Gå til innhold

Hva er det dummeste du har hørt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det var liksom bare det at det ikkeBARE er livmor de mangler for å bli gravide for å si det slik, er vel en del andre ting som trengs.. Dessuten var det liksom måten hun sa det på også, var akuratt som hun trodde hun sa noe ingen andre visste om :P

Ah, I see ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg traff to briter på en bar for noen år siden, og de påsto hardnakket at det fantes en type rom som inneholdt noe sånt som 150 prosent alkohol. De lot seg ikke overbevise av mine argumenter om at et stoff umulig kan inneholde mer enn 100 prosent av noe som helst.

Det er selvsagt mulig de mente denne:

http://en.wikipedia....iki/Bacardi_151

Ved normalt atmosfærisk trykk, kan ikke alkohol innholde mer enn 95.63% etanol, siden blandingen av 95.63% etanol og 4.37% vann da har lavere kokepunkt enn noen av de separate bestandelene. Så de var enda mer off!

• Liker 1
Skrevet

Min kusine var så heldig å få i klasse med en vandrende blondinevits!:biggrin:

"skjønner ikke hvorfor man krangler så mye om å ødelegge naturen og sånn for å hente olje, når man bare kan kjøpe det på bensinstasjonen, lissom?" :skratte:

Og: "månen er jo egentlig minst like viktig som sola da, for på dagen er det jo lyst allikevel..."

Og denne:

-hvilken planet bor vi på egentlig?

-.....?

-ja, hva heter planeten vår, liksom? Annet enn "jorda", liksom?

- å, tenker du på Tellus?

-næh, vet ikke jeg? Heter det ikke venus?

• Liker 17
Skrevet (endret)

haha

Endret av Mariaelise
Gjest RamaLama
Skrevet (endret)

.

Endret av newbiepie
  • Liker 4
Skrevet

Sto på Black sabbath konsert, da venninna min lener seg over og spør.... Du ligner ikke han oppe på scenen veldig på Ozzy Osbourne

• Liker 17
Gjest Aphrodite
Skrevet

Sto på Black sabbath konsert, da venninna min lener seg over og spør.... Du ligner ikke han oppe på scenen veldig på Ozzy Osbourne

hAHAHA, FY FAEN... den var.. ja, spesiell

• Liker 1
Skrevet (endret)

"Altså... Frankrike er jo en mye kulere by enn Roma. I Roma skjer det ingenting liksom men i Frankrike har de Disney Land og sånt"

Hørt på radioen for en liten stund siden

Endret av Avi
  • Liker 4
Skrevet

På vgs skulle vi ta klassebilder, mot slutten var vi fire personer i gymsalen som over hodet ikke hadde det travelt med å komme oss tilbake til klasserommet. En av fire var svart, og har en fantastisk rytmesans, så han setter seg ned på en stol og begynner å "spille tromme" på lårene sine, samtidig som at han lager smatte og klikkelyder med munnen. En annen gutt står med store øyne og ser på i et par minutter før han utbryter "Er det morsmålet ditt?" blink.png - Detter på tross av at han visste at trommegutten var oppvokst i Belgia..

Jeg og noen venner skulle se film, og vi satte på en film med spennende tittel, og som viste seg å være en typisk western film. Ranerne tar seg inn i toget og roper "DET ER KALDT HER!" (eller freeze, om du vil.)

• Liker 20
Skrevet

*Dytt* Vil lese mer!

Skrevet

Jeg var på språkreise i England, og hele "klassen" skulle på kino. Filmen har akkurat startet da ei utbryter høyt "Hæ?Er det ikke norsk tekst?!" :overrasket:

En (mannlig) kompis presterte å si "Om jeg var mann, hadde jeg prøvd meg!" :fnise:

• Liker 6
Gjest Memories
Skrevet

Jeg var på språkreise i England, og hele "klassen" skulle på kino. Filmen har akkurat startet da ei utbryter høyt "Hæ?Er det ikke norsk tekst?!" :overrasket:

En (mannlig) kompis presterte å si "Om jeg var mann, hadde jeg prøvd meg!" :fnise:

Minte meg om da jeg skulle kjøpe julegave til en kompis og sa dette til ekskjæresten min; "hva hadde du ønsket deg i julegave dersom du var gutt?" Måtte le da jeg innså hva jeg hadde sagt til han :fnise:

• Liker 2
Skrevet

HAHA!

----

Oh, kom plutselig på den dagen en venninne fortalte om storesøsterens venninne som hadde prøvd å onanere ved å bruke en banan... greit nok det, problemet var at hun hadde tatt av skallet først.

Samme jente var forresten livredd for at hun var gravid da hun ved en feiltakelse hadde brukt tannbørsten til kjæresten.

• Liker 3
Skrevet

At varm luft synker og kald luft stiger.. Siden det er kaldere jo høyere opp i "himmelen" man kommer.. Hehe, javel ja..

Skrevet

"Jeg har ikke lagt på meg så mye som en centimeter!"

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en kompis, som ikke er kjent for å være den guleste ostepoppen i posen, og som jobber på et museum om en svært kjent forfatter. Da noen turister spurte om å få vite mer om forfatteren, svarte han: "Tja... han har en sånn der greie med ei bok." Herregud, jeg som ikke engang jobber på museet kan svare bedre på det spørsmålet!

• Liker 1
Gjest Slowpoke
Skrevet

Jeg og samboeren satt å snakket om div. guder her en dag(aner ikke hvordan vi kom inn på emnet), da jeg presterte å spørr "Men hvilken religion hører Buddha til da?". :sjenert:

Følte meg passe dum etterpå :fnise:

Skrevet

"Jeg har bestemt meg for å bli mer kristen."

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...