Gå til innhold

vendelin og Sirwicked 21/5 2005


Vendelin

Anbefalte innlegg

Heisann!!!

Her kommer endelig en liten hilsen fra din forlover!! :ler:

Jeg blir jo litt nysjerrig og misunnelig på at alle andre er med deg og kikker på kjoler etc.... Jeg og vil være med!!!!!!!! Men jeg får nå sjansen etterhvert... håper jeg....

Gleder meg vannvittig til bryllupet deres.. Tror det blir helt fantastisk, jeg.. Og at du blir fin i brudekjole er det vel ikke tvil om.

Ellers er jeg selvfølgelig beæret over å være valgt ut til å være forlover for en så fantastisk jente!!!!!! :heiajente:

Ha en fin dag, vi snakkes!!

Klem fra din eventyrlystne forlover... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart du skal være med :wink:

Du må bare vente til sommeren når du kommer tilbake fra eventyret ditt i det solfylte utland :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag dro jeg impulsivt til sverige for å være litt harry. Fant noen bryllupsblader og dermed fikk jeg skikkelig bryllupsfeber?

Funnet en frisyre jeg liker veeldig godt, men siden internett siden til

www.alltombrollop.com suger så får jeg vente med linken :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var lysestakene og stearinlys i hus :-)

LITT tidlig kanskje :roll:

Uansett greitt å være ferdig med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann snuppa!!

Ringene ble akkuratt som det bildet jeg sendte....... MEN med 0,10 karat diamant.... :P:P

2900 kroner..... for begge... Tror min koster 6000 kroner i Norge......

Veldig fine........... Han sa at det bare var å komme med bildet, så skulle han lage akkuratt det du ville ha, hvis det er mulig.....

Vi snakkes..

Mange klemmer fra meg.. :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity27..eller GI jane( :ler: )Dersom du er her inne snart. Har du sjans til å ringe meg søndag kveld..etter 9 norsk tid?

Dersom du finner telefonen under sanddynene :)

Skal i bursta til farmor klokka 4 så er nok ikke hjemme før da.

Bare hadde noen spørsmål ang. diamantringer i Irak:)

Har funnet noen aktuelle her skjønner du, men er det mulig å få de børsta ..ikke glatte i hvitt gull tru?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg sitti å tråla nettet noen timer på jakt etter den perfekte kjolen...igjen :-)

Mine kriterier er som følgende:

  • 1.stroppeløs..eller med tynne stropper

2.Korsett bak på ryggen

3.Organca overlay

4.Ikke blonder, men perler og all slags "glitter" er lov

5.litt langt slep, men det kan godt taes av

Foreløpig er det Maggie Sottero sine kolleksjoner som er mest aktuelle, men også noe av Demetrios og Moonlight evt. Eve of milady/. 1.prioritet er moulin rouge(MS) som tidligere sagt, men venter spent på nye kjoler fra henne til sommeren/høsten. :wink:

så langt har jeg iallefall tenkt nå, så får vi se hva jeg ender opp med når dagen er der

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare fått sånn auto-reply foreløpig. :-? Men de sa det kunne ta 6-8 dager før de fikk svart pga.stor pågang. Skal bli artig å se hva de svarer :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått den nye katalogen til Panduro :hoppe:

DER var det mye fint i tips og triks. Masse med ideer og prisene var faktisk ikke så stive som jeg trudde :danse:

Må ta en kafetur med mine søstre snart for å finne ut hva de har fra før slik at jeg ikke kjøper dobbelt av stempel for eksempel. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innlegg fra Lullu:

Bordkartet lages så fort folk at svar på om de kommer. Ca. 3 - 4 uker i forveien. Vi skal ha all denne infoen samlet i sangheftet. Blir en del sider med forskjellige ting og tang i heftet, så vi kan absolutt ikke drøye det noe lenger enn dette.  

Sykdom osv. kan man jo aldri forutse. I det bryllupet jeg var, sto det en åpen plass grunnet sykdom. Enten kan man la plassen stå tom, eller man kan be alle gjestene sette seg en plass oppover eller noe slikt istedet.  

Hos oss skal hvert sanghefte være personlig (personlig hilsen til hver gjest) og så er det jo også bordkortene. Vi må derfor la plassen stå tom dersom noen melder avbud grunnet sykdom. Skal ikke dekke bordene selv, og det blir for mye ekstra jobb dersom alle skal flyttes på.

...kjekke saker å huske på og gode ideer

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått noen vaser i hus også. 10 stk hjertevaser i samme som lysestakene. Skal få tatt bilder av dem etterhvert å legge dem ut her :wink:

Men nå må jeg tilbake til kjøkkenbenken, sen middag i dag :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsen Tex :-) Alltid koselig med folk som titter innom. God helg til deg også :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madley

Hei Vendelin!

Takk for hilsen i dagboka mi :bukke:

Synes det virker som du er godt i gang med bryllupsforberedelser her! Lykke til!

Leya

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med tilbakemeldinger :-)

Har endelig kommet over en ny bryllups-kneik. Da mener jeg perioder hvor bryllup stort sett er alt som sitter oppi hodet. Selv om det er kjempegøy kan det også bli litt slitsomt å være så kjempeivrig og engasjert innimellom. Slår jo helt rot i stolen her. :-?

Skal bli godt med noen dager med masse jobbing og :husarbeid: isteden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hei.

ser at du virkelig er i gang med å hamstre ting til den store dagen... Lurt det så slipper du masse styr den siste tiden. Dn skal du bruke bare til å glede deg.. og grue deg til utdrikkingslaget... neida, skal prøve åvære så snill som mulig!! :hoho:

Bare stoppa innom her for å si hei og hå!! :kul:

Her er det varmt og godt for tiden..

Hilsen forloveren!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke dy meg for å snoke litt i dagboka di, har fått med meg at du er telemarking og skal vies i Borgestad kirke (?) ( har sniki litt på bryllupsforumet serru :oops: ) Den kirken er helt fantastisk! Har vært i vielse der før....sukk

Måtte innom og si hei, og de kjolene du linket til var kjempelekre :D

Lykke til med planlegging og bryllupsdagen :)

Hilsen Skiensjente i eksil ( arbeidsinnvandrer til Bærum ) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med hilsen fra en med-telemarking.

Skiensjente jeg og :wink: (Men har foreløpig emigrert til porsgrunn9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...