Gå til innhold

Hva er det dummeste du har hørt?

Fremhevede innlegg

Gjest Fairydust
Skrevet

"Jeg kan spise hva jeg vil uten å legge på meg ett gram. Det finnes bare noen få mennesker i verden som har det sånn, og jeg er heldig èn av de!" kom det fra munnen til min den gang 55-kilo tunge venninne som i dag veier nærmere 100. Det er mer trist enn morsomt, men dumt var det fortsatt.

"Vi trenger ikke psykologer! De er ikke ekte leger en gang. Psykiske lidelser er bare tøv, det er bare masse late mennesker som syter fordi de er i dårlig humør og har for lite å gjøre". Dette er ikke bare dumt og idiotisk, men jævla fornærmede også. Klarte faktisk ikke le av den kommentaren. Bare syns synd i denne personen som sa det (en påståelig klassekamerat på sisteåret på videregående), og håpte inderlig at han ville forandre sin mening om psykisk lidelser før han eventuelt opplevde det selv en gang.

"Har du silikon?" spurte en jente meg da vi var 15-16 år. "Nei" sa jeg. "Pøh, det tror jeg ikke på! Man kan ikke få så store pupper naturlig. Du lyver!". Vel, dette er kanskje ganske sykt å høre, men jo det kan man! Det er fult mulig. Forresten tror jeg ikke mine foreldre ville godkjent en boobjob når jeg var 15 år gammel. Hallo.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, det kan ha vært meg :unsure:

-Jeg har ikke råd til å sterilisere hokatta så jeg lurer på om noen har en hannkatt de vil bytte den mot, jeg er lei av å slå ihjel kattunger.

Den topper stort sett alt.

:fnise: Det var sikkert ikke deg.

SIden jeg har kommet noe dumt en annen har sagt, kan jeg jo komme med et bidrag fra meg selv også.

Jeg snakket med en kompis en gang. Han er født og oppvokst i Norge, men foreldrene er fra Ethiopia.

Meg: Snakker du ethiopisk?

Han: Nei, jeg kan bare forstå det.

Meg: Men hvilket språk har foreldrene dine lært deg da?

Han:(Ser dumt på meg) norsk vel!

Altså, jeg trodde jo kanskje de hadde lært ham begge deler. :sjenert:

Skrevet

Ei venninne av ei venninne...

Hmm... den venninnen av venninnen din er ikke tilfeldigvis min lillesøster som ved et tidspunkt også lurte fælt på hva slags gir man burde rygge i?? :klo:

• Liker 2
Skrevet

Jeg så en film hvor det bla sagt

" YOU CRAZY SICK FUCK!!! "

hvilket ble oversatt til

" Din nissetufs "

• Liker 18
Skrevet

Jeg leste er dårlig oversettelse på en eller annen tv-serie en gang, hvor slumber party ble oversatt til slumre fest.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ah.. pokker! Leste feil på trådtittel. :sur:

Endret av Lutetium 71
  • Liker 1
Skrevet

Jeg fikk spørsmål (i fullt alvor) om John Gabriel Borkmann var et nytt stykke av Ibsen. Var ikke helt lett å holde maska, og enda verre ble det da jeg måtte forklare at Ibsen dessverre var død.

• Liker 5
Skrevet

Off-topic, men dette hørtes jo veldig leit ut for din del. Har du vært hos lege? Ei venninne av meg slet med dette (kjæresten var godt utstyrt) og hun fikk en krem til å smøre seg med av legen. Da ble det bedre. Og så er det jo viktig å være kåt, våt og klar. Glidemiddel er et must :)

Nei jeg har ikke vært hos lege. Men kanskje jeg skulle gjøre det hehe ;) takk for tipset!

Skrevet

Hmm... den venninnen av venninnen din er ikke tilfeldigvis min lillesøster som ved et tidspunkt også lurte fælt på hva slags gir man burde rygge i?? :klo:

Haha, herlig!! :biggrin:

Skrevet

"når begynte 5 verdenskrig?" sagt av samme jente..

"jeg syntes sæd smaker som jordbær." sagt av ei bestevenninne..

Gjest Fairydust
Skrevet

"når begynte 5 verdenskrig?" sagt av samme jente..

"jeg syntes sæd smaker som jordbær." sagt av ei bestevenninne..

Det er ikke sikkert det er så dumt. Jeg hørte fra en sexolog på TV-en at sæden kan smake av den maten man har spist. Ergo har du spist mye jordbær, kan sæden smake jordbær. :fnise:

Skrevet

Det er ikke sikkert det er så dumt. Jeg hørte fra en sexolog på TV-en at sæden kan smake av den maten man har spist. Ergo har du spist mye jordbær, kan sæden smake jordbær. :fnise:

Hahaha! Da vet jeg det.. Men syntes det var litt spesielt. Jeg har aldri smakt jordbærsæd. *glise*

Gjest Fairydust
Skrevet

Hahaha! Da vet jeg det.. Men syntes det var litt spesielt. Jeg har aldri smakt jordbærsæd. *glise*

Hehe, jepp høres jo litt merkelig ut egentlig :fnise: Men jordbær er godt da... :smilorange:

Skrevet

I kjemiklassen noen år tilbake, dro læreren en artig vits om den vanlige mann og kvinne på gatas uvitenhet og ukritiske sans til de kjemiske formler. Vedkommende fortalte om det kjemiske stoffet 'dihydrogenmonooksid', som han hadde fortalt sin familie om rundt middagsbordet.

Dette stoffet kunne visstnok føre til akutt død selv ved inhalering i relativt små mengder, den økte drivhuseffekten, var det viktigste komponentet i 'sur nedbør', kunne i fast form drepe vev og ikke sjeldent døde avhengige mennesker etter knappe 3-4 dager om de ikke fikk stoffet i seg på nytt. Debatten han hadde startet ved middagsbordet var som følger: burde vi totalforby dette stoffet på norsk jord? Familien hadde tydeligvis konkludert med et ensidig 'ja' og gjort det til skam at norske myndigheter ikke tok grep snarest.

Kjemilæreren forsikret oss om at dette stoffet dessverre ennå ikke var forbudt mange år etter den samtalen, og at det fortsatt var å finne både i butikken og at vi sannsynneligvis fortsatt omfavnet det i store mengder på sydenferier. Dette førte jo til total latterkrampe blant oss studenter som hadde en litt for kjedelig kjemitime i utgangspunktet, og jeg trodde humoren og forståelsen for historien var allmenn i blant oss.

haha, Pen & teller tok den samme i ett av sine show, de gikk rundt og samlet underskrifter på ett arrangement og nesten alle skrev under listen som krevde forbud :P

Skrevet

Mamma fortalte meg en gang for ikke så alt for lenge siden at :" Menn som har tatt kjønnsoperasjon kan ikke bli gravide, fordi de manglet livmor".. Jeg ble direkte bekymret..

• Liker 3
Gjest Frk. Navy
Skrevet

En venninne av meg sa en gang til en annen venninne av meg "Du er heldig som har så liten munn for da spiser du mindre og slipper å bli tjukk. Jeg har stor munn så derfor legger jeg lettere på meg enn deg."

Vet nå ikke helt jeg :ler:

Skrevet

Jeg traff to briter på en bar for noen år siden, og de påsto hardnakket at det fantes en type rom som inneholdt noe sånt som 150 prosent alkohol. De lot seg ikke overbevise av mine argumenter om at et stoff umulig kan inneholde mer enn 100 prosent av noe som helst.

Det er selvsagt mulig de mente denne:

http://en.wikipedia.org/wiki/Bacardi_151

• Liker 1
Skrevet

Mamma fortalte meg en gang for ikke så alt for lenge siden at :" Menn som har tatt kjønnsoperasjon kan ikke bli gravide, fordi de manglet livmor".. Jeg ble direkte bekymret..

Hvorfor er dette så dumt? Eller er jeg dum selv kanskje? :gjeiper:

Skrevet

Hvorfor er dette så dumt? Eller er jeg dum selv kanskje? :gjeiper:

Det var liksom bare det at det ikkeBARE er livmor de mangler for å bli gravide for å si det slik, er vel en del andre ting som trengs.. Dessuten var det liksom måten hun sa det på også, var akuratt som hun trodde hun sa noe ingen andre visste om :P

Skrevet

Ser på CSI

Anonym poster: c05893a082eacd3c72e7a43a760fa10c

Apropo CSI, så er det en lignende tv-serie som har hatt noen ganske rystende dumme innslag.

I hvert fall for de som kan litt om datamaskiner

http://www.youtube.com/watch?v=FRhGPVYRsOY

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...