Gå til innhold

hvilken oppfinnelse savner du?


palle

Anbefalte innlegg

Gjest Filleproletiet

må bli en robot som ser menneskelig ut det da.. A fembot hehe

Jepp, eller et hjernevasket menneske. Det hadde også fungert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, eller et hjernevasket menneske. Det hadde også fungert.

Sånn som de i Dollhouse, da! Det hadde nok funka. Men jeg tror det var veldig dyrt å leie folk der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vanntett klømaskin til ryggen. Som har forskjellige stadier av hvor hardt den skal klø. Jeg klør så sykt på ryggen der det er vanskelig å klø skikkelig. Spesielt i dusjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vanntett klømaskin til ryggen. Som har forskjellige stadier av hvor hardt den skal klø. Jeg klør så sykt på ryggen der det er vanskelig å klø skikkelig. Spesielt i dusjen.

Prøv en gaffel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Sigaretter hvor røyken faktisk lukter godt!

Satt på spissen blir det som å tilsette sitronduft i cyanid. Bad idea!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Briller som gjør at du kan gå inn i filmerbog ta plassen til en av hovedrollene.

Selvrensende bad

Biler på luft og kjærlighet

Portaler som i Harry Potter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Briller som gjør at du kan gå inn i filmerbog ta plassen til en av hovedrollene.

Selvrensende bad

Biler på luft og kjærlighet

Portaler som i Harry Potter

Eller som den i Stargate SG-1.

Som alltid, Kina er i forkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teleportasjon - ofte på nachspiel, evt etter en lang dag på kontoret.

I teleported home one night, with Ron and Sid and Meg. Ron stole Maggies heart away, and I got Sidneys leg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal mann

En vanntett klømaskin til ryggen. Som har forskjellige stadier av hvor hardt den skal klø. Jeg klør så sykt på ryggen der det er vanskelig å klø skikkelig. Spesielt i dusjen.

Disse finnes! Omtales som regel som omtenksom, kjærlig og småkåt partner :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner en oversettelses-app som fungerer slik at du bare tar bilde av den teksten du vil oversette og som deretter oversetter den til valgt språk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg savner en oversettelses-app som fungerer slik at du bare tar bilde av den teksten du vil oversette og som deretter oversetter den til valgt språk.

Kommer til en smartmobil nær deg, om du tar en tur innom Google Play.

Goggles can read text in English, French, Italian, German, Spanish, Portuguese, Russian, and Turkish, and translate it into other languages.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Nå har jeg kjæreste, men da jeg var singel kom jeg på en idé: Et felles nettsted som alle verdens single var lovpålagt å måtte skrive seg inn på (dvs alle i I-land som har internett), både for homofile og heterofile. Alle måtte fylle ut et laaaangt spørreskjema og legge ved bilder + krav til en partner, alt var helt anonymt og skjult, og man kunne KUN se de personene som man matchet 80-100% perfekt med, uansett om vedkommende bodde i USA eller i Asia... ;-)

- En "dyrebutikk" som IKKE solgte dyr, men som hadde mange ulike dyr (hunder, katter, minigriser, kaniner, dverghester osv) og madrasser og stoler og bord på gulvet, hvor man kunne betale f.eks 50 eller 100 kr i inngangspenger pr time og gå inn og kose med hvor mange dyr man ville. (Fint for oss som bor i små leiligheter i byen og savner å kose med dyr!)

- En nettside hvor alle ord i alle Europeiske språk var gjengitt både i skrift og med uttale-opptak, og med alle bøyingsformer (tenk så lett det hadde vært å lære seg et nytt språk da!)

- En maskin som fikset håret ens 100% perfekt hver dag, koblet til en datamaskin hvor man kunne photoshoppe håret sitt slik man ville ha det.

- En pille som fjernet mensen og pms 100% uten bivirkninger (nei, det fins ikke enda).

- Jeg savner øyenbrynspenn/eyeliner penn som er vannfast og holder i f.eks en uke (nei, vil ikke ta permanent tatoverings-liner/bryn da man kanskje endrer mening og sminkestil med årene...)

- Savner også et pudder som holder huden matt i 24 timer (jeg har prøvd sikkert 30 ulike puddre i alle prisklasser, og jeg blir blank på nesen etter 5+ timer uansett...)

Anonym poster: 15b95cf273b35d9c77005bccad3e569f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Kommer til en smartmobil nær deg, om du tar en tur innom Google Play.

men kan den oversette riktig? For jeg mener google translate oversetter bare ord for ord og hele setninger stokker seg sammen. fins det oversettelsesprogram som er så smarte at de kan oversette setninger slik at de også blir riktige på et annet språk?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...