Gå til innhold

Liv's liv...


liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest GreenSky

Hei!

Beklager at jeg ikke har fått sendt deg noen PM i det siste. Skal skjerpe meg. Har bare vært litt deppa i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk LD. I dag er det 35 dager til jeg reiser. :P

Håper jeg får visumpapirene snart.. Det skal ikke være noe problem å få visum men det skal bli deili å ha alt i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa sa han sku spanderer rastafletter på oss om vi ville ha det. Har hatt det tildigere og da tok det over et år før håret var bra igjen(så helt dødt ut selv om jeg farget).. men jeg har litt lyst da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 dager igjen.

Siss fikk mail om at pappa og familien kommer hjem i mai i stedet for juni, hadde med visumet å gjøre. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg laget sveler og så må jeg se å skrive ferdig 250 ord til på oppgaven. På skolen har vi psykiatri fortiden og skal skrive en oppgave om ei jente på 15 år. Lillebroren hennes er veldig syk og kan dø. Vi prøver å vinkle oppgaven inn på hvordan det påvirker henne som person. Ser litt på angst og depresjoner etter som hun viser klare symtomer på begge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var oppgaven nesten ferdig.. Får ta resten i gruppe i morgen. Lei..

Det tar lang tid å steke sveler når man ikke har ordentlig takke altså. Har en stor stekepanne så jeg stekte tre og tre men det gikk ikke fort. Ble noen som ble litt svarte, det var litt spenende på cæsar så jeg glemte de litt.

Skal opp kjempe tidlig i morgen jeg så da må jeg sove....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mm... sveler er jaggu godt..nam..

Oppgave i psykiatri hørtes spennende ut da... har skrevet en oppgave selv om angst og depresjoner når jeg gikk på skolen.. men den oppgaven var rettet mot innsatte i norske fengsler da..

Ja nå nærmer det seg til du drar så spennende... håper du kommer til å skrive og fortelle når du er tilbake!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå skal jeg til fredrikshavn.. være der i hele to timer før vi etter kursen mot norge igjen..

Men skal rekke å handle litt på båten da. Noen som vet om det er bademulighet? Hadde vært deilig med et boblebad på turen hjem i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:grine: Kjempemissunnerlig aline!!!

Gled deg masse, jeg har forelsket meg totalt i afrika og gleder meg allerede til å planlegge neste tur nedover!!

Helt fantastisk superduper deilig og kjempeannerledes en noe annet jeg har opplevde, selv med mus under senga, biller og edderkopper i og rundt senga og maursti på badet, så var det virkelig fantastisk!!

Gled deg, og ha en skikkelig deilig tur!! Det hadde jeg! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde en fin liten svipp tur. Sov tre timer natt til lørdag så jeg har tatt det igjen nå, sovna i halv 9 tiden og våknet rundt 11 i dag...

Handlet kun kvota! Litt stolt da, ingen smugling! :kul:

Nå er det bare 30 dager igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei søs!

Bare titter innom dagboken din jeg.....mens jeg teller dager!!!

Fy som jeg gleder meg :hoppe:

Tenk... vi skal endelig se gutta våre igjen!!

Vi snakkes!!

Takk for at du handla for meg...... :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...