Gå til innhold

Nautika prøver igjen

Nautika

Anbefalte innlegg

Fra prosjektleder som jeg har vært slaven til det siste året "fint hvis du kan fikse dette"

:sur:

Å, det er det verste som finnes. Folk som bare delegerer masse drittoppgaver..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Greit at han er busy, men når han står oppført som prosjektleder, mens jeg egentlig gjør det meste fordi han ikke har tid, så blir jeg en smule oppgitt. Ofte bruker jeg lang tid på å finne ut hvordan jeg skal løse oppgaven fordi jeg absolutt ikke får noe oppbacking av han... Og når han da har 2 min til overs så forvirrer svarene mer enn de oppklarer...

Nå skal han heldigvis snart slutte :hoppe: Ja, synd for bedriften, men jeg ser frem til oppgaver med mer variasjon og med litt mer veiledning fra andre. Kjedelig å sitte alene med en oppgave med dårlig tid og ingen å spørre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg refererer til frukten, som altså har sesong når det er påske, mens hun kaller minien i magen for appelsin. Så når jeg leste innlegget hennes så fikk jeg lyst på saftig, søt appelsin :nigo:

Neseblod er da et godt tegn eller hva? ;)

Skjønte jo deeet daaa :P Men jeg syntes jo jeg var så morsom :nigo:

Neseblod igjen! WTF :klo:

Det her må jo bety noe! :nigo:

Hahahhaha! Ikke spis babyen min, liksom!

Hihi, nam, saftig malicious-baby? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fint hvis du kan stikke denne oppgaven i stumpen på deg selv!!!!! :nigo:

Men helå, testing i morra! Gøygøy :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkar! Jeg ligger i senga, og skal til å tisse på pinne (ikke i senga altså). Magefølelsen sier negativ :sjenert:

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg har ikke testet i dag. Venter TR i løpet av dagen i dag eller i morgen. Tester i morgen tidlig hvis TR fremdeles ikke har kommet på besøk.

Vi har vært ute med bikkja på det området der mange hunder samles. Denne gangen fant vi frem! Han fikk hilst på 5-6 hunder i forskjellige størrelser, og det gikk veldig fint. Selvfølgelig litt forsiktig i starten, og har lett for å underkaste seg de største, men det er mye bedre enn om han hadde trodd han var på samme størrelse som dem ;) Nå er det en sliten valp som ligger på gulvet her. Vi skal definitivt ta turen dit igjen ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...