Gå til innhold

vendelin og Sirwicked 21/5 2005


Vendelin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann

Nei, men fikk beskjed tidligere i uka at den sendes innen 14 dager. Skjedde noe feil når de skulle ha sendt den så den blei aldri sendt. Men regner jeg har den i hus før 1.des.iallefall. Det har tatt tid, men de jeg bestiller av har vært kjempehyggelige og imøtekommende hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Trulselinemor

Hei!

Jeg ville bare stikke innom for å se hvordan dere planlegger den store dagen.

Vi har snakket om å gifte oss i 2007, og er litt nysgjerrig på hvordan andre

planlegger dagen.

Ha fortsatt en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går med konstant sommerfugler om dagen. Kjolen nærmer seg så kjempemye nå :hoppe:

Ifølge trackinga ble den sendt ut av USA på fredag, så den burde bli registrert i Norge i dag, mandag. Så da er det bare toll"styret" igjen. Håper virkelig de jobber på høygir der borte.Er jo snart jul så kan jo krysse fingrene for at de har masse folk på jobb og får jobbet effektivt så jeg får kjolen min, jeg har venta lenge nok nå synes jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp sjekket på posten.no og kjolen har ankommet Norge. Nå krysser jeg bare fingrene for at tollen går fort. Er så spent at jeg holder på å dø :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk kjolen min levert på døra i går kveld. Den er enda finere enn på bildene. Den satt igrunn fint på, men trur den sitter finere dersom jeg klarer en 5-10 kilo. ER kjempeletta for at størrelsen var rett og for at den var så fin som jeg nesten ikke turde håpe på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Hei Vendelin, og tusen takk for tilbakemelding!

Det er vanskelig å bestemme seg, en hører så mye rart - men jeg har faktisk hørt mest positivt om brudeshop...så jeg må se. Men det er ingen lett avgjørelse! :-?

Uansett, kjolen jeg er på jakt etter er en Maggie Sottero fra høst 2003-kolleksjonen...en kjole litt forut for sin tid... Evt. bilde kan du se her. (jeg ønsker en diamond white utgave)

Vet du om noen som kanskje kan hjelpe meg???

Jeg er evig takknemlig til alle som evt. kan hjelpe meg med å skaffe denne kjolen! Den er så vidt jeg vet ikke å oppdrive i norske salonger pr. dags dato, og utenfor brudeshop blir jeg fortalt det er en leveringstid på minst 6 måneder - og så lenge kan jeg jo ikke vente! :(

Ellers så må jeg jo gratulere deg med at du har fått kjolen din i hus - enda det er noen uker siden nå! Det må være herlig å føle at brikke etter brikke faller så godt på plass!!! Ikke minst må det være helt topp å i det hele tatt ha drømmekjolen foran seg! Ble forresten litt nysgjerrig på kjolen jeg nå... :wink:

Ha en god dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...