Gå til innhold

Nautika prøver igjen

Nautika

Anbefalte innlegg

Hurra for lønning! :sol:

Puh, det hørtes ut som litt av en dag! Og 5 min for fristen, det er innen fristen, det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ukene flyr når man drar hjemmefra i 7-tiden og kommer hjem over 10 timer senere!

Noe annet som flyr er vekta mi :bolledeig: Har gått ned 3 kg så langt. Det hjelper nok å gå 20-40 min til/fra toget hver dag, og at vi har konkurranse på jobb om å gå mest mulig trapper (kontor i 5. etasje). Dette sammen med sukker-avholdenhet burde få meg til å klare målet mitt på sikt altså ;) M begynner allerede å kommentere at magen er mindre og at rumpa er strammere :lur:

I morgen skal vi på hundeutstilling for å se på aktuelle hunderaser ;) Det blir nok en fin dag! :hund:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mange søte hunder ja, men utseende er ikke alt. Fikk erfare lyden av en finsk lapphund, så da vet vi at vi ikke skal ha en sånn en. Da må vi vel prøve å finne en annen rase da ;) Det er bra vi har god tid, i og med at det sikkert ikke blir hund før neste sommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jo jeg selvsagt helt objektivt foreslå tervueren, som er min favorittrase.... vi hadde en slik da jeg var lita, og vi tenker kanskje å gå for en selv om et år ca (når vi eier eget hus). Ulempen med disse er at de krever en del hjernetrim, men det er veldig herlige hunder! De er også vakre, i mine øyne, men som du sier er det noe som kommer litt i andre rekke...

Edit: mobilskrivefeil.

Endret av Surriball
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, det skal ikke være enkelt ;) Vi jobber jo ganske mye begge to, så jeg vet ikke om vi kommer til å klare å tilfredsstille en hund som trenger mye hjernetrim. Jeg har alltid syntes at det er moro å trene med hund, men i dagliglivet med full jobb og pendling vet jeg ikke hvor mye jeg orker og har tid til. Tror jeg må bli husmor for å kjøpe hund ;)

Endelig helg! I morgen er det lov med sukker også, så jeg er nok god og kvalm i morgen kveld :ler: Vi har ingen spesifikke planer annet enn en tur på bohus for å prøvesitte sofa og se etter et lite bord. Må vel kanskje lete etter en lampe til stua også, begynner å bli mørkt på morgenen nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du ble ikke tur til bohus i går, men derimot en snartur til IKEA. Vi fikk kjøpt oss et lite bord, 3 hyller til bodene, stumtjener og diverse småsaker.

Jeg fikk endelig pakken min med planter til akvariet i går, så da ble det en liten ommøblering. Jeg har nettopp kjøpt en stor rot til å ha i akvariet, så jeg håper den snart synker. Nå blir den holdt nede av sokker fylt med sand ;)

I dag skal jeg på besøk til ei venninne, tror det blir veldig koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, kreativ løsning på rotproblemet! :laugh:

IKEA er genialt. Man finner så mye bra der! Vi hadde lett og lett etter et stuebord som passet med kravene våre alle andre steder enn IKEA, men gjett hvor vi fant et som passa til slutt? ;) Men de har mye fint på Bohus også, da. Jeg liker stilen de har der.

Tidsklemma kan faktisk bli et problem med hund og pendling, altså! Kanskje en av dere får lov å ha med hunden på jobb en periode mens den er liten og trener på å være alene? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har egentlig planer om å få hund i forbindelse med sommerferien til M, han et jo lærer og har jo lang sommerferie. Moren min kan nok hjelpe litt til i en overgangsperiode også, men i det lange løp er det nok litt langt å kjøre 20 min for å lufte en hund.

I går feiret vi 2 år sammen :rodmer:;) Vi spanderte på oss middag på en kinesisk restaurant i Oslo.

Akkurat nå sitter jeg på toget på vei til jobb, jeg skal på kurs i kveld, så derfor tok jeg det litt rolig nå i morges. På fredag-søndag skal jeg på tur med jobben også, så denne uka er tettpakket ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæ, jeg begynner å bli forkjøla. Jeg har hatt sår stemme i et par uker nå, men nå har jammen snørrproduksjonen begynt for fullt. Frykter at jeg blir enda verre, og det har jeg ikke tid til nå altså. Stakkars folk som sitter i det åpne landskapet sammen med meg, som må høre på snufsinga fremover ;) De fleste skal bort på torsdag, så da kan jeg kose meg med kleenex i fred :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på kurs i hele går, og det var ganske slitsomt med forkjølelse. Benyttet enhver pause til å snyte meg, og på vei hjem måtte jeg hive i meg et par smertestillende pga hodepine. La meg halv ti, og sov godt helt til halv syv i dag. Det var godt etter en dårlig natt dagen før! Nå sitter jeg alene på jobb, alle er borte, så da kan jeg snyte meg så ofte jeg vil :ler: Kjenner på meg at det blir en kort dag med flex i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har oppdatert her nå. Var jo på tur med jobben i helga, det var veldig bra, men ganske slitsomt. Akvariet begynner å bli klart for fisk, så det blir kanskje å kjøpe det neste uke.

I går fikk jeg pengene for masteroppgaven min, de hadde ikke trukket skatt, så da fikk jeg utbetalt 15000. Lønning neste fredag også, og da får jeg rundt 30 000 utbetalt. Jeg kan jammen bli vant til å få lønn merker jeg ;)

Denne helga skal jeg en tur til tanteungene, en av den har bursdag denne uka ;) Egentlig kunne jeg tenkt meg en rolig helg, men det får jeg ta igjen neste uke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke om jeg ser dollartegn, men kortet mitt fikk kjørt seg litt på shopping i går. Fikk kjøpt et par sko, 2 bukser, 2 bluser, 1 genser og litt undertøy ;) Deilig å ha litt mer å velge mellom på jobb, nå har det egentlig vært sånn at jeg har gått gjennom hele garderoben i løpet av litt over en uke :sjenert: Føler for litt mer variasjon i hva jeg har på meg, også slipper jeg å vaske klær hele tiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det en stund siden sist. Var jo en tur på hytta i helga, inkludert barnebursdag. Det var kos, men synd at M ikke kunne være med. Denne helga skal jeg være hjemme, og det ser jeg frem til!

I morgen får vi besøk av rørlegger, så da skal jeg jobbe hjemmefra. Gleder meg til å kunne stå opp litt senere ;)

På kvelden er vi invitert på middag til mine foreldre.

Lørdag er det duket for synsundersøkelse og innkjøp av fisk :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemmekontor er særdeles ueffektivt! Vinduene er pusset og klesvasken er tatt, men jobben har jeg kanskje brukt et par timer på til nå :sjenert: Jeg tror det blir noen timer jobbing i helga for å ta igjen de timene jeg egentlig skulle brukt i dag. Jeg har nemlig en del som må gjøres på jobb fremover :sukk: Kan bli noen seine dager de nærmeste ukene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på vekta mi! :bolledeig: Jeg har stått stille på rundt 83 i en måned nå, og i dag var jeg plutselig nede i 80! :hoppe:

Nå spiser jeg frokost og gjør meg klar til å dra på jobb. Ser endelig lyset i enden av tunnelen nå, så jeg er snart ferdig med overtids-jobbing (for denne gang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...