Gjest Nesevisa Skrevet 2. juni 2014 #701 Del Skrevet 2. juni 2014 Redningen for min del ble Ritzkjeks! Føler med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 2. juni 2014 #702 Del Skrevet 2. juni 2014 Ritzkjeks i en liten pose i veska Jeg leser hele tiden "Nautika rauter" på Mine innlegg. Leser så himla mye feil for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #703 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg kan sikkert prøve meg på litt rauting, men tror jeg holder meg til ruging frem til fødselen Det finnes en god grunn til å spise masse ritz? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #704 Del Skrevet 2. juni 2014 Ritz-kjeks er hamstret! Har sendt forespørsel om å få time til tidlig ultralyd 24.juli, da er jeg 12+0 Burde jeg ha første svangerskapskontroll hos fastlegen før dette mon tro? Vet ikke om de trenger helsekortet osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. juni 2014 #705 Del Skrevet 2. juni 2014 Første svangerskapskontroll skal vel være mellom uke åtte og elleve? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agape Skrevet 2. juni 2014 #706 Del Skrevet 2. juni 2014 Ved første øyekast trodde jeg denne tråden het "narkotika suger". Nedtur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #707 Del Skrevet 2. juni 2014 Kanskje det? Hadde fått for meg at det var rundt uke 12, men jeg får ringe i morgen og bestille Ser nå at det står uke 8-12 på helsedirektoratets sider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 2. juni 2014 #708 Del Skrevet 2. juni 2014 Her vil jeg være med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #709 Del Skrevet 2. juni 2014 Ved første øyekast trodde jeg denne tråden het "narkotika suger". Nedtur Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #710 Del Skrevet 2. juni 2014 Her vil jeg være med Velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 2. juni 2014 #711 Del Skrevet 2. juni 2014 Dagboktittelen din får gjennomgå stakkar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #712 Del Skrevet 2. juni 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 2. juni 2014 #713 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg håper du tar det personlig! Neidaaa Hvordan er kvalmen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #714 Del Skrevet 2. juni 2014 Noen må lære seg å lese! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 2. juni 2014 #715 Del Skrevet 2. juni 2014 Neeei! Da blir jo forumet mye kjedeligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #716 Del Skrevet 2. juni 2014 Kvalmen går litt opp og ned, mye småspising i dag 4 tørre knekkebrød, en håndfull druer, en gulrot, en youghurt og stor bolle med salat ble fortært før, på og på veien hjem fra jobb. Okey da, var kanskje ikke så mye, men når hver og en av dem er spist for seg, så blir det noen ganger fra kontorpulten og til fruktfatet på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 3. juni 2014 Forfatter #717 Del Skrevet 3. juni 2014 Nå har jeg bestilt time hos fastlegen også De ville ha meg inn i uke 12 eller 13, så da ble det dagen før tidlig UL 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 3. juni 2014 Forfatter #718 Del Skrevet 3. juni 2014 :gjespe: I dag skal jeg legge meg tidlig altså! Kanskje jeg klarer å være i seng til halv ni? Kjennes ut som jeg glatt kunne sovet i 12 timer, hvis soverommet hadde vært kaldt og bekmørkt. Har våknet de to siste nettene kl 4 fordi det er så lyst. Har jeg lov til å ønske meg tordenbyger og pøsregn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 3. juni 2014 #719 Del Skrevet 3. juni 2014 Å, sove, jeg kunne gjort det hele dagen, hele natta, døgnet rundt egentlig Anbefaler lystette rullegardiner, det har vi, soverommet er bekmørkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 3. juni 2014 Forfatter #720 Del Skrevet 3. juni 2014 Vi har det vi også, men vi har rullegardinene litt åpne for å få inn litt mer frisk luft fra vinduene. En avveining mellom oksygen og lys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå