Gjest baby-E Skrevet 17. mars 2004 #81 Del Skrevet 17. mars 2004 13 dager igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 17. mars 2004 #82 Del Skrevet 17. mars 2004 Heldiggriser! *vil også til Afrika* :-) Ha en fin onsdag! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 17. mars 2004 Forfatter #83 Del Skrevet 17. mars 2004 jo takk takk Labella og Marigull. Tiden nærmere seg nå ja. Gleder meg veldig. I dag skal jeg vaske soverommet og kjøkkenet. Får besøk etterpå. To fra klassen. Blir første gang de er her så da må det vaskes. Lyst å hjelpe søss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 17. mars 2004 Forfatter #84 Del Skrevet 17. mars 2004 Nå ble det stille på deg. Ikke lyst å støvsuge??? Var en her som meldte seg frivillig men det har foreløpig ikke skjedd noe på den fronten. Husk tablett i kveld da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 17. mars 2004 #85 Del Skrevet 17. mars 2004 Hei søs! har vært en smule opptatt i dag se...skulle gjerne ha hjulpet deg! Nå har jeg tatt min første malaria-tablett!!! Formen er fortsatt grei, så jeg håper dette går bra! Har også kjøpt meg kost-tilskudd i dag....prøver alt før eksamen....(håper på litt energi, så lesingen skal gå som smurt...Håper bare jeg klarer det!! Når vi står opp i morgen er det bare 12 dager igjen! Bare eksamen er ferdig nå, så er jeg klar for pakkinga!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 17. mars 2004 Forfatter #86 Del Skrevet 17. mars 2004 når har du eksamen egentlig? og han støvsuget til slutt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 18. mars 2004 #87 Del Skrevet 18. mars 2004 jeg har eksamen til onsdag!!! Hjeeelp!! :o Foler at jeg ikke kan noe.... Men nuh må jeg gå.....skal pugge hjertets ledningssystem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 18. mars 2004 Forfatter #88 Del Skrevet 18. mars 2004 onsdag, som om en uke? Det går nok bra! Bare si fra om jeg skal høre deg da. Nå skal jeg snart på hobbysenteret på sandaker. Panduro butikk.Skal ikke handle men skrive hanldeliste til mamma... Ho får det jo for halv pris igjennom kommunen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 19. mars 2004 #89 Del Skrevet 19. mars 2004 11dager igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 20. mars 2004 #90 Del Skrevet 20. mars 2004 10 dager!!! Snart begynne å pakke nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 20. mars 2004 Forfatter #91 Del Skrevet 20. mars 2004 sitter her i den nye kortbuksa og er kjempe fornøyd med kjøpet.Den skal snart ned i kofferten.. Hmm Lurer litt på om jeg skal høre med Terje Høili AS (gossist til bl. europris og rema) om han har lyst å sponse oss med noen gaver til sos barnebyen. Tegnesaker og fotballer og kanskje noen andre leker.. Er det frekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunAndMoon Skrevet 20. mars 2004 #92 Del Skrevet 20. mars 2004 Ønsker deg en god tur til et kjempe spennende land!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 20. mars 2004 #93 Del Skrevet 20. mars 2004 Hmm Lurer litt på om jeg skal høre med Terje Høili AS (gossist til bl. europris og rema) om han har lyst å sponse oss med noen gaver til sos barnebyen. Tegnesaker og fotballer og kanskje noen andre leker.. Er det frekt? Syns ikke det! Høyli har jo nok å ta av han.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 21. mars 2004 #94 Del Skrevet 21. mars 2004 9 dager!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. mars 2004 Forfatter #95 Del Skrevet 21. mars 2004 vet, tiden går litt fort! Men ikke så fort som den kommer til å gå der nede! Aldri vært så lenge vekk fra mannen jeg.. Litt skummelt det og da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 21. mars 2004 #96 Del Skrevet 21. mars 2004 Aldri vært så lenge vekk fra mannen jeg.. Litt skummelt det og da.. Men søs da...... :o Mannen klarer seg nok fint uten deg en stund, og som du selv skrev, kommer tiden der nede til å gå fortere enn ild i tørt gress! Vi skal jo møte igjen verdens herligste små-brødre!! Lurer på om jeg snart bør ta turen innom et solstudio....Sol er nemmelig ganske ukjent for kroppen min....Har vel ikke vært i sola, siden jeg var i syden sommeren 2002!!!!! Uten noen minutter i solarium først, tror jeg jeg kan likne denne her: Men nå må jeg tilbake til lesingen jeg...bare noen dager igjen med lesing, så er jeg ferdig!!! GUUUUD så deilig det skal bli..... Må inrømme at det skal feires så til de grader på onsdag!!! Vi snakkes min kjære søster! Husk at jeg er glad i deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. mars 2004 Forfatter #97 Del Skrevet 22. mars 2004 Nå er det bare 8 dager igjen. Om en uke sitter vi ferdig pakket og trommer med fingrene. Og om vi synes tiden har gått sakte nå så bare vent til mandag! Har du ordnet med transport til lillestrøm? Glad i deg jeg og baby-E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. mars 2004 Forfatter #98 Del Skrevet 22. mars 2004 Har hørt med Høili men der var "budskjettet brukt opp". Har sendt mail til et par lekebutikkskjeder da. Så kanskje vi kan få no småting med oss fra de.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 22. mars 2004 #99 Del Skrevet 22. mars 2004 Har hørt med Høili men der var "budskjettet brukt opp". .. det jo ikke så rart...vi er jo helt i slutten av året..... Får håpe noen av de andre, hvertfall svarer da!! I morgen kan jeg si " i morgen har jeg eksamen"!!!! :o Må innrømme at det skal bli utrolig deilig å bli ferdig!! Lurer på hva jeg skal bruke dagene mine på da....Husker ikke hva jeg drev med før jeg... Skal nok se at jeg finner noe å gjøre..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. mars 2004 Forfatter #100 Del Skrevet 22. mars 2004 Lurer på hva jeg skal bruke dagene mine på da.... Du skal ut å reise med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg