Gå til innhold

Hva er det dummeste du har hørt?

Fremhevede innlegg

Gjest Gunfreak
Skrevet

:skratte: Man kan ikke bli gravid av noe du sa. Jeg velger å tro det var tull fra din side.

Ikke hør på meg, men bare et tips, har du hatt ubsekyttet anal eller oral sex de siste dagene, bør du ta angre pillen NÅ!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke hør på meg, men bare et tips, har du hatt ubsekyttet anal eller oral sex de siste dagene, bør du ta angre pillen NÅ!

Man blir ikke gravid av hverken anal, oral eller svelging. Jeg føler du har fått vite det av en søster som fikk ut hornene i panna. Jeg fortalte broren min mye som ikke var sant, han trodde på det til han ble 20 :fnise: Enda jeg sa det som 12-13 åring. Jeg skulle jo bare se om han trodde på meg om jeg var overbevisene nok :ler:

• Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

Man blir ikke gravid av hverken anal, oral eller svelging. Jeg føler du har fått vite det av en søster som fikk ut hornene i panna. Jeg fortalte broren min mye som ikke var sant, han trodde på det til han ble 20 :fnise: Enda jeg sa det som 12-13 åring. Jeg skulle jo bare se om han trodde på meg om jeg var overbevisene nok :ler:

Ikke hør på meg du, men ikke klag når du blir gravid :laugh:

Skrevet

vel, jeg husker det øyeblikket da min lillebror i en alder av fem lykkelig utbrøt hvor innmari mye han gledet seg til å bli en mamma når han ble stor, og pappa som pent måtte sette seg ned med ham og fortelle at han dessverre ikke kunne bli noen mamma, men at det var en helt fantastisk jobb å være pappa. Poden gråt sine modige tårer da, stakkars. :fnise:

Ei venninne av meg skulle også en gang svare på spørsmålet om hva hun ville bli når hun ble stor, og ettersom hun ikke er særlig ordflink svarte hun: "Psykopat."

(hun ville bli psykolog)

• Liker 3
Skrevet

Hørt på Tv , sagt av en veldig smart ung blondine: "jeg er kanskje ikke den smarteste kniven i skuffen"......

Også har vi den gangen jeg og min mann var på IKEA, og kom til å overhøre et ungt par som hadde funnet seg en seng hun ville ha(en stooor seng)

Gutten lurte på hvordan de skulle få fraktet sengen hjem, hvorpå hun svarer at de sikkert kan få den skrudd i mindre deler.. Og da var det jo bare å stable i bilen. Gutten svarer at de nok ikke får plassen i bilen(det høres ut for at de har en liten bil av noe slag der han prøver å forklare at det rett og slett ikke går..)

Jenta foreslår at de kan legge den store senga oppå take på bilen da. Men gutten må på nytt forklare, de har ikke takgrind el lign, og at senga nok blir for tung siden selve taket ikke tåler mye..

Jenta tenker litt, sier at hun VIL ha denne senga og utbryter at IKEA har hengere til utlån!

Jo, sier gutten, men hva skulle de trekke hengeren med? Bilen har ikke hengerfeste..

Jo, sier jenta, men det kan vi sikkert få kjøpt på bensinstasjon rett borti gata her, "tror du den koster mye????"

Vi hørte bare et tungt, men svakt sukk fra gutten.. Der han på nytt måtte igang med te-skje-forklaringer..

Også må jeg få presisere at denne samtalen varte en plass å mellom 5-10 min, siden gutten måtte forklare, forklare å forklare og jenta var mest opptatt av at hun ville ha akkurat denne senga NÅ!

• Liker 3
Gjest Summers
Skrevet

Jeg er liberal, bare når det ikke kommer til religion,innvandring og sånt.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje ikke det dummeste, men veldig lite gjennomtenkt.

Har nettop fått nye huseiere, og den dagen jeg endelig fikk møtt han ene så var jeg på tur til venninna mi. Samtalen der foregikk ca slik;
"Åh, fikk forresten endelig møtt den nye huseieren!"
"Åja, hvordan var han?"
"Virket utrolig hyggelig. Var egentlig ganske pen også."
"eh.. Men han er jo utlenning!?"
".. :blink: "

• Liker 1
  • 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er liberal, bare når det ikke kommer til religion,innvandring og sånt.

Enig :ler:

Anonymous poster hash: 58c11...fb4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...