Gå til innhold

vendelin og Sirwicked 21/5 2005


Vendelin

Anbefalte innlegg

Ja, det passet best å ta prøvetimen nå fordi hun som skal ordne meg bor i Oslo, så vi må ta det når hun er hjemme.Gleder meg kjempemasse.

Trur nok jeg har kontroll på det meste, selv om jeg stadig vekk kommer på ting som jeg burde ha gjort for lenge siden..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøvetimen gikk strålende, men vi tar en til for sikkerhets skyld om en uke elelr to.

Alle svar har kommet på invitasjonene. Vi endte opp med 49 av 57, noe som nesten var som forventa (trodde 51).

De som ikke kommer er:

2 tanter og onkler til sambo og en filletante. Pluss en kamerat og fetter som kommer uten følge.

Fra min side kommer en fetter alene fordi det ble slutt med madammen hans og en filletante står på vnet pga at hun ikke er helt i form.

Ellers så gleder resten av gjengen seg til å komme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

KJapt referat før jeg må på jobb fra meg....

Så kom dagen jeg ventet på med skrekk og gru, glede og forventning. :sjarmor::tunge1:

Jeg hadde en mistanke om at utdrikningslaget mitt ville være 16.april. Klokka halv 9 tenkte jeg og stå opp og tuset inn på badet. Sambo lurte på hvorfor i all verden jeg ville stå opp så tidlig og om jeg ikke kunne komme å legge meg litt igjen. Jeg sa at jeg skulle på jobb klokka tolv og ville ha litt god tid(regnet med at dersom dette var dagen skjedde det iallefall ikke noe før klokka 12 når jeg kom på jobb), men etter en liten overtaling la jeg med og satt på en tegnefilm på tv. Vi så "lille andungen" ferdig og midt i "lille hiawatha". Klokka var da ca halv ti så skimter jeg noe i øyekroken og sekunder etter står 17 jenter inne på soverommet å hujer og roper.

Jeg ble kledd i et sort skjørt, sort topp og en lang kjole i leopardmønster som hadde blitt splittet til å virke som kåpe, stort"gullkjede" og briller. Ikke Noe sminke!!!Deretter fikk jeg frokost i stua med 17 tilskuere.

Første oppdrag:jeg måtte lære meg en sang som søstrene mine hadde diktet til "guldbruna øgon" melodien. Jeg HATER å synge høyt og har vel aldri sunget høyt siden jeg ikke er noe "Idol". men jeg slapp så klart ikke unna. Jeg måtte synge sangen to ganger med morra-stemme og fortsatt 17 tilskuere. Når klokka nærmet seg 11 dro vi hjemifra. Da observerte jeg plakater i alle bilene med noen forferdelige bilder av meg med teksten "Porsgrunns nye idol åsså mitt navn". Da blei jeg litt skremt..men.men. Jeg fikk bind for øynene og ble kjørt avgårde. Vi kjørte vel omlag en halv time og jeg trudde jeg var kjørt langt pokkerivold.

Jeg blei plassert på en benk sammen med de andre fikk et ark i hånda og fikk så lov til å se. I hånda holdt jeg et forsikringsbevis. Jeg skulle hoppe FALLSKJERM. Så sinnsykt gøy, jeg blei i hundre -å-tjue. 10 000 fot opp i lufte og fort ned igjen skulle jeg.

Hoppet var helt FANTASTISK og jeg gjør det gjerne igjen.

Deretter blei jeg igjen plassert i bilen. og vi kjørte av gårde. jeg fikk streng beskjed om å pugge sangen igjen, og jeg frykten spredde seg hos meg :-?

Etter en liten kjøretur ble min værste anelse bekreftet. jeg skulle synge inn sangen på CD. Jeg hadde på dette tidspunktet ikke drikket mer enn ca en dl alkoholholdig drikke. Hele 9-10 ganger måtte jeg synge før jeg var ferdig. Heldighvis var det bare forlover, de to søstrene mine og tanta og onkelen til forloveren min (de hadde et lite studio) som var der, men jeg syntes alikevel dette var det mest pinlige jeg i mitt liv har vært utsatt for, men VELDIG gøy :hoho:

Så var jeg endelig ferdig der og sa at NÅ skulle jeg vel ikke synge mer og jeg fikk et "svar" jeg var fornøyd med. Så var det på med bind for øynene igjen og en lang kjøretur for å treffe igjen resten av gjengen. Igjen mista jeg forsiktig oversikt over hvor vi var, hadde ingen anelse faktisk, før jeg plutselig kjente igjen noen dumpler og kjøremønster. Jeg fikk nesten panikk, for jeg skjønte jeg var på byens store kjøpesenter ( steen og strøm down town for de som kjenner porsgrunn.) Etter å ha blitt ledet i blinde igjennom senteret ndte vi ute på plassen mellom de to store bygga som senteret har. Sjokket var stort da jeg fikk ta av bindet å så at det var rigget en scene og jeg skulle alene holde konsert! :hakeslepp::sjokkert::grine: jeg var helt på gråten,Men det hjalp så klart ikke.

Hadde jeg bare drekt litt mer tenkte jeg!

Så med hele utdrikningslaget, familie, venner og tilfelig forbipasserende som stoppet opp mååte jeg synge sangen "min", "hit me baby", "summer loving" og sist men ikke minst "lika a virgin". Blei nesten litt proff på scenen etterhvert.............. 8) takker veldig for de enorme solbrillene jeg hadde fått for dette er faktisk mitt livs flaueste øyeblikk..men samtidig kanskje gøyeste.

Etter det var det tilbake til leiligheten vår med mat, taler pakker og playstation singalong-karaoke-greier å fest. En kjempekveld som endte på byen. Jeg og forloveren min gikk hjem til meg rundt klokka 3 og plaget samboeren min en time før vi sa natta (som jeg ikke husker). :sove:

En helt sinnsyk dag som jeg har mange å takke for. Spesielt forloveren min og søstrene mine :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Prøvde få opp linkene til kjolen din (første side) men fikk bare File Not Found. Har du bilde? ;)

Gøy at du koste deg på utdrikkningslaget!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å hjelpe meg då Vendelin!

- Stakkars som måtte synga så masse!

Men heldiggris som fekk hoppa i fallskjerm! :D

Gruar meg til det blir min tur....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, satsar på det!

- silvius er ei god veninne som eg aldri kan tenka meg gjer noko for å vera stygg med meg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.. :evil:

Ja, så klarte vi å lure deg litt, da :hoho:

Ikke lett å holde ting hemmelig når dagen nærmer seg, men 17 jenter klarte nå nesten å holde kjeft om det som skulle skje!!

Dagen ble minneverdig for alle som var med, tror jg. Utrolig artig at fallskjermhoppet ble en suksess.. Litt nervøs var jeg jo som hadde sendt deg opp i 10 000 meters høyde 5 uker før bryllupet.....

CD'en ble en kjempe-hit med cover og greier. Skikkelig proft. Og synginga på DT var jo sykt bra! Problemet var jo at du sang for bra!! Vi skulle jo drite deg ut!

Kvelden utviklet seg jo til en skikkelig jentefest med synging og skravilng.... veldig gøy..

Byen tok vi to med storm. Alt fra å bli nesten kastet ut fra diskoteket ( kan du skjønne at det er noe feil med å danse på bordene??? :sjarmor: ) og til krangling med en jypling utenfor kebab-shappa.... :evil: :sinnatagg:

Praten på sengekanten med din tilkommende var jo en fin avslutning på en topp kveld.

Veldig gla jeg klarte å gi deg en minnerik dag med god hjelp fra alle dine venner...

Vi snakkes snart igjen... Gleder meg til 21.5..

Stort nuss ( uten kandis-sukker) fra forlover'n... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg synes ikke det er noe galt i å danse på bordene :rosaengel: ..eller i sofaen for den saks skyld. Å noen blå-grønn-gule store merker her og der må man regne med etter å ha tatt byen med storm :eeeh::flekke::danse:

Må takke så mye verdens beste forlover :klem2:

(+ hevnen er søt :sjarmor: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da har jeg bestilt nye sko. Var ikke heeelt fornøyd med de jeg har kjøpt tidligere (Noen helt vanlige ok hvite pensko fra økonomi-sko)

Har Bestil skoene "Jenna" Fra http://www.bridalshoes.com/ Med express shipping da siden det i dag kun er 2 uker til bryllupet

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sambo blir drukket ut i dag også. vet ikke alt som har skjedd ennå men vet det har inkludert motorsykkeltur (han liker IKKE motorsykler) :sjarmor: , tur i akrobatfly :hoho: (han har litt flyskrekk), 3 timer paintball, "fotballkamp " i våtdrakt og snorkleutstyr, og gitar"konsert" med boksehandsker :) Gleder meg til referat fra han i morgen når han kommer hjem i morgen. (Han skal ligge i "bu" på favoritt feriestedet "vårt" i natt) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dagen før dagen nå ja. Alt er i boks bortsett fra morgengaven til han, men det tar jeg i dag. Skal ha eksamen i dag, som jeg regner med går rett i dass siden hodet mitt ligger igjenglemt en eller annen plass.

Skal ut å plukke konvaller i øs-pøs regnevær i 2 tiden..det blir jo gøy. Godt vi er mange så det ikke tar timesvis.

Men nuh må jeg dra eksamen venter og deretter noen timers deilig stress på kryss og tvers i grenland :)

:tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Tenk i morgen gifter du deg!!! :hoppe:

Skulle gjerne vært hjemme sånn at kunne sneket meg inn i kirken og smugtittet litt, men har eksamen snart jeg også så det kan jeg nok ikke...

Du får legge ut bilder her i stedet så vi kan se alle sammen :wink:

Lykke til på eksamen i dag, og med gavekjøp og liljekonvallplukking :rosasmil: :blomst_opp: :rosasmil:

Og til slutt:

Gratulere med dagen i morgen!!! :bryllup: Kos dere masse og nyyyyt dagen :hjerter::hjerte::kline::bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

Masse lykke til på eksamen i dag og de siste forberedelsene. Sender deg de beste ønsker for morgendagen og håper du får en fantastisk dag :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til på eksamen i dag og de siste forberedelsene. Sender deg de beste ønsker for morgendagen og håper du får en fantastisk dag :hjerte:

Slenger meg med på denne!!! Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, ja...gratulerer så mye med dagen som var på lørdag!

Håper dagen ble fantastisk!!!

:hjerter:

Gleder oss til å høre alt nå! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...