Gå til innhold

KNUST STEMOR, ORKER IKKE MER...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bor forresten sammen, vi har barnet 50/50 deling..

Anonym poster: 541c6583ed8eeb4824fc5647355ae746

Skrevet

Å, føler med deg her...

Ta vare på deg selv, dette skal du ikke trenge leve med...

• Liker 11
Skrevet

Steike! AT det er mulig og AT du finner deg i det!

:heks:

• Liker 16
Gjest Magdalene
Skrevet

Hushjelp, uten lønn? "Nei takk!" hadde jeg sagt til den jobben der.

• Liker 6
Skrevet

Når dere svarer slik dere gjør, blir jeg litt sånn.. hva skal jeg si, jeg lurer på "er det virkelig så ille, og hva i alle dager har jeg drevet med????", om dere skjønner? :(

Vet ikke hva jeg har trodd, jeg har bare prøvd å passe inn, tror jeg glemte meg selv helt på veien hit..

• Liker 12
Skrevet

Her vises det liten respekt for deg. Skjønner godt at du er frustrert. Hvis det hadde vært meg og partneren ikke hadde endret seg så hadde jeg tatt det til etterettning ogsagt at da passer vi ikke sammen og adjø. Derimot hvis dere ikke har snakket om dette som to voksne likeverdige partnere, vel da er det på tide å gjøre dette.

• Liker 7
Skrevet

Vi har snakket om det, men han bare sier "barnet har en mor og en far, du trenger ikke blablablabla". Jeg har dog sagt at jeg ikke vil gjøre så mye arbeid alene i huset lenger, jeg har også en jobb jeg drar til om dagene, og det blir mye om jeg skal jobbe nesten fullt hjemme også.......

• Liker 3
Skrevet

Det hadde jeg aldri funnet meg i. Du skal ordne klart til bursdagsselskap, forlate huset når besøket er, og så komme hjem igjen til oppvasken? Nå må far bestemme seg. Enten er du en del av familien, ellers er du ikke det. Og når han sier at du ikke skal kjefte/blande deg kan han ikke klage når du lar vær. Hadde tatt en skikkelig oppvask med han her altså!

• Liker 26
Skrevet

SETT JÆVELEN PÅ PLASS OG VIS HAN AT HAN IKKE BARE KAN DRIVE OG SLAVE DEG RUNDT OG GJØRE SOM HAN VIL!!

MUULIG...

Anonym poster: 6c5b2db9466155ca0c6979d44469ce1f

• Liker 15
Skrevet

kom deg vekk! han fyren der er ikke til å samle på.

Anonym poster: 53454c55cb3358f86ac6bd04f5388b0c

• Liker 12
Skrevet

*noe å samle på* skulle det stå

Anonym poster: 53454c55cb3358f86ac6bd04f5388b0c

Skrevet

Her har hjertet ditt egentlig blitt rivd ut å trampet på litt for mange ganger syntes jeg.

Det er ikke greit TS!! Du er ikke noen vaskehjelp/ryddehjelp. Stemorsrollen er veldig ofte vanskelig, men den skal ikke være på denne måten. MAKAN til gubbe du har der...

Ikke godta det. DU fortjener bedre :)

• Liker 10
Skrevet

For guds skyld, kom deg vekk! Det der er ikke sunt for noen! Enten så er du stemor, ellers så er du ikke, det finnes faktisk ikke en mellomting der.

• Liker 10
Skrevet

Helt enig med alle her; du fortjener ikke å bli behandlet på den måten. At samboeren din ikke ser at han behandler deg urettferdig er jo helt utrolig. Jeg hadde ikke orket å bli.

• Liker 5
Skrevet

Jeg tror nesten jeg hadde blitt skikkelig irritert dersom min datters stemor ikke hadde hatt noe å si i huset når datter er hos far. Og her hjemme forventer jeg at min samboer stiller opp og følger opp. Nå er riktignok både meg og exen i seriøse forhold med nye barn... Og det hadde vert et virkelig merkelig signal og gi barna at ikke den en bor med skulle hatt noe å si :overrasket: Det er lite nok oppragelse i skolen i dag, om ikke ungene skal lære at de ikke trenger respektere den voksne mamma elletr pappa bor med heller!

Det å hive deg ut fra barneselskapet var jo helt tåpelig! Tenk på hvilke signaler dette sender barnet?! Nei.. Seriøst altså.. Finn deg en ny mann!!!

Hadde gitt klar beskjed om hva du føler og mener, og vis gjerne tråden til han og med det samme! Skjerpe seg dumme mann visst han leser dette...!!!!

• Liker 14
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Her kommer et godt ment råd fra en som har sett noe tilsvarende en gang før;

Du forteller at du jobber. Flott, for det betyr at du har egen inntekt :)

Jeg vil anbefale at du straks begynner å se deg om etter et eget sted å bo, - helt ok å leie i første omgang for da går det gjerne raskere å finne noe (litt avhengig av hvor i landet du holder til).

Når du har et eget sted å bo så ville jeg tatt en rolig, men uhyre bestemt snakk med barnets far:

Fortalt ham rolig og klart at dette går ikke. Her må det gjøres store endringer i innstilling om det skal være det minste sjanse for håp.

Han skal få en gitt tid til å tenke på hva han vil, og å legge rammene for det han vil. I mellomtiden kommer du til å bo et annet sted.

Det er en viss mulighet for at han har uhyggelig dårlig samvittighet overfor barnet. Det kan være mange grunner til det, - men han tar det ut på deg, og det er ikke greit.

Opp med hodet, begynn å undersøke boligmarkedet og sett en tidsfrist for deg selv :hug:

Endret av Lille-pus
  • Liker 33
Gjest Cayetana
Skrevet

Dette er absolutt ikke greit! Ta deg en alvorsprat med

mannen, sett ned foten. Det DITT hjem også, dvs at i ditt hjem har du også regler. Jeg hadde aldri funnet med i å reise bort fra mitt eget hjem pga av barneselskap! Jeg har selv stebarn, pappan til barnet har hovedansvaret for oppdragelsen, men det vil ikke si at jeg ikke deltar i oppdragelsen! Barnet hører like mye på

meg som sin far. Skulle bare mangle. Snakk med og be han skjerpe seg, eller flytt ut!!!!

Gjest Cayetana
Skrevet

Dette er absolutt ikke greit! Ta deg en alvorsprat med

mannen, sett ned foten. Det DITT hjem også, dvs at i ditt hjem har du også regler. Jeg hadde aldri funnet med i å reise bort fra mitt eget hjem pga av barneselskap! Jeg har selv stebarn, pappan til barnet har hovedansvaret for oppdragelsen, men det vil ikke si at jeg ikke deltar i oppdragelsen! Barnet hører like mye på

meg som sin far. Skulle bare mangle. Snakk med og be han skjerpe seg, eller flytt ut!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...