Gå til innhold

Liv's liv...


liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja i går kom lillesøstra mi med passet og i det visumpapiret så nå ligger det godt i skuffen med de viktige papirene. Bare ta vare på billettene du Baby-E så skal nok jeg klare passet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E

hei søs!

BAre 28 dager igjen!! Gleder meg sinnsykt altså!! Bare jeg blir ferdig med eksamen nå så.....!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag skal jeg og siss være levende nåleputer. altså vi skal få vaksiner. for det er ikke få vi må ha. håper ikke jeg blir helt blakk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nesten 1000 kr for vaksiner.. Den regningen tror jeg at vi sender pappa ja.. Det er jo han vi skal besøke og turen har vi betalt alt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren det var dyrt!!! men en grei forsikring da :)

Ja det nærmer seg nå ... spennende.. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E

bare 27 dager igjen....om noen minutter!!

Fy så vondt jeg har i armene etter at vi lekte nålputer i dagAUUU!!! ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 dager igjen ja.. Og kjempe vondt i armene. let me know når du hører noe fra pappa da baby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 dager igjen..

Og jeg er blakk. Noen som har et forslag til hvordan jeg skal tjene meg noen raske lovlige kroner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
26 dager igjen..

Og jeg er blakk. Noen som har et forslag til hvordan jeg skal tjene meg noen raske lovlige kroner?

Møte opp på Dagsen på Aetat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tror kanskje jeg skal ta meg en tur innom dagsen på torsdag og fredag jeg. Håpe på å tjene en tusenlapp eller no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei liv! :D Takk for koselig hilsen i dagboka mi! Nå har jeg lest litt her, og må si jeg skulle ønske jeg var i dine sko! Så herlig å telle ned til Afrikatur da :hoppe: Det kommer sikkert til å bli helt fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Labella..

Tror ikke jeg ville bytte bort den turen med noen. Gleder meg som en liten unge. Nå skal jeg prøve å legge meg snart. Skal opp så tidlig. Må opp senest 05:25. :o Må gå hjemmefra 05:55.. :hakeslepp:

Alt for tidlig spør du meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...