Gå til innhold

Hva er det dummeste du har hørt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi mennesker snakker ofte før vi tenker. Hva er det dummeste du har hørt NOEN SINNE? Kommentarer, påstander, meldinger, unnskyldninger, forklaringer etc.

Jeg kan begynne med et eksempel: Holdt på med en fyr engang som jeg virkelig IKKE likte, ingen kjemi, nada! -så jeg ringte ham og fortalte jeg ikke var spesielt interessert i ham, og ønsket ham bare lykke til videre. Etter vi hadde lagt på begynner jeg å få meldinger om hvor stygg klesstil jeg har, at jeg trodde jeg var verdens deiligste, og at jeg var "dom som et stykke brød". Den kommentaren kommer alltid til å sitte friskt i minnet :smilorange:.

Dette er nok mest sannsynlig ikke det beste jeg har på lager, men jeg er så spent på å høre fra dere??? :bolledeig:

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

En eks skulle sende meg dirty sms, og presterte å skrive at han skulle henge meg opp i taket og la meg bli slikket av kattunger. :blink:

Egentlig er det mer "hva faen" enn dumt, men jeg kom nå på det nå likevel.

• Liker 13
Skrevet

En eks skulle sende meg dirty sms, og presterte å skrive at han skulle henge meg opp i taket og la meg bli slikket av kattunger. :blink:

Haha, disse dirty sms-ene går aldri helt etter planen. LIKER! God begynnelse

Skrevet (endret)

:skratte:

Tja, jeg kommer ikke på så mange akkurat nå, men jeg har en: Da jeg slo opp med eksen min gikk samtalen ca. sånn:

Han: Jeg skal spre masse rykter om deg! Jeg har masse dritt på deg!

Jeg: Javel, what goes around comes around..

Han: Blablabla husker ikke hva han sa

Jeg: Du er seriøst dum, vet du det?

Han: (SKRIKER) What goes around comes around!

Jeg: Vet du egentlig hva det betyr?

Han: Nei, men du sa det!

... :overrasket:

Denne gutten visste heller ikke hvor lenge en dame gikk gravid, hva klamydia var (!!!), at Kreta lå i Hellas eller lignende, så det kom ikke akkurat som et sjokk..

Endret av Adegami
  • Liker 15
Skrevet

Ååå det er typisk at jeg ikke kommer på noe på kommando!!

Men jeg husker jeg leste en sånn "fem på gaten" i en avis en gang, der de på sommeren spurte hva som var negativt med solen.

Ei av de jentene som var avbildet og med fullt navn svarte at det kjipeste med solen var at man såg så dårlig i tunellene når man kjørte bil med solbriller på.. huh.png

Kanskje ikke så morsomt, men bra dumt. Man tar selvsagt av brillene i tunellen det er jo trafikkfarlig å kjøre med solbriller på da!

Anonym poster: c05893a082eacd3c72e7a43a760fa10c

• Liker 16
Skrevet

Jeg husker jeg nettopp hadde fått en mobil med snake II. Jeg ble veldig god på å ha den høyeste farten på slangen. En dag hadde jeg tilfeldigvis satt ned farta i spillet, den dagen kom det ei venninne på besøk, som ville prøve å spille på mobilen min.

Samtalen lyder følgende:

Venninne: - hvorfor har du spillet så sakte?? klarer du ikke fortere?

Meg: - Jo, det gjør jeg det, så! Jeg satt ned farta for at min lillesøster kommer i morra, og jeg skulle gjøre spillet klart for henne.

ÆRLIG TALT! :balltre: Kunne jeg virkelig ikke finne på noe bedre enn det??

• Liker 1
Skrevet

Jeg var på date med en jente, som fortalte meg at her i Norge trengte man ikke bruke kondom på ons, for det verste man kunne pådra seg av sykdommer her i landet, var klamydia... Dette var sirka 30 min etter en annen samtale vi hadde hatt, hvor jeg fortalte at faren min døde av aids.

• Liker 28
Skrevet

Ååå det er typisk at jeg ikke kommer på noe på kommando!!

Men jeg husker jeg leste en sånn "fem på gaten" i en avis en gang, der de på sommeren spurte hva som var negativt med solen.

Ei av de jentene som var avbildet og med fullt navn svarte at det kjipeste med solen var at man såg så dårlig i tunellene når man kjørte bil med solbriller på.. huh.png

Kanskje ikke så morsomt, men bra dumt. Man tar selvsagt av brillene i tunellen det er jo trafikkfarlig å kjøre med solbriller på da!

:fnise:

Skrevet

Jeg var på date med en jente, som fortalte meg at her i Norge trengte man ikke bruke kondom på ons, for det verste man kunne pådra seg av sykdommer her i landet, var klamydia... Dette var sirka 30 min etter en annen samtale vi hadde hatt, hvor jeg fortalte at faren min døde av aids.

Å herlehet, bad date, very very bad date!

• Liker 1
Skrevet

Å herlehet, bad date, very very bad date!

Hu var ellers en veldig oppegående og grei jente, men akkurat det der var ganske korttenkt... Lurer på hvor hu tenkte de mer alvorlige sykdommene hadde blitt av, siden de plutselig ikke fantes i norge mer.

• Liker 1
Skrevet

Kom på en til, det skjedde for noen dager siden faktisk. Jeg håper faktisk at jeg aldri hører noe så dumt igjen, da blir oppriktig redd for hva slags valg jeg har tatt når det gjelder venner.

Bestekompisen min sitter og holder seg rundt håndleddet og ser veeeeldig konsentrert ut, før han utbryter: "Ja, det går vel an å kvele noen ved å holde hardt rundt håndleddet?"

... Jeg bare :hakeslepp: ..

• Liker 13
Skrevet

Kom på en til, det skjedde for noen dager siden faktisk. Jeg håper faktisk at jeg aldri hører noe så dumt igjen, da blir oppriktig redd for hva slags valg jeg har tatt når det gjelder venner.

Bestekompisen min sitter og holder seg rundt håndleddet og ser veeeeldig konsentrert ut, før han utbryter: "Ja, det går vel an å kvele noen ved å holde hardt rundt håndleddet?"

... Jeg bare :hakeslepp: ..

HAHAHAHA!
  • Liker 1
Skrevet

Ooooh ooooh ooooh, en til!!

Jeg og ei venninne var på sykehuset for å besøke ei annen venninne som nettopp hadde fått barn. I det jeg holder babyen, sitter vi begge og titter drømmende på den. Så smeller det:

Venninne: - Hæ? Har den øynene åpne? Jeg trodde ikke de kunne åpne øynene og se før etter noen uker etter de ble født.

Jenta tenkte vel på kattunger....

• Liker 14
Skrevet

Jeg leste nettopp noe dumt på tvn:

Ser på CSI der en mann har voldtatt og drept flere kvinner. De har funnet sæd på åstedet og tatt DNA-test. De har en mistenkt i sikte og overvåker han på en utekafe. Mistenkte drikker kaffe fra en pappkopp og går fra bordet uten å kaste den. CSI-etterforskeren og en politimann går bort til bordet og tar med seg pappkoppen. CSI-etterforskeren sier til politmannen: If the DNA from this cup matches the DNA from the semen, we can make an arrest (eller noe i den duren). Dette blir oversatt med Hvis DNA-et fra toalettet stemmer overens med sæden, kan vi arrestere han.

Haha, what the fuck :ler:

• Liker 5
Skrevet

Jeg leste nettopp noe dumt på tvn:

Ser på CSI der en mann har voldtatt og drept flere kvinner. De har funnet sæd på åstedet og tatt DNA-test. De har en mistenkt i sikte og overvåker han på en utekafe. Mistenkte drikker kaffe fra en pappkopp og går fra bordet uten å kaste den. CSI-etterforskeren og en politimann går bort til bordet og tar med seg pappkoppen. CSI-etterforskeren sier til politmannen: If the DNA from this cup matches the DNA from the semen, we can make an arrest (eller noe i den duren). Dette blir oversatt med Hvis DNA-et fra toalettet stemmer overens med sæden, kan vi arrestere han.

Haha, what the fuck :ler:

Disse folka som tekster, bruke et ræva oversettelsesprogram :P Så en gang på en serie der et par hadde krangla så busten fyker, så spurte mannen om de skulle ha "make up sex", dette ble oversatt til "sminkesex" :icon_lol:

• Liker 7
Skrevet

Var en gang i en situasjon hvor jeg måtte spise lunsj med to andre ukjente jenter. Hun ene kom jeg veldig godt overens med, mens hun andre var heeeelt snål. Det var ingen sunne måltider å få kjøpt, annet enn hamburgere... Så, vi kjøpte hamburgere, og pommes frites som tilbehør.

SÅ følte jeg for å salte pommes fritesen litt. "Jeg også" sa hun normale jenta. Før jeg i det hele tatt rakk å strø på litt salt, kommer hun dumme jenta med: "herregud! dere må passe på kroppene deres, det er ikke bra med salt. Dere kan få høyt blodtrykk" og blablabla. Jeg fikk helt sjokk, liksom. Hvor i alle dager kom det i fra. Hun hadde gått en uke på sykepleierstudiet skjønner dere, og følte seg sikkert veldig tøff.. 5 minutter etterpå begynner hun å snakke om faren sin og hun selv: "Pappaen min har sånt gen som gjør at han kan spise så mye han vil uten å legge på seg. Jeg og, jeg spiser alt jeg har lyst på. Det har jo ikke noe å si, fordi jeg legger aldri på meg".

JAHA. Hun kunne klage på at vi skulle ha litt salt på pommes fritesen, men hun kan spise hva hun vil av junk, fordi hun ikke legger på seg.. Forøvrig var jeg slankere enn henne, så at det var noe så spesielt med henne forstår jeg ikke. Men å strø på små mengder salt, vil jeg si er mindre farlig enn å "spise hva man vil"...

Anonym poster: 3923cebf01b256e4f2f43017400998ff

• Liker 3
Skrevet

Ei venninne av ei venninne spurte meg følgende: "Jeg turte ikke å spørre Per, for han ville nok bare si at jeg var teit, men hvor er det man etterfyller blinkelysvæske på bilen?"

Det viste seg at Per hadde sagt til henne, som hadde kjørt opp til bil et par dager før, at hun måtte for all del huske å etterfylle blinkelysvæske, ellers ville de slutte å fungere.

Dessverre kjenner ikke jeg Per, slik at jeg kunne fortalt ham at spøken hans faktisk ble tatt seriøst. :)

• Liker 8
Skrevet (endret)

"Når du ikke kommer deg til legetimen, så klarer du INGENTING her i livet. Da kan du like godt gi opp".

"Har du blitt forkjøla ja. Sånn går det når du spiser sjokolade"

"Har du kramper i beinet? Det er på grunn av sjokoladen du spiste"

Etter et dødfall "Hva? Hvorfor er du lei deg?"

Utrolig nok kommer disse kommentarene fra samme person :skratte: Alltid er det den sjokoladen jeg spiste for en uke siden sin skyld.

Endret av Evilposelos
  • Liker 9
Skrevet

Jeg hørte en gang noen fra cuba si at IKEA egentlig er fra cuba, ikke sverige " ja for de har arbeidsfolk som jobber i tuneller under havet med å lage møblene, så sender de dem til sverige som sender dem til ikeabutikkene" Og dette var godt voksne mannfolk :overrasket:

Mannen min var litt søt og trodde du kunne bli brun av å sole deg gjennom vinduet hehe..

Og at hvis jeg har mensen, så har mannen sakt mens han klemmer jeg hardt "se nå klemmer jeg deg tom for mensen, så kan vi kose oss etterpå" som om jeg var en ketchupflaske, han forsto ikke hvorfor det ikke skulle funke :fnise:

• Liker 18
Skrevet

Jeg hadde vært i Brussel, og fortalte det til en jente jeg har gått på skole med.

Jenta: Hvor ligger Brussel?

Meg: Det er hovedataden i Belgia.

Jenta: Å! Ligger det i Frankrike?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...