012 Samme her! Lever på brødskiver og leverpostei. Og litt frukt og grønt inni mellom! Hvorfor det? Tror du at du blir sunn av det? 6
Frk.Tyttebær Skrevet 14. september 2012 #11 Skrevet 14. september 2012 Hei Kan jeg slenge meg på her? Blir motivert av andres historier Jeg er selv den "feite jenta i gjengen" Selv når jeg var slank var jeg større enn de andre, og jeg er dritt lei av det. jeg har gått opp ca 30 kilo på 2 år, og det er IKKE en god følelse Jeg er 169 cm høy, veide sist gang jeg veide meg 89 kg. Jeg kan ikke begynne å trene før mandag igjen, men har tenkt å legge inn at jeg trener 3-4 dager i uken i 1.5 time hver gang Jeg vil prøve også å følge med mat forbruket mitt, at jeg ligger på rundt 1200 kalori pr dag. noen tips til sunn mat som slukker søtsuget? Målen nå: Vekt:89 Arm:38 cm Lår:66 cm Rompe:114 cm Mage:97 cm Midje:90 cm Håper på at tallene synker fort når jeg begynner å trene fra neste uke
Lilliani Skrevet 14. september 2012 #12 Skrevet 14. september 2012 Hvorfor det? Tror du at du blir sunn av det? Ææh, jeg gidder ikke være AB lenger. Jeg er ts! Nei, jeg tror ikke det. Jeg veit at jeg ikke blir sunnere av det! Men når man er student er økonomien ganske trang! 5
Lucid Skrevet 14. september 2012 #13 Skrevet 14. september 2012 Jeg blir med! Var veldig flink i vinter, og gikk egentlig ned til den vekten jeg ville ned til (58 kg), men så plutselig traff jeg veggen, og mista all energi. Det har ført til treningsvegring og en veldig usunn sommer, og jeg har lagt på meg alt igjen Jeg har fortsatt ganske lite energi, skal til utredning for diverse sykdommer, men kan ihvertfall prøve å spise litt sunnere og bevege meg mer. Veier nå 68 kg, og vil veldig gjerne ned til 55 kg. Er 163 cm. Flink du er som har trent da! Hva har du trent? Da har vi ca samme mål :D Kan ikke alle legge ut før og nå bilder? Det er så mye morsommere når man ser fremgangen!
Budsom Skrevet 14. september 2012 #14 Skrevet 14. september 2012 Jeg er med! Det som er gøy er at ca alle her har lik vekt og høyde så det blir spennende å følge hverandre Jeg har alltid vært aktiv med trening, men jeg mister ofte motivasjon etter jeg har vært på ferie. Skjer hver gang! Veide 60 en god stund før jeg gikk opp SYV kilo denne sommeren. Har klart å få av to av disse kiloene. På denne tiden i fjor veide jeg 57 og var kjempefornøyd da. Vil tilbake dit Målet er å veie 60 til jul. 5 kg to go!
Zakuro Skrevet 14. september 2012 #15 Skrevet 14. september 2012 Lykke masse til! Jeg er selv 70 kg, men jeg er jo 170 da:P Men har mista 10 kg, og skal bort med 10kg til:) Kick ass! >:D
lovedrug Skrevet 14. september 2012 #16 Skrevet 14. september 2012 Leve på knekkebrød å pølse i lompe funker det altså,gikk ned 15 kg jeg.. men ikke til å anbefale ...
prinsesseM Skrevet 14. september 2012 #17 Skrevet 14. september 2012 jeg vil bli med her Er og veldig lei av å være den feite jenta.. Og har en drøm om å kunne gå på shopping og ha en størrelse som passer! Er 1.72 høy og 94,6 kg. Skal ned til 80 kg da jeg har en veldig kraftig kropp og vil se slank ut på 80 kg I morgen skal jeg begynne på PSMF for å få en motiverende start. Skal holde på med det i 1-2 uker! Kjekt at det er flere som skal det samme så kan vi motivere hverandre
KaDust Skrevet 14. september 2012 #18 Skrevet 14. september 2012 Jeg er gjerne med, men dere må sparke meg litt bak for jeg er veeeldig flink til å sovne i stedet for å trene.
Ruskemor Skrevet 14. september 2012 #19 Skrevet 14. september 2012 hei folkens :D Kjempe flott at dere ønsker å gjøre noe for dere selv. Har litt lyst å "hjelpe" litt sån at dere ikke mister motet helt(håper det er greit). Angående trening, dere trenger ikke trene i mange timer for å få resultater. faktisk så holder det å gå raskt i 20-30 min 3-4 ganger i uken. dette handler litt om at trener man for mye så kan man lett miste motet, og man trener veldig lite efektivt. Maten: spiser du generelt sundt, lite og ofte vil dette hjelpe veldig. man trenger heller ikke droppe kosen helt. blir du søtsugen lag en fruktsalat eller varm noen frosnebær. Lykke til heier på dere :D 2
KaDust Skrevet 14. september 2012 #20 Skrevet 14. september 2012 hei folkens :D Kjempe flott at dere ønsker å gjøre noe for dere selv. Har litt lyst å "hjelpe" litt sån at dere ikke mister motet helt(håper det er greit). Angående trening, dere trenger ikke trene i mange timer for å få resultater. faktisk så holder det å gå raskt i 20-30 min 3-4 ganger i uken. dette handler litt om at trener man for mye så kan man lett miste motet, og man trener veldig lite efektivt. Maten: spiser du generelt sundt, lite og ofte vil dette hjelpe veldig. man trenger heller ikke droppe kosen helt. blir du søtsugen lag en fruktsalat eller varm noen frosnebær. Lykke til heier på dere :D Kan jeg ta deg med hjem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå