Gå til innhold

Nautika prøver igjen

Nautika

Anbefalte innlegg

Som dere alle sier til meg i min dagbok hver gang jeg sutrer over negativ test: Håpet er ikke ute før tr er kommet!! :opplyser:

hihi, Test i morgen OG lørdag!

Mvh. Testetøs.

Testetøs-sisters! :hoppe:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan det ikke bare bli morgen igjen?! Kvalmen og nesten-brekningene kan jo ikke bare være psykisk? *snurre-rundt-smiley-som-jeg-har-glemt-koden-til*

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir spennende! Så mange like symptomer, og du hadde dem jo FØR du leste deg opp på hva du hadde sist! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dro hjem jeg.. Hadde 5-6 nesten-brekninger kamuflert som hoste, så da er det greit å dra hjem før det eskalerer.. Tok med PC hjem så jeg kan jobbe litt hjemmefra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håperhåper på at testen viser noe annet i morgen! Nytt symptom: sensitive brystvorter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg krysser fingrene for at det er bebis og ikke noe annet som gjør at du nesten kaster opp :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saraby: Slår jeg deg i å være testetøs hvis jeg tar en test til nå? :sjenert: Har holdt meg siden kl 11 og ikke drukket siden kl 10..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:snurt: Bare skyggestrek

BARE? det er ikke bare!! :) :) Legg den ut da? Om forumet gidder å legge ut bilder ! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BARE? det er ikke bare!! :) :) Legg den ut da? Om forumet gidder å legge ut bilder ! :ler:

Den ser helt blank ut på bildet. Jeg bruker sikkert 10-15 sekunder på å finne riktig vinkel på test-strimmelen i forhold til lyset for å finne den :P Og det er mye mulig at det bare er sånn streken er uansett, der hvor det liksom skal bli rosa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ser helt blank ut på bildet. Jeg bruker sikkert 10-15 sekunder på å finne riktig vinkel på test-strimmelen i forhold til lyset for å finne den :P Og det er mye mulig at det bare er sånn streken er uansett, der hvor det liksom skal bli rosa...

Ah! Ny test om noen dager da ;) hoho! ssååå spennende! Krysser fingrene :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...