Gå til innhold

Hva er det dummeste du har hørt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

"Jeg har bestemt meg for å bli mer kristen."

Hvordan gjør man det? :klo:

:skratte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå kom jeg på en: Ei venninne av en venn av meg skulle til syden en gang, hun hadde rødt hår naturlig og da blir man som kjent ikke så veldig brun, derfor hadde hun farget håret sitt svart før de reiste, slik at hun skulle bli brun.. Hun var visst dønn seriøs..(men hun var visst ikke så kjempegammel da når det skjedde, men morsomt alikevell)..

Jeg husker en gang jeg leste på et eller annet forum for lenge siden, hvor en tenåringsgutt spurte om jenter var helt "hule" sånn gjennom halsen og til vaginaen, og om det var sånn at om en hadde veeeldig lang penis så kunne den komme opp gjennom munnen..

• Liker 4
Skrevet

Nå kom jeg på en: Ei venninne av en venn av meg skulle til syden en gang, hun hadde rødt hår naturlig og da blir man som kjent ikke så veldig brun, derfor hadde hun farget håret sitt svart før de reiste, slik at hun skulle bli brun.. Hun var visst dønn seriøs..(men hun var visst ikke så kjempegammel da når det skjedde, men morsomt alikevell)..

Jeg husker en gang jeg leste på et eller annet forum for lenge siden, hvor en tenåringsgutt spurte om jenter var helt "hule" sånn gjennom halsen og til vaginaen, og om det var sånn at om en hadde veeeldig lang penis så kunne den komme opp gjennom munnen..

Å kvinne mitt skaut!

Matematikklæreren til parallellklassen på videregående fortalte en ordentlig skrønehistorie da klassen skulle lære om brøk.

Han sa at definisjonen på en brøk, var at man fylte døde hester med mus, og så hvor mange mus det var plass til i en hest. Dette ble gjort hver gang en hest døde, og senere ble musene til slangefor. Da han var ferdig med historien, utbryter en i klassen i fullt alvor: "Gjør de virkelig det?"

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg vet at menn har et sexkromosom for mye, og at uten det sex-kromosomet ville ikke kvinner blitt gravide. Sånn er jo naturen.

• Liker 3
Gjest Filleproletiet
Skrevet

Hvordan gjør man det? :klo:

:skratte:

Leser mer i Bibelen?

Gjest Filleproletiet
Skrevet

Han tok jo ikke SÅ feil da. Dersom man teoretisk sett hadde hatt 15meter lang kuk og var villig til å ta livet av noen, så kunne man, nok en gang, rent teoretisk, putte den så langt inn i endetarmen, heeeele veien gjennom tykktarmen, tynntarmen, magesekken (litt kronglete) og så opp gjennom spiserøret og ut halsen.

Men dette blir jo da en digresjon, og en totalt hypotetisk problemstilling.

• Liker 2
Skrevet

Ei venninne fortalte meg at søstera hennes skal ha hjemmeundervisning for sønnen sin. Det er jo ganske uvanlig i Norge, så jeg spurte hvorfor hun hadde valgt det.

"Jo, fordi hun og mannen er i mot privatskoler, men de mener tilbudet i den offentlige skolen ikke er godt nok."

Skrevet (endret)

Ei venninne fortalte meg at søstera hennes skal ha hjemmeundervisning for sønnen sin. Det er jo ganske uvanlig i Norge, så jeg spurte hvorfor hun hadde valgt det.

"Jo, fordi hun og mannen er i mot privatskoler, men de mener tilbudet i den offentlige skolen ikke er godt nok."

Er det så dumt da? Særlig hvis det er snakk om en elev med spesielle behov så vil det være uheldig å bruke den offentlige skolen i Norge, ettersom at den operer i stor grad ut i fra tanken om en "gjennomsnittselev" med minimal tilpasning for folk som enten sliter, eller ikke møter noen utfordning innen arbeidet.

Det finnes regler som gir rom for å la spesielt gode elever få et mer avansert pensum, men i praksis så finnes det knapt offentlige skoler som faktisk bruker denne retten.

Det er jo også et dårlig utvalg av private skoler i Norge, siden den offentlige skolen utkonkurrerer disse i stor grad på grunn av at den er finansiert gjennom skatt.

Endret av meh
  • Liker 3
Skrevet

Er det så dumt da? Særlig hvis det er snakk om en elev med spesielle behov så vil det være uheldig å bruke den offentlige skolen i Norge, ettersom at den operer i stor grad ut i fra tanken om en "gjennomsnittselev" med minimal tilpasning for folk som enten sliter, eller ikke møter noen utfordning innen arbeidet.

Det finnes regler som gir rom for å la spesielt gode elever få et mer avansert pensum, men i praksis så finnes det knapt offentlige skoler som faktisk bruker denne retten.

Det er jo også et dårlig utvalg av private skoler i Norge, siden den offentlige skolen utkonkurrerer disse i stor grad på grunn av at den er finansiert gjennom skatt.

Ungen er 5 måneder foreløpig, så om han har spesielle behov vet ingen ennå. Jeg synes det er dumt fordi de er imot privatskoler av prinsipp.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Eksen min: "du har en KLUMP inni vagina! Den er litt hard og har sånn lite hull i seg! ÆSSSJ"

Jeg: "ja, det er livsmorstappen, den har alle jenter."

Eksen: "ehhh jeg har fingra MASSE jenter og aldri kjent det der, det er du som er unormal."

..Så da måtte vi inn på wikipedia og lese litt om denne, se litt bilder, forklare at denne er større og mindre og flytter seg etter syklus osv osv. Tok ca en halvtime med "bevis" før han skjønte at dette var noe alle jenter hadde.

• Liker 8
Skrevet

Haha, så mye bra! Jeg har en venninne som har gullkorn som perler på en snor :) Må bare dele litt.

- Den ene gangen hadde hun snakket med en kompis som jobber i Sunnhordland Kraftlag (SKL). De holdt på å legge bredband eller noe, og han fortalte at han var trøtt for de gravde en del for hånd. Da utbrøt hun: "Jammen herlighet... Har dere ikke spade i SKL?!"

- Hun var også i dyrehagen en gang, og stod plutselig å stirret forundret på den ene geita i noen sekunder før hun avbrøt: "Oi! Sjekk DE ballene da!!". Hun fikk raskt forklart at dette var jur :)

- En annen gang satt hun å snakket med ei venninne som skulle flytte til Mo i Rana. Det er en god del år siden nå, vi var vel rundt 17, men likevel! Hun var veldig forundret over denne venninna som turte å flytte heelt til Mo i Rana. Der måtte hun jo snakke engelsk!

- Må bare fortelle en siste ting. Dette er ikke noe hun har sagt, men noe hun gjorde. Hun var litt ny på linser den gangen, så vet ikke om det har noe å si da jeg ikke har erfaring med det selv. Men uansett... Hun var på shopping, og skulle spørre etter hjelp. Hun pirket ei dame som hun syns så veldig imøtekommende ut på skuldera, men fikk ikke svar med det første. Hun ble litt usikker, og pirket på henne igjen og kommenterte "Unnskyld?". Det var ikke før da hun så at hun stod og spurte utstillingsdukka om hjelp! :fnise:

• Liker 6
Skrevet

Mannen min var litt søt og trodde du kunne bli brun av å sole deg gjennom vinduet hehe..

Vinduer stopper ikke nødvendigvis alle UVstrålene da.. jeg har blitt solbrent gjennom bilvindu iallfall.

"Vi trenger ikke psykologer! De er ikke ekte leger en gang. Psykiske lidelser er bare tøv, det er bare masse late mennesker som syter fordi de er i dårlig humør og har for lite å gjøre". Dette er ikke bare dumt og idiotisk, men jævla fornærmede også. Klarte faktisk ikke le av den kommentaren. Bare syns synd i denne personen som sa det (en påståelig klassekamerat på sisteåret på videregående), og håpte inderlig at han ville forandre sin mening om psykisk lidelser før han eventuelt opplevde det selv en gang.

Dumt utsagn, men han hadde rett i at psykologer ikke er ekte leger, de er ikke leger i det hele tatt. (Psykiater derimot er jo leger)

Mvh KverulantPirker...:P

Skrevet

Han: Woow, sjekk hvor stor månen er i kveld a!

Meg: ... det der er en lyktestolpe.

Han var riktignok temmelig full, men fortsatt et veldig morsomt øyeblikk.

• Liker 9
Gjest Fairydust
Skrevet

Vinduer stopper ikke nødvendigvis alle UVstrålene da.. jeg har blitt solbrent gjennom bilvindu iallfall.

Dumt utsagn, men han hadde rett i at psykologer ikke er ekte leger, de er ikke leger i det hele tatt. (Psykiater derimot er jo leger)

Mvh KverulantPirker...:P

Ja, du er kverulerende og pirkende :fnise: Jeg har ikke påstått at psykologer er leger heller. Selvfølgelig hadde han rett i det. Var resten av innlegget jeg reagerte på.

Skrevet

Med stor sannsynlighet ikke det dummeste jeg har hørt, men det holder.

På ungdomsskolen hadde jeg ei venninne fra et annet land. Hun var mørk i huden.

En dag satt hun og stirret på hånden min. Så kom det: "Men...du er jo menneskefarget du!"

Ble så satt ut at jeg kom ikke på noe å svare på det. Men skulle du lese dette, så: Jo takk, det er du også ;)

Skrevet

På toget i forrige uke .

Satt ved en dame ,konduktøren kom og stemplet billetter.Da spør damen : Går toget til XX ??

Konduktøren svarte ; Det vet jeg da ikke.

Hallo ? Helst skal en kjøpe billett før en stiger på toget ,men når konduktøren ikke en gang vet hvor toget skal gå,er det da ikke på tide å skifte jobb til noe en liker ?

• Liker 3
Skrevet

Det dummeste jeg har hørt..

Da jeg gikk på videregående gikk jeg i klasse med ei jente som mente at man umulig kunne bli gravid hvis man ble tatt bakfra, fordi penis da hadde en vinkel som gjorde at den ble vinklet mer mot magen enn livmoren..

2 aborter senere så tror jeg hun forstod at det ikke var slik hun hadde sett for seg.

• Liker 9
Skrevet (endret)

Kjenner en som hater kjøpesenteret fordi h*n synes det er så mange utlendinger der.

"Jeg er ikke rasist. Jeg liker bare ikke være i slike omgivelser fordi jeg vet at DE liker ikke at jeg er der heller"

Snakk om å være trangsynt

Endret av Avi
Skrevet

Jorda var skapt på 6 dager for 6000 år siden(sagt av en hau med folk)

• Liker 1
Skrevet

Jorda var skapt på 6 dager for 6000 år siden(sagt av en hau med folk)

(OT)

Og en haug(!) med folk kan jo ha rett, ikke sant? Vet du hva som skjedde for maaange år siden? Var du der? Ikke en gang evolusjonistene vet det, de har bare en teori!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...