Gå til innhold

Liv's liv...


liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest baby-E

hei søs!

baredager igjen!!!

Har du foresten hørt noe fra pappa?

Må komme meg tilbake til anatomi-lesinga mi jeg!! :o

vi snakkes!

gleder meg sinnsykt!!! (:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke hørt noe fra han nei. De er vel fortsatt på tur da. Var i Cyangugu fredag 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får besøk av tone hos mamam med sommertøy på lørdag. har ingen ting av sånt jeg så jeg kunne få låne av ho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest baby-E

tror jeg har det meste her....

Tenk nå er det under ei uke til vi skal begynne på tablettene.....tiden går så fort! Altfor fort spør du meg....jeg er nedgravd i hormoner, urinveier, nyrer, og celler.... :kvalm: Tror kroppen kommer til å være noe i likheten av denne : :hoppe: , når jeg er ferdig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Helg Liv... kos deg i helgen.. ja nå nærmer jo turen seg med stormskritt...du må jo være kjempe spent!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E

Hei storesøstra mi!

Nuh har Baby-E vært en liten tur ute på byn...Selv med noe alkohol innabors tror jeg det er 17 dager igjen!!! Jippi!!! Gleder meg masse til å se gutta våre igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I helga har jeg vært hjemme hos ho mor. Veldig koselig det da, må jo hilse på litt der og. Var en liten bursdagsfeiring av min mors koselige samboer på søndag med god lasagne og sånt så nå kan du angre Baby-E på at du ikke ble med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest baby-E

Veit...mamma sa det!

Nå har jeg vært på kino...."Monster"! Utrolig bra film. Trist historie egentlig....

I morgen er det tilbake til den forferdelige anatomien.... :o ..Når jeg er ferdig med den ....da er det bare :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gleder meg sinnsykt til å reise. Om to uker, på denne tiden så er vi kommet frem og jeg har to herlige gutter hengende rundt halsen..

14 DAGER IGJEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj... som tiden flyr da... to uker er jo ikke lenge... så spennende...!!!!

Gleder meg til å lese om hvordan dere har hatt det :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...