Gå til innhold

hvilken oppfinnelse savner du?


palle

Anbefalte innlegg

hva har du irritert deg over i hverdagen? noe som ikke funker eller ikke finnes. jeg irriterer meg hver gang jeg må feste dusjforhenget, de ringene/klypene er helt ræva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trådløs strøm. Det hadde vært kjekt å slippe alle ledningene.

Det har forsåvidt vært forsøkt med mikrobølger. Men rekkevidden er ikke sånn allverden. Om man får mer dreis på LED teknologien, kan man kanskje bruke andre overføringsmetoder, siden LED krever minimalt med strøm.

Selv ønsker jeg meg selvsagt en romheis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner beem me up, Scotty. Sånn som i SG-1, sesong 4 tror jeg det var. Sånn portaldings som fører en fra en portal til en annen.

Vil ha. Jævla bra for miljøet er det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

hva har du irritert deg over i hverdagen? noe som ikke funker eller ikke finnes. jeg irriterer meg hver gang jeg må feste dusjforhenget, de ringene/klypene er helt ræva

En robvot som kan gjøre alt husarbeidet, ikke bare robotstøvsuger, og i samme slengen som jeg nevner robotstøvsuger så skulle de funnet opp en som klarte å støvsuge raggete gulvtepper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner beem me up, Scotty. Sånn som i SG-1, sesong 4 tror jeg det var.

Asgard transportasjefabrikk. (Introdusert i S2)

Sånn portaldings som fører en fra en portal til en annen.

En stargate?

Vil ha. Jævla bra for miljøet er det og.

:pisk: De portalene bruker ett lite hælvete med strøm, men fyrer man dem på vannkraft, så kanskje..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker jeg leste en tegneserie for mangfoldige år siden, der det fantes en "bowel disruptor". Poenget med den var at hvis man var forbannet på noen, og hadde en slik, så var det bare å sette apparatet på full styrke, med den følge at vedkommende fikk akutt og dramatisk diarè,

Jeg oppdaget at jeg hadde lyst på en videreutviklet utgave av denne mens Bush var president. Videreutviklet, i den forstand at jeg kunne lage akutt magesjau på ham, med å kort og godt peke på TV-skjermen mens han holdt sine skremmende taler.

Vakkert, ikke sant? Smakløst? Absolutt. Men vakkert. I hvertfall litt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, sånne som the ashan (spelling?) innførte.

Ah! Rørposten, ja.

Men de var noen jævla banditter da.

Hadde sansen for the tollans, synd de fikk ett sånt endelikt. :(

Endret av Lutetium 71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Ønsker en oppfinnelse som gjorde slik at om du ønsket å pusse opp huset ditt, kunne du bare gått inn på internett og bygd et virtuelt hus slik man ville ha det og så kunne man klikke ok og vips så ble huset slik du ville ha det helt av seg selv :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Multikredittbibliotekrabattkort.... Altså ett kort som kan programmeres til å være både bankkort, kredittkort, lånekort, rabattkort osv. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Multikredittbibliotekrabattkort.... Altså ett kort som kan programmeres til å være både bankkort, kredittkort, lånekort, rabattkort osv. ;)

skummelt om det skulle bli stjålet..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sag med laser. Da mener jeg ikke sirkelsag med siktelaser, men å sage med laser! Kanskje litt farlig for den jevne hobbysnekkeren, men jeg vil HA!

En komplett utfasing av stjerneskruer hadde også vært flott. Den teknologien var moden for skraphaugen på 80tallet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...