Gå til innhold

Nautika prøver igjen

Nautika

Anbefalte innlegg

Det går fint, men håpet har jeg nok ikke lenger. I går kveld hadde jeg noen omganger med skikkelige smerter, visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Fikk beskjed om å ta kontakt hvis jeg fikk store smerter, men disse smertene gikk heldigvis over. Regner med legen tenkte på ekstreme smerter, for det kan jo tyde på exu. Det var en stor klump som datt i do etter en runde med smerter i går kveld også... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er greit om kroppen klarer å rense ut alt selv :)

Nå er dagboka "nedgradert" til prøverdagbok igjen, venter bare på flyttebilen ;) Kjenner jeg må søke litt rundt på hvor lang tid det er vanlig at det tar fra SA til syklusen er på plass igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Synes du takler dette imponerende godt, Nautika. Jeg krysser det som krysses kan for at kroppen får syklusen raskt på plass og du kan prøve på nytt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Mafalda :klemmer:

Jeg syns det går overraskende bra selv. Var jo sippeguri på legekontoret i går, men jeg blir jo fort det når jeg snakker om meg selv ;) Det er uansett ikke noe å dvele med, livet går videre. Forhåpentligvis får vi en liten arvtaker i løpet av 2015 allikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det klaffet jo så fort for dere, så det går nok ikke lange tida før du er gravid igjen :kose: Jeg blødde i.. skal vi seee.. 9 dager tror jeg, og de første to var smertefrie, mens de dagene jeg blødde mest var så vonde at jeg bare gråt i fosterstilling på sofaen. Menssmerter fra helvete! Ble forøvrig gravid på PP 12 igjen, hadde SA i PP7, så tok 5 PPer her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg vært en tur hos frisøren, veldig lenge siden sist så det var absolutt på tide. Jeg fikk herreklipp-pris :hoppe: Tenkte jeg skulle shoppe litt mens jeg var ute av huset også, men det eneste jeg kjøpte meg var en smoothie. Typisk at man ikke finner noe når man tenker man skal påskjønne seg litt ;) Kanskje det blir litt netthandel fra sofaen da?

Og for de av dere som ikke følger meg på insta kan jeg opplyse om at vi har spist jordbær med smeltet sjokolade :sikle::lur:

Endret av Nautika
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm, det hørtes godt ut. Koser meg med norske jordbær i skrivende stund, jeg. :jepp: Ikke med sjokolade, da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm, jordbær med sjokolade er nammenam!

Håper smertene har roet seg nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smertene har vært mer overkommelige i dag. Virker som blødningene har avtatt litt i dag, så kanskje jeg er ferdig med det verste? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra Nautika ❤️

Tenkte på deg tidligere idag mens jeg lå på stranda. Ha en fin uke!! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk tatt den andre hcg-prøven i dag, så nå venter jeg egentlig bare på bekreftelse på at det er en SA. Får svar i morgen eller fredag.

Svigerfar skal ta seg en "ferie" hos oss om noen uker og hjelpe oss med laging av terrasse i hagen. Han blir så fort rastløs, så kan godt være det blir bygget mer enn det også :ler: Gleder meg til vi kan benytte oss av hagen, enn så lenge trives ugresset veldig godt ;) Planen er en L-formet terrasse på 30-40 kvm og gress i "hullet" på L-en. Vi har en ganske vanskelig tomt, veldig bratt på store deler av tomta. Jeg lurer på om jeg skal plante frukttrær i den største skråningen og dekke bunnen med rullestein. Det er såpass bratt at jeg vil ha noe som ikke trenger noe særlig vedlikehold. ;) Vi får se hvor mye vi får gjort mtp økonomi i år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra at du får en endelig avklaring hvertfall da.

Høres veldig stilig ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hcg synker, så da er det en SA. Jeg ble ikke akkurat overrasket, men det er greit med en bekreftelse.

Jeg får bestille meg nye graviditetstester så jeg har det liggende. EL-tester har jeg nok av tror jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg håper det skjer fort! Har lest at noen leger sier det kan ta 4-6 uker før man får mens igjen, så det betyr jo egentlig at SA fungerer som en slags menstruasjon ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nesevisa

Må bare si at jeg synes du håndterer dette på en veldog god og fornuftig måte! Håper det klaffer snart igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist :( Men du trodde jo at det var det som hadde skjedd, så er kanskje "godt" på én måte å få
bekreftelse på det i stedet for å gå og undre på om det er sa?

Imponert over hvor fint du håndterer dette! Håper syklusen kommer seg fort tilbake i
rute, så dere får muligheten igjen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ikke noe moro å få det bekreftet, men som de andre sier: Du ser ut til å håndtere det veldig bra. Kanskje akkurat det frøet hadde en feil, og det neste blir gullegget! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...