Xina Skrevet 4. november 2004 #81 Del Skrevet 4. november 2004 Hei Vendelin. Har du fått kjolen din nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 5. november 2004 Forfatter #82 Del Skrevet 5. november 2004 Heisann Nei, men fikk beskjed tidligere i uka at den sendes innen 14 dager. Skjedde noe feil når de skulle ha sendt den så den blei aldri sendt. Men regner jeg har den i hus før 1.des.iallefall. Det har tatt tid, men de jeg bestiller av har vært kjempehyggelige og imøtekommende hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 27. november 2004 #83 Del Skrevet 27. november 2004 Hei! Jeg ville bare stikke innom for å se hvordan dere planlegger den store dagen. Vi har snakket om å gifte oss i 2007, og er litt nysgjerrig på hvordan andre planlegger dagen. Ha fortsatt en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 28. november 2004 Forfatter #84 Del Skrevet 28. november 2004 Heisann. Kjempekoselig med besøk. Håper du fant noe nyttig selv om jeg ennå har laaangt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 29. november 2004 Forfatter #85 Del Skrevet 29. november 2004 Går med konstant sommerfugler om dagen. Kjolen nærmer seg så kjempemye nå Ifølge trackinga ble den sendt ut av USA på fredag, så den burde bli registrert i Norge i dag, mandag. Så da er det bare toll"styret" igjen. Håper virkelig de jobber på høygir der borte.Er jo snart jul så kan jo krysse fingrene for at de har masse folk på jobb og får jobbet effektivt så jeg får kjolen min, jeg har venta lenge nok nå synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. november 2004 #86 Del Skrevet 29. november 2004 Kjempefin kjole du har kjøpt deg. Har du prøvd den i en salong her hjemme eller kjøpt den "usett"? Veldig fin tiara også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 29. november 2004 Forfatter #87 Del Skrevet 29. november 2004 Har kjøpt den usett, men prøvd en som ligner veldig. Så er nokså spent ja Kan jo være helbom..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. november 2004 #88 Del Skrevet 29. november 2004 Håper den passer da - siden du har prøvd en lignende kjole Gleder meg til å høre hvordan det gikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 29. november 2004 Forfatter #89 Del Skrevet 29. november 2004 Nettopp sjekket på posten.no og kjolen har ankommet Norge. Nå krysser jeg bare fingrene for at tollen går fort. Er så spent at jeg holder på å dø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 30. november 2004 Forfatter #90 Del Skrevet 30. november 2004 Da var pakken ennå et skritt nærmere.Pakken er stoppet for importkontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 1. desember 2004 Forfatter #91 Del Skrevet 1. desember 2004 Jeg fikk kjolen min levert på døra i går kveld. Den er enda finere enn på bildene. Den satt igrunn fint på, men trur den sitter finere dersom jeg klarer en 5-10 kilo. ER kjempeletta for at størrelsen var rett og for at den var så fin som jeg nesten ikke turde håpe på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. desember 2004 #92 Del Skrevet 1. desember 2004 Så bra at den passet og fremdeles kan gå ned noen kg uten at det gjør noe En virkelig flott kjole du kjøpt deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. desember 2004 #93 Del Skrevet 5. desember 2004 Gratulerar med mottatt kjole! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 5. desember 2004 Forfatter #94 Del Skrevet 5. desember 2004 takk-takk :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 18. desember 2004 #95 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en riktig god jul og et godt nyttår! Håper du har det bra. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 26. desember 2004 #96 Del Skrevet 26. desember 2004 :nissekone: God jul ...til deg og dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 29. desember 2004 #97 Del Skrevet 29. desember 2004 Hei Vendelin, og tusen takk for tilbakemelding! Det er vanskelig å bestemme seg, en hører så mye rart - men jeg har faktisk hørt mest positivt om brudeshop...så jeg må se. Men det er ingen lett avgjørelse! :-? Uansett, kjolen jeg er på jakt etter er en Maggie Sottero fra høst 2003-kolleksjonen...en kjole litt forut for sin tid... Evt. bilde kan du se her. (jeg ønsker en diamond white utgave) Vet du om noen som kanskje kan hjelpe meg??? Jeg er evig takknemlig til alle som evt. kan hjelpe meg med å skaffe denne kjolen! Den er så vidt jeg vet ikke å oppdrive i norske salonger pr. dags dato, og utenfor brudeshop blir jeg fortalt det er en leveringstid på minst 6 måneder - og så lenge kan jeg jo ikke vente! Ellers så må jeg jo gratulere deg med at du har fått kjolen din i hus - enda det er noen uker siden nå! Det må være herlig å føle at brikke etter brikke faller så godt på plass!!! Ikke minst må det være helt topp å i det hele tatt ha drømmekjolen foran seg! Ble forresten litt nysgjerrig på kjolen jeg nå... Ha en god dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 29. desember 2004 #98 Del Skrevet 29. desember 2004 ...fant en link, og tok en titt! Nyyyydelig kjole Vendelin!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 29. desember 2004 Forfatter #99 Del Skrevet 29. desember 2004 takk-takk :-) Kjolen er enda finere i "real life" så jeg er super-fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 29. desember 2004 Forfatter #100 Del Skrevet 29. desember 2004 Takker forressten for alle jule-hilsenene . Kjempekoselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå