Vendelin Skrevet 8. januar 2005 Forfatter #101 Del Skrevet 8. januar 2005 Da har vi endelig fått papirene fra menighetskontoret..så nå er det bare å kontakte folkeregisteret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 11. januar 2005 #102 Del Skrevet 11. januar 2005 Da har vi endelig fått papirene fra menighetskontoret..så nå er det bare å kontakte folkeregisteret Spennende, spennende - nå begynner det virkelig å bli fart i sakene!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 11. januar 2005 Forfatter #103 Del Skrevet 11. januar 2005 Heisann. Koselig med hilsen. Blir fart og spenning her nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. februar 2005 #104 Del Skrevet 18. februar 2005 Heihei! - Skjer det noko med di planlegging eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 18. februar 2005 Forfatter #105 Del Skrevet 18. februar 2005 Skal ha planleggingsmiddag med svigers og foreldra mine i kveld. Er nesten ferdig med innbydelsene nå..endelig. og skal fylle ut papirer i helga. Tiden går fort nå for å si det sånn..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 21. februar 2005 Forfatter #106 Del Skrevet 21. februar 2005 Da var avtalen i boks med sminke og frisyre også...Nok et skritt nærmere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 21. februar 2005 #107 Del Skrevet 21. februar 2005 Hei hvordan gikk foreldremiddagen? Fant dere ut noe mer i bryllupsplanleggingen?? Er også veldig spent på hvilken frisør du endte opp med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 21. februar 2005 Forfatter #108 Del Skrevet 21. februar 2005 Heisann så koselig med hilsen. Foreldremiddagen gikk så fint så..ble seint for å si det sånn. Ellers så har jeg valgt en frisør/sminkør som jeg kjenner privat. Hun jobber for tiden på den norske opera, er utdannet make-up artist og er lærer ved hair artist skolen her i fjorden...og er vannvittig flink. Fikk 1.plass i NM for sminkører tidligere i år. Og skal nå til VM. Så jeg er veldig fornøyd med valget mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 21. februar 2005 #109 Del Skrevet 21. februar 2005 Heisann så koselig med hilsen. Foreldremiddagen gikk så fint så..ble seint for å si det sånn. Ellers så har jeg valgt en frisør/sminkør som jeg kjenner privat. Hun jobber for tiden på den norske opera, er utdannet make-up artist og er lærer ved hair artist skolen her i fjorden...og er vannvittig flink. Fikk 1.plass i NM for sminkører tidligere i år. Og skal nå til VM. Så jeg er veldig fornøyd med valget mitt JA, det må jeg si... Du har sikkert fått den en flink frisør/sminkør da, og er i trygge hender! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 22. februar 2005 Forfatter #110 Del Skrevet 22. februar 2005 Satser på det ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 10. mars 2005 Forfatter #111 Del Skrevet 10. mars 2005 Dagens gjøremål: planleggingsmøte med fotografen 13:30. Det skal bli gøy. Invitasjonene gis/sendes ut i dag...på tide Skal avtale med hun som skal bake bryllupskaken vår. Trene. Fortesette på bordpynten. ...åsså få gjort litt skolearbeid. Så får vi se hvor langt jeg EGENTLIG kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 10. mars 2005 Forfatter #112 Del Skrevet 10. mars 2005 Disse drikkevarene er foreløpig i boks: 18 flasker rødvin 5 flasker Martini Asti 4 flasker baileys 2 flasker jameson whiskey 2 flasker Grants whiskey 2 flasker Tia Maria 2 flasker Larsen cognac 2 flasker Martell cognac 1 flaske corvousier cognac 2 kasser mineralvann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 10. mars 2005 Forfatter #113 Del Skrevet 10. mars 2005 Dette er i gjort foreløpig: Lokale kirken Invitasjoner bordpynt stearinlys servietter duker Fotograf er bestilt frisør/sminke er bestilt Kjole, stola,veske Tiara Stoff til slør er kjøpt pluss noen stener. Toastmaster bestemt (og sagt Ja..søsteren min ) Kakene er 99% fordelt. begynt på "papirjobben", skal sendes neste helg. det i rødt er ikke helt klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. mars 2005 #114 Del Skrevet 14. mars 2005 Hei og hopp! - Korleis går det med deg? Begynt å bli nervøs enno? - Eg er litt, med tanke på at eg ikkje skal bli ferdig med førebuingane! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 14. mars 2005 Forfatter #115 Del Skrevet 14. mars 2005 Hei og hopp! - Korleis går det med deg? Begynt å bli nervøs enno? - Eg er litt, med tanke på at eg ikkje skal bli ferdig med førebuingane! :o Her går alt strålende. Innimellom er jeg litt nervøs ja, men, som deg, for at jeg ikke skal bli ferdig eller at jeg skal ha glemt noe. Nå venter jeg bare spent på hvor mange som svarer ja på inbydelsen. Har jo også fått noen ja allerede også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 22. mars 2005 Forfatter #116 Del Skrevet 22. mars 2005 2 mnd og 2 timer til klokkene ringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 5. april 2005 Forfatter #117 Del Skrevet 5. april 2005 Da var dressen til sambo i boks. Han blei kjempestilig..mangler bare sokker, sko, bbokser og skjorte til han nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 5. april 2005 Forfatter #118 Del Skrevet 5. april 2005 Fikk kake fra hun som skal bake bryllupskaken vår i går. NAMMENAM. Kaka var kjempeflott og smakte helt nydelig Dette blir bra, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 5. april 2005 Forfatter #119 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg skal ha prøvetime hos frisør/make-up til helga. Gleder meg kjempemye Hadde en samtale med henne forrige tirsdag og har planen klar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 5. april 2005 #120 Del Skrevet 5. april 2005 Prøvetime alt? Så spennende!! Nå nærmer det seg veldig ja!! Har du kontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå