Gå til innhold

Nautika prøver igjen

Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tekola

Ritzkjeks i en liten pose i veska :jepp::fnise:

Jeg leser hele tiden "Nautika rauter" på Mine innlegg. Leser så himla mye feil for tiden :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan sikkert prøve meg på litt rauting, men tror jeg holder meg til ruging frem til fødselen :fnise:

Det finnes en god grunn til å spise masse ritz? :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ritz-kjeks er hamstret! ;)

Har sendt forespørsel om å få time til tidlig ultralyd 24.juli, da er jeg 12+0 :hoppe: Burde jeg ha første svangerskapskontroll hos fastlegen før dette mon tro? :klo: Vet ikke om de trenger helsekortet osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje det? Hadde fått for meg at det var rundt uke 12, men jeg får ringe i morgen og bestille ;) Ser nå at det står uke 8-12 på helsedirektoratets sider ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved første øyekast trodde jeg denne tråden het "narkotika suger". Nedtur :(

Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvalmen går litt opp og ned, mye småspising i dag :sjenert: 4 tørre knekkebrød, en håndfull druer, en gulrot, en youghurt og stor bolle med salat ble fortært før, på og på veien hjem fra jobb. Okey da, var kanskje ikke så mye, men når hver og en av dem er spist for seg, så blir det noen ganger fra kontorpulten og til fruktfatet på jobb :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg bestilt time hos fastlegen også :strix: De ville ha meg inn i uke 12 eller 13, så da ble det dagen før tidlig UL

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:gjespe: I dag skal jeg legge meg tidlig altså! Kanskje jeg klarer å være i seng til halv ni? Kjennes ut som jeg glatt kunne sovet i 12 timer, hvis soverommet hadde vært kaldt og bekmørkt. Har våknet de to siste nettene kl 4 fordi det er så lyst. Har jeg lov til å ønske meg tordenbyger og pøsregn? :sjenert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, sove, jeg kunne gjort det hele dagen, hele natta, døgnet rundt egentlig :fnise:

Anbefaler lystette rullegardiner, det har vi, soverommet er bekmørkt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det vi også, men vi har rullegardinene litt åpne for å få inn litt mer frisk luft fra vinduene. En avveining mellom oksygen og lys :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...