Gå til innhold

Nautika prøver igjen

Nautika

Anbefalte innlegg

Det er veldig lett å somle bort 40 minutter i skogen i hedmark, been there grow up there! Lykke til med valpehenting :laugh::blomst:

Samme her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Henting gikk greit, han har ikke noe i mot å kjøre bil ;) Legger ut bilder på instagram når vi er hjemme igjen ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henting gikk greit, han har ikke noe i mot å kjøre bil ;) Legger ut bilder på instagram når vi er hjemme igjen ;)

Men da må du jo sende meg en PM med instanavnet ditt :nigo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, her skjer det ting! Har ikke vært noe særlig her inne i det siste :)

Så koselig med valpehenting! Jeg vil gjerne se bilde jeg og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er super! Absolutt ingen sutring, og han taklet bilturen kjempebra. Nå har han akkurat duppet av i sofaen her. Vi som sa at han ikke fikk lov å være der :sjenert::rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har vært kjempeflink i natt. Vi var ute kl 23, 01 og 07, og han koste seg i senga og armkroken mellom de tidspunktene ;) skikkelig kosehund vi har fått oss :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, det ser ut til at jeg ikke får skatteoppgjøret mitt i første pulje. :sukk: Jeg har fremdeles ikke fått melding på tlf eller i innboksen på skatteetaten, så nå anser jeg at sannsynligheten er liten for at jeg får det i denne pulja :sjenert:

Jeg fikk jo ikke full opptjening av feriepenger i fjor, så nå i juni fikk jeg utbetalt 10 000 mindre enn vanlig. Skattepengene hadde kommet godt med altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ, hva avgjør når man får skattepengene? Det er surt!

Hva gjør dere i ferien? Har mannen også ferie nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...