Gå til innhold

vendelin og Sirwicked 21/5 2005


Vendelin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei på deg jea :-)

Påsken var flott ja :-) Fikk 3 deilige dager på hytta på fjellet. Det blåste litt, men sola skinte og hytteveggen ble flittig brukt 8)

Åsså ble det maaasse marsipan, så nå er det bare å trene dobbelt i et par uker :-? ..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

nettopp fått beskjed fra min kjære forlover om klarsignal for ringene våre. Gullsmeden mangler bare størrelser, bredde og carat. tamtaramtamtam :danse:

Må en tur innom en gullsmed å få målt i dag da gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kul: hallå!!

Ja, jeg sitter nå her nede og venter på størrelser og sånn, jeg. Neida, har ikke fått sjansen til å besøke han gullsmeden enda.. Det ser ut som vi har litt aktivitet utover, så jeg får bare ta det når jeg har sjans. Skal jo være her et par måneder til!!

Ellers ser jeg frem til å møte dere i mai! Blir koselig, altså!

Alt bra her. Nedtelling til hjemreisen nå...

Klem fra forlovern.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Var så koselig å treffe deg her om dagen Trinity27 :) sommerfugler-i-magen-gleder med til du kommer hjem til Norge for godt til sommeren. Da er det kjolejakt :hoppe:

Skal prøve å huske å sende deg opplysningene om ringene på mail så fort du er nede igjen :) KOs deg med permen din fram til fredag :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett år og ein dag igjen til bryllupa våre no!

Du er komt mykje lenger enn meg! :o

- Har site å smuglese litt i dagboka di, og er heilt overraska over alt du har fått på plass så langt!

Lykke til vidare mot den store dagen (vår)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Da har jeg endelig fått sendt ring-spesifikkasjonene våre til forloveren min. Er kjempespent på om de blir klare i tide, eller om jeg har sendt for seint.. :-?

Fortsettelse følger.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

:hoppe::hoppe::hoppe:

Nettopp fått beskjed om at ringene våre er ferdige og at de skal ha blitt nydelige. Gleder meg noe sinnsykt til å få se dem :sjarmor:

...da var det tilbake til :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Venter spent på at ringene og forloveren min skal komme til Norge. Bare 2 dager til nå... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var ringene da??

Og så bare hei fra en medbrud!! ;)

Du er nok litt lengre enn meg, men jeg har mange klare planer i hodet da. Også har jeg snart bestilt meg kjole... Tror jeg... Klarer bare ikke bestemme meg!!!

Ha en fin uke da!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter fortsatt i spenning, forloveren min har ikke kommet ennå, hun må få kose seg litt på quart-festivalen først.

Men kommer nok med en respons her så fort de er i hus :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare innom og smugleser litt, jeg...

Kos deg masse med planleggingen. Du har en fin tid foran deg.

Vår dag, 5. juni, er den fineste dagen jeg har hatt så langt.

Lykke til med "før-bryllupstiden"! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hilsen, Vendelin.

Jeg har svart deg i dagboka mi. Skjønner godt at du smålo, for selv om svigermor er kjempe irriterende kan man ofte ikke gjøre noe annet enn å sette seg ned å le :wink:Hvis ikke hadde man ikke gjort noe annet enn å irritere seg..

Lykke til videre i planleggingen, og gleder meg til å lese mer om ringene, lenge siden dere startet med de nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ringene ca på fredag. Gleder meg til å prøve, men får ikke lov til å se dem :o Bare prøve, å kjenne med fingrene.

SirWicked får lov da, så skal nok få en god beskrivelse :wink: (vet jo ca hvordan de ser ut :brunette: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vendelin! Nå har jeg lest litt i din dagbok, og det ser jo ut som du har kommet langt i planleggingen synes jeg! :-) Ser at du også har surfet masse på bryllupssider på nettet, da lærer man kjempemye. På den måten har ihvertfall jeg fått masse tips og funnet ut hva jeg liker av detaljer.

Mine favorittsider er:

Martha Stewart Weddings

Bride's

The Knot

Modern Bride

Wedding Channel

Lykke til med ringer og kjoleprøving i helgen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

takk for hilsen, alltid koselig det :-)

Er støtt og stadig innom de sidene der jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er ringene i hus. :Hehe: Får ikke lov til å se dem :-( , men har fått prøvd den og kjent med fingrene :wink:

Den var kjempegod å ha på fingeren og passet perfekt :danse:

En kjempestor takk til forloveren min som har gjort en kjempeflott jobb for meg :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringene er laget etter dette bildet, men er litt rundere i kantene og er i hvitt gull med totalt 0.21crt diamanter

http://www.algonet.se/~diamant-/07/sc/248.html

Sambo og søsteren min har sett dem og synest de var kjempeflotte :hjerter:

...men jeg må fortsatt smøre meg med 10 mnd's tålmodighet før jeg får lov til å se dem på "årntli'" :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I våres søkte jeg på sykepleierskolen fordi jeg var så lei av å ikke få jobb som det jeg er utdannet til (multimedia designer). Snakker om å skifte bane :-)

Fikk beskjed om at jeg hadde kommet inn på søndag. Skal bli kjempegøy å begynne på skolen...igjen.

Det morsomme er at siste jeg søkte lånekassen om lån tiok det 8 uker :o I går tidlig søkte jeg om lån for dette året, og fikk svar i dag. Snakk om positiv utvikling :-)

..men nå må jeg på handletur med farmor før jeg skal på jobb :tommelsmil::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...