Djungelvrål Skrevet 30. august 2012 #21 Skrevet 30. august 2012 -Jeg har så tung beinbygning. -Jeg klarer ikke å gå ned i vekt selv om jeg spiser lite. -Har ikke hart fra han på 5 dager, er han intressert? -Hatt sex da og da bla bla, eggløsing bla bla bla, sen mens bla bla, murring i magen tror dere jeg er graviiiiiid?? 1
Gjest Uanonymbruker Skrevet 30. august 2012 #22 Skrevet 30. august 2012 Jeg hadde vært i Brussel, og fortalte det til en jente jeg har gått på skole med. Jenta: Hvor ligger Brussel? Meg: Det er hovedataden i Belgia. Jenta: Å! Ligger det i Frankrike? Oi, det kan ha vært meg -Jeg har ikke råd til å sterilisere hokatta så jeg lurer på om noen har en hannkatt de vil bytte den mot, jeg er lei av å slå ihjel kattunger. Den topper stort sett alt. 5
heidiheidiheidi Skrevet 30. august 2012 #23 Skrevet 30. august 2012 At det er helt greit å gjøre fra seg i en busk !
Katthult Skrevet 30. august 2012 #24 Skrevet 30. august 2012 "Det eneste jeg vet om India er at det er tre ganger så stort som Afrika" 4
bebisss Skrevet 30. august 2012 #25 Skrevet 30. august 2012 Herregud jeg sa noe veldig dummt igår selv! Fatter ikke at jeg kan si noe så teit! Jeg var hos en veninne, eller mer en bekjent egentlig, hun hadde fått en baby som jeg kom for å hilse på, Så kom diskusjonen innpå fødsler, hvordan det er best å føde, Og slik gikk det: Hun: det er best å føde i basseng mener jeg Jeg: Jeg er bare redd for å revne i to der nede jeg Hun: det er mindre sjangs for den i basseng Jeg: Jeg er som en sprø kjeks der nede jeg, revner for ingenting Hun: Jeg: øøøhm..jeg mener.. jeg er sikkert så tørr der nede..eller nei..jeg er som papir..jeg revner liksom fort.. Hun eeee...okai? hvorfor tror du det? Jeg: (vil ikke si at jeg stadig revner når jeg har sex med typen) så Jeg: jeg er vell som sprø chips liksom.. vet ikke hvordan jeg skal forklare, jeg revner hvertfall fort!! Jeg klarte bare ikke å ro meg vekk fra den der, jeg bare snakka videre uten å tenke meg om å kjente jeg ble sprutrød i ansiktet for hun glodde på meg som om jeg var det teiteste noensinne... Åååh gud..... 7
Foya Skrevet 30. august 2012 #26 Skrevet 30. august 2012 Herregud jeg sa noe veldig dummt igår selv! Fatter ikke at jeg kan si noe så teit! Jeg var hos en veninne, eller mer en bekjent egentlig, hun hadde fått en baby som jeg kom for å hilse på, Så kom diskusjonen innpå fødsler, hvordan det er best å føde, Og slik gikk det: Hun: det er best å føde i basseng mener jeg Jeg: Jeg er bare redd for å revne i to der nede jeg Hun: det er mindre sjangs for den i basseng Jeg: Jeg er som en sprø kjeks der nede jeg, revner for ingenting Hun: Jeg: øøøhm..jeg mener.. jeg er sikkert så tørr der nede..eller nei..jeg er som papir..jeg revner liksom fort.. Hun eeee...okai? hvorfor tror du det? Jeg: (vil ikke si at jeg stadig revner når jeg har sex med typen) så Jeg: jeg er vell som sprø chips liksom.. vet ikke hvordan jeg skal forklare, jeg revner hvertfall fort!! Jeg klarte bare ikke å ro meg vekk fra den der, jeg bare snakka videre uten å tenke meg om å kjente jeg ble sprutrød i ansiktet for hun glodde på meg som om jeg var det teiteste noensinne... Åååh gud..... Off-topic, men dette hørtes jo veldig leit ut for din del. Har du vært hos lege? Ei venninne av meg slet med dette (kjæresten var godt utstyrt) og hun fikk en krem til å smøre seg med av legen. Da ble det bedre. Og så er det jo viktig å være kåt, våt og klar. Glidemiddel er et must 1
Lutetium 71 Skrevet 30. august 2012 #27 Skrevet 30. august 2012 Ei venninne av ei venninne spurte meg følgende: "Jeg turte ikke å spørre Per, for han ville nok bare si at jeg var teit, men hvor er det man etterfyller blinkelysvæske på bilen?" Det viste seg at Per hadde sagt til henne, som hadde kjørt opp til bil et par dager før, at hun måtte for all del huske å etterfylle blinkelysvæske, ellers ville de slutte å fungere. Dessverre kjenner ikke jeg Per, slik at jeg kunne fortalt ham at spøken hans faktisk ble tatt seriøst. Gull! Nå vet jeg grunnen til at biler rundt her jeg bor, sjelden bruker blinklys: De er rett og slett gått tørre! 4
Plastaroma Skrevet 30. august 2012 #28 Skrevet 30. august 2012 Gull! Nå vet jeg grunnen til at biler rundt her jeg bor, sjelden bruker blinklys: De er rett og slett gått tørre! Ja, det må være det som er grunnen.
Calypso Skrevet 30. august 2012 #29 Skrevet 30. august 2012 (endret) Et par ting jeg kommer på i farta: - Nei, foreldrene dine skapte deg ikke, det var det GUD som gjorde! (Ja, han var dønn seriøs..) Og så en kompis som spurte meg: - Kan rotter fly? Endret 30. august 2012 av Calypso 4
yes2yes Skrevet 30. august 2012 #30 Skrevet 30. august 2012 I kjemiklassen noen år tilbake, dro læreren en artig vits om den vanlige mann og kvinne på gatas uvitenhet og ukritiske sans til de kjemiske formler. Vedkommende fortalte om det kjemiske stoffet 'dihydrogenmonooksid', som han hadde fortalt sin familie om rundt middagsbordet. Dette stoffet kunne visstnok føre til akutt død selv ved inhalering i relativt små mengder, den økte drivhuseffekten, var det viktigste komponentet i 'sur nedbør', kunne i fast form drepe vev og ikke sjeldent døde avhengige mennesker etter knappe 3-4 dager om de ikke fikk stoffet i seg på nytt. Debatten han hadde startet ved middagsbordet var som følger: burde vi totalforby dette stoffet på norsk jord? Familien hadde tydeligvis konkludert med et ensidig 'ja' og gjort det til skam at norske myndigheter ikke tok grep snarest. Kjemilæreren forsikret oss om at dette stoffet dessverre ennå ikke var forbudt mange år etter den samtalen, og at det fortsatt var å finne både i butikken og at vi sannsynneligvis fortsatt omfavnet det i store mengder på sydenferier. Dette førte jo til total latterkrampe blant oss studenter som hadde en litt for kjedelig kjemitime i utgangspunktet, og jeg trodde humoren og forståelsen for historien var allmenn i blant oss. Det var da min sidekamerat, som forøvrig ikke hadde ledd den timen, så på meg med det mest skrekkslagne uttryket jeg noengang har sett, og hvisket og stammet om hverandre: 'Du... den kjemikalien. Du tror vel ikke vi kan ha fått det... det... i oss?' I og for seg synes jeg ikke spørsmålet var så malplassert med tanke på lærerens geniale pokerfjes og innvikla 'kjemispråk', men for første gang tok jeg meg selv i å tenke at alle vi mennesker virkelig har mye igjen å forstå uansett hva vi allerede kan. 9
Dricka Skrevet 30. august 2012 #31 Skrevet 30. august 2012 Det her var på en måte ikke noe jeg hadde hørt men lest og hørt på samme tid. Jeg så på sex og singellivmaratonet som gikk i sommer, og det var en scene med en av kvinnene i serien. Så sier hun: you are a dirty boy! og på teksten på tv stod det oversatt til: du din stygging! Skal si jeg fikk en god latter der og da! 2
Plastaroma Skrevet 30. august 2012 #32 Skrevet 30. august 2012 ... Den der er så bra! Litt gammel, men slett ikke oppbrukt, tydeligvis. 1
Zakuro Skrevet 30. august 2012 #34 Skrevet 30. august 2012 "Det finnes ikke virus! Det er bare tull!" Gjett hvem som ringte meg i panikk etter noen måneder med virus på laptopen:P "Den pc-vifta du anbefalte fungerer jo ikke! For noe dritt!" Gjett hvem som hadde satt den opp ned:P 2
Gjest NozMonster Skrevet 30. august 2012 #35 Skrevet 30. august 2012 jeg blir så irritert av å høre at " hår er bare døde hudceller"
Gjest Kim Skrevet 30. august 2012 #36 Skrevet 30. august 2012 Bortsett fra religion, så må jeg si at alternativ medisin debatten som nettopp var på NRK var ganske så latterlig. At disse sjarlatanene i det hele tatt får komme til orde er egentlig en provokasjon i seg selv, men å måtte høre på charter Svein bable i vei om koster og støv ga meg faktisk brekkninger!
TheHairyToothfairy Skrevet 30. august 2012 #37 Skrevet 30. august 2012 jeg har vært i diskusjon med en fyr som hardnakket skrøt av en solid og voldsom militær karriere - han hadde ingen peiling på hvem jeg var, og jeg underdrev nok meg selv en del i begynnelsen av dialogen. jeg var godt underholdt og kunne ikke unngå å smile når han fortalte om de afghanske marinestyrkene og hvilken utfordring disse var. 2
Lutetium 71 Skrevet 30. august 2012 #38 Skrevet 30. august 2012 Kan man støvsuge med sorte hull? Man blir som regel støvsugd av! Black holes really suck. 1
Gjest Nyx Skrevet 30. august 2012 #39 Skrevet 30. august 2012 "Du.. Er Max Manus og Kjakan samme person?" Øhm, vi tar historie.. Og vi har oppgave om dette.. Men jada. 1
yes2yes Skrevet 30. august 2012 #40 Skrevet 30. august 2012 Den der er så bra! Litt gammel, men slett ikke oppbrukt, tydeligvis. Så absolutt! Det gjorde det hakket mer forunderlig at en kjemiker kunne dra den historien og fortsatt skremme folk med den. Forøvrig har jeg prester å diskutere opp og ned i mente hvilken tilknytning min 'Farbror Ole' hadde til min far, og overså at svaret stort sett lå i (tilrops)navnet, så helt på plata står selvsagt ikke jeg heller. I tillegg har jeg i drømmenes tåke klaget på at klokken kun viser 12 timer og spurt i utlandet om 2 kilometer var avstanden det tok å gå eller ta bussen, og ingen av de tilfellene fikk meg til å se særlig klok ut i det heile. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå