Gå til innhold

Cindi er prøver, and not the cheerful kind.

Cindi

Anbefalte innlegg

Dag 17 i syklusen. Skulle hatt EL på dag 13. Ingen tegn til EL, forutenom at jeg har hatt noe som kan minne om EL-slim i en uke. Men ikkeno...

Herlig at syklusene er så forbanna ustabile. De siste fire syklusene ser slik ut: 30 dager, 43 dager, 32 dager, 27 dager og nå... Aner ikke. Men den blir minimum på 32 dager, siden eggløsningen enda ikke har gitt tegn til å komme. Jeg må jo ta eggløsningstester hver mnd, fordi jeg ikke har den fjerneste anelse om når jeg har eggløsning siden det skifter sånn. Denne mnd begynte jeg å ta EL-tester på dag 10 i syklusen, i og med at jeg trodde EL skulle komme dag 13, så var jeg et par dager i forkant for sikkerhets skyld. Men nada. Brukt opp alle billigtestene, og måtte gå over til de svinedyre digitaltestene til CB. Håper den forbanna syklusen min snart kan bestemme seg, for så langt har jeg brukt 8 tester denne syklusen, og enda er jeg ikke ferdig.

Her om dagen var jeg på besøk hos venninnen min som nettopp har født. Hun fikk besøk av enda en venninne som nettopp hadde født. Så der satt jeg, med en baby på 4 dager og en baby på 4 uker. Og så fikk jeg for fjerde gang den dagen spørsmålet: "skal ikke du snart på baby?". Hva faen?? Jo! Jeg prøver faktisk alt jeg kan her. Jeg var "dessverre" ikke så heldige som dere at jeg bare kunne skreve over en mannetruse og sitte med en baby 9 mnd senere.

Faen ta dem.

Hun ene hadde sex ÈN gang den mnd, med en kondom som sprakk. Hun andre fikk barn med en hun ikke en gang er i et forhold med.

"Skal ikke du få barn snart?"

Kunne kylt en stekepanne tvers gjennom trynet på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Adeline*Jouvin

Herregud... det er så forbanna surt. Føler virkelig med deg Cindi.... Er så urettferdig hvordan det så lett bare skjer for noen, mens ande som virkelig strever ikke får det til. Fuck de, sier jeg :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 19 i syklusen. Ingen eggløsning. Nå har jeg bare to tester igjen. I går så fikk jeg feilmelding! **** så irriterende! Jeg hadde ventet i SYV timer med å tisse, også fikk jeg feilmelding når jeg endelig gikk på do. Herregud.. Var så irritert at jeg nesten kasta hele driten i søpla. Forbanna sjittester.

Har 2 igjen nå, og hvis ikke en av de blir positive får det heller bare være frem til mensen kommer. Bruker ikke et øre mer på eggløsningstester denne mnd. *irritert*

10 tester har jeg tatt nå. Hvorav 7 har vært "CB digital".

Drittsyklus!

Gikk igjennom syklusene mine i går, og så at det er nå sjette syklusen jeg registrerer. Hadde aldri i verden trodd det skulle ta så lang tid, og lengre tid ser det ut til at det skal ta, siden jeg nå heller ikke får eggløsning.

Hurra. Livet som prøver er virkelig rosenrødt.

Venninnen min sa at hun misunnet meg, som fikk lov til å være prøver, for hun "ble jo bare gravid". Seriøst... Need I say more? Rart jeg er gretten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud... det er så forbanna surt. Føler virkelig med deg Cindi.... Er så urettferdig hvordan det så lett bare skjer for noen, mens ande som virkelig strever ikke får det til. Fuck de, sier jeg :glare:

Det er liksom ekstra irriterende når de ikke har prøvd engang. OG kollegaen min som er lesbisk som skulle bli prøver, og så tok ÈN jævla tur til Danmark og ble gravid på første forsøk. Da føler man seg rimelig ubrukelig. Jeg har jo "kilden" hjemme i senga jeg...

Jeg klarer bare ikke å ikke være bitter. :tristbla:

Jeg tenker mye for tiden, på spontanabortene jeg har hatt, og på den ene gangen jeg klarte det, men... Ja... Det er VONDT å tenke på at jeg kunne hatt et friskt barn nå. Jeg lot meg presse til å ta abort av en mann som ikke ville ha noe ansvar eller forpliktelser. Og etter at jeg hadde tatt abort så kom han og sa han angret på at han mistet meg. Det var litt forsent kan du si. Jeg var veldig glad i denne mannen. Veldig. Men jeg klarte ikke å se han mer etter aborten. Det gjorde bare altfor vondt.

Jeg ble gravid første gangen vi hadde sex. Han bodde i en annen by, så jeg så han ikke hver dag. Jeg gikk til legen en uke etter jeg møtte han og fikk resept på p-piller. Da jeg skulle kjøpe p-pillene noen dager senere kjøpte jeg en graviditetstest i tillegg, bare for å være sikker. Og der sto de: to blå. Jeg gråt og gråt i flere timer, fordi jeg visste at dette ikke kom til å bli godt mottatt, og fordi jeg hadde vært 5 år i et forhold, og gått uten prevansjon i 3 av de, uten å bli gravid med eksen. Jeg kunne bare ikke forstå hvorfor jeg skulle bli gravid på ETT samleie.

Det gikk som ventet. Hele forholdet, som var tre uker ferskt, gikk rett til helvete. Jeg måtte ta et valg, og tok det. Og i dag, som prøver, så tenker jeg på det nesten hver eneste dag.

Hva om det var min ene sjanse? Hva om karmaen min nå straffer meg?

Jeg klarer ikke å ikke tenke slik.

Jo lengre jeg går som prøver, jo vondere blir det, og jo mer angrer jeg. Jeg prøver alt jeg har å slippe taket, og slappe av, og "ta det som det faller seg". Men det går bare ikke. Jeg føler meg mislykket, og jeg føler at jeg fortjener å bli straffet, fordi jeg valgte det selv. Jeg kunne vært mamma nå... Om enn alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f*** for en idiot mannen min er... Blir helt oppgitt.

Her har jeg gått i et halvt år og knasket folat, gulpet tran og tisset i kopp. Han hadde èn ting han skulle gjøre, og det var å bestille legetime. Jeg syns det tok så lang tid, så jeg spurte han nå om når han skulle til legen. Da svarer han "jeg var der forrige uke...".

O_o !!

Seriøst.

Hva med å VURDERE å si det til hun som har måttet ha all jobben her det siste halvåret??? Faen så irritert det er mulig å bli. Av og til så får jeg lyst til å kvele den fyren. ER han virkelig så dum at han ikke skjønner at jeg gjerne vil vite slike ting? At jeg bruker enormt mye energi på å tenke på dette, og på alle piller som skal tas og pinner som skal tisses på. Men det ene bidraget han hadde, det dreit han i å informere meg om.

*sukk*

Håper ungen vår får litt mer sosial intelligens enn faren. Mulig jeg må vurdere donor, med iq-test. *irritert, skuffet og oppgitt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva var det han gjor hos legen? Tok en sædprøve?

Jeg vil bare gi deg en god :klem:

Han skulle snakke med henne for å ordne med sædprøve. De har sendt han videre til riksen der han skal levere sædprøve om ca 2 uker (var ventetid). Jeg trodde hele tiden at han bare aldri dro til legen, slik som han aldri tok de trantablettene han skulle ta eller jerntablettene....

Blir ganske gretten av dette, og det er nok mest fordi jeg føler meg så utrolig alene om det. Ingen av mine venner, familie eller bekjente har brukt mer enn maks 3 mnd på å bli gravide, og når den eneste som egentlig skal være "med meg" ikke virker helt engasjert så blir jeg oppgitt. For jeg føler meg bare kjempealene om dette. Han sier jo at han er ivrig og alt, men samtidig så er jeg alene om å bli trist når mensen dukker opp, jeg er alene om å bry meg om hva som skjer med eggløsning etc. Og jeg har ingen venninner eller familie som kan forstå, fordi de rakk å bli gravide før de fikk tatt en eneste test.

Føler meg som et utskudd, og som en ensom sint liten dame. Med en mann som bare rister på hodet og ikke forstår hva som er så viktig. For det er jo ikke like viktig for han... Han har jo også allerede et barn.

Jeg er virkelig den eneste uten barn blant oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufff... :(:hug:

Vet at det ikke er lett i det hele tatt........ Føler at ord blir fattige....

Det som ikke er lett er vel egentlig aller mest følelsen av å være så alene om det. Man vet jo, når man klarer å være rasjonell, at man egentlig ikke er alene. Det er mange som ikke blir gravide når de ønsker det. Men samtidig så ser man bare de nærmeste, og alle de har blitt gravide innen 3 mnd, de fleste på første forsøk. Jeg prøver å overbevise meg selv om at det egentlig sikkert ikke er slik. Det er sikkert flere som har prøvd lenge, men som bare ikke sier det høyt, fordi de føler seg akkurat like "udugelige" som jeg gjør fordi jeg ikke er en av de som blir gravid på første forsøk og dermed kan skryte av min suksessfulle livmor som jaggu er like effektiv som alle de perfekte husmorbloggerne vi får presentert daglig for oss.

Vi lever i et prestasjonssamfunn. Det er så viktig å være perfekt. Man skal være perfekt på jobb, ha den perfekte mann, den perfekte hud, den perfekte kropp og de perfekte ambisjoner, og i ovnen skal de perfekte cupcakesene stå og vente til de perfekte barna kommer hjem fra skolen som de selvfølgelig gjør en perfekt innsats på. Man kan bli sliten av mindre.

Skulle ønske at flere kunne fortelle om det og være åpne om det når alt ikke bare ordner seg på en-to-tre. Jeg er en veldig åpen person, og deler av meg selv, og jeg ser at jeg ikke burde egentlig. For når man er alene om å dele blir man veldig sårbar. Det eneste folk deler er når de er perfekte, og når alt går knirkefritt. Jeg føler meg som en skyteskive... Nei... som den nakne damen som står foran skyteskiven.

Kanskje jeg også bare burde holdt fasaden? Kanskje jeg også bare burde ha holdt det for meg selv... Dumme idiotiske meg. Her sitter jeg igjen, sårbar. Og bare venter på at enda en venninne kan komme med slaget i trynet om at hun også er blitt gravid, heeeelt uten å prøve engang.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 20 i syklusen. Endelig eggløsning! Trodde den aldri skulle komme. Kom en uke for sent, men bedre sent enn aldri.

Nå er det bare å gå i 14 dager og håpe, krysse fingre, overanalysere hver minste humørsvingning eller luftboble i magen og vente på å få teste. Har to tester igjen hjemme, så vidt jeg vet. Klarer jeg å vente 14 dager? Tviler.

Jeg håper virkelig det går denne gangen. Vær så snill, la det være meg! La det skje denne mnd! Vææær så snill. *trygle babyguden*

HVIS det går denne mnd vil jeg ha termin 16 august (regnet termin fra befruktningsdato/eggløsning, ikke første dag i mens). Det vil da si at jeg vil AKKURAT rekke det innen 1 september. Uansett om jeg går på overtid og må settes i gang 12 dager på overtid. 28 august. 3 dager innafor. I verste fall.

La meg ha litt flaks nå da! :pls:

Ble i bedre humør av den positive testen da. Så har faktisk klart å strikke et helt skjerf her, til stebarnet. Håper hun blir fornøyd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feilmelding på testen. Det er andre test i pakken som det var feilmelding på.

Vanligvis får jeg positiv test to dager på rad, men siden jeg fikk feilmelding-positiv-feilmelding, så aner jeg ikke om den skulle vært negativ eller positiv i går kveld.

Vet ikke om det nytter å klage til CB? Irriterende i alle fall, for de testene er ganske dyre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare glemme å få positiv test denne mnd. I dag har vært en helt jævlig dag. Har hatt en krise i familien, som har gjort at jeg har vært overstresset i hele dag. Har grått, vært skjelven og vært sint. Kroppen har vært i så spenn at det var så vidt jeg klarte å kjøre bil. Har i tillegg røkt en tipakning, jeg som egentlig har slutta. Så... det egget er nok jaget long gone. :(

Kunne ikke gjøre noe for det, måtte hjelpe... ville nok ikke vært så mye roligere hvis jeg hadde blitt hjemme og ikke stilt opp heller. Det absurde i det hele er at jeg har stilt opp mer enn noen andre i dag, for personen som aldri har stilt opp for meg, og som har utnyttet meg igjen og igjen, og bare slitt meg ut, og som att på til valgte å ikke komme i bryllupet mitt. Hvorfor stiller jeg opp? Aner ikke... Men klarer ikke å ikke gjøre det.. Når det gjelder.

Skulle ønske jeg lå hjemme i armkroken til mannen min nå. Savner han og tryggheten hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Note to Cindi: ALDRI still opp for søstra di igjen. Spar deg selv for skadene det medfører... *sukk*

Helt for jævlig at en hel prøveperiode gikk til helvete pga den ****** ******... Jeg som har levd en mnd uten en eneste røyk, ingenting sukker, ikke noe koffein etc... Har levd på multivitaminer og zen. Alt til ingen nytte, også siste mnd før jeg kan drite i hele barnehagefristen. I dag er virkelig ikke en god dag for Cindi...

Skulle ønske at jeg kunne skifte navn, dialekt og telefonnummer og bare forsvinne, og adoptere en ny familie. Jeg hater stemmen min i dag, fordi den minner meg om henne. Jeg velger å holde kjeft, fordi hver gang jeg sier noe hører jeg stemmen hennes i min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei.....huff.... hva er det som har skjedd?

:hug: Sender deg en klem i allefall..!

Søsteren min har problemer igjen, og jeg prøver å redde henne igjen, og blir tråkket på som takk.

Føler meg så dum. Og angrer som bare det for at jeg stilte opp. Jeg har vært SÅ forsiktig denne mnd med sukker, koffein, røyk etc for at jeg skulle legge alt til rette for en bra prøveperiode denne mnd. Også får jeg TIDENES stresssituasjon på meg 3 dager etter eggløsning. :/ Kjempelei meg og skuffa nå. Skal et mirakel til for at noe har klart å feste seg hos meg denne mnd, etter så mye stress jeg har vært utsatt for de siste dagene. :( Er kjempelei meg for dette. 6 dpo nå, og går bare å venter på mensen, denne gangen er jeg sikker på at den kommer. :cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittsøster ødela denne dagen også. Herlig.

Jeg får slik hjertebank og vondt i magen, føles som om jeg nettopp har knust mors favorittvase og er kjemperedd for å få kjeft.

Skal på trening etter jobben i dag. Nytt senter har åpnet, jeg har meldt meg inn, og nå skal jeg løpe av meg litt frustrasjon.

Er 7 dpo i dag, og på dag 26 i syklusen. Det vil si at det er akkurat 1 uke igjen til jeg skal få mensen. Jeg må si jeg blir rimelig sjokkert dersom jeg er blitt gravid denne mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er sjokkert over hvor flink jeg har vært nå. Jeg er 12 dpo, og jeg har enda ikke tatt èn eneste liten test. Vanligvis så tester jeg jo som bare det fra dag 8 allerede...

Har så liten tro på at det klaffet denne mnd, pga alt styret rundt søster. Har virkelig ikke troen på at noe har klart å feste seg i en så stresset kropp, så derfor har jeg heller ikke testet.

Vet ikke om det er en forbedring eller en forverring, å være så negativt innstilt at man ikke gidder teste engang.

Jaja... to dager igjen til mensen, så finner jo ut av det uansett snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bare eeeeeeeeeen dag igjen til jeg skal ha mensen. Kjære Gud, nå ber jeg om et mirakel her. :pls: Jeg bare håper at alt stresset ikke har hatt noe å si, og at jeg heller har fått litt lykkedryss pga god karma denne mnd. Har svelget mange kameler denne mnd for å være god mot andre. Vær sååå snill, gi meg litt god karma tilbake her. Vær så sniiiiiiill. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til!

Håper på et lite førjulsmirakel for deg :)

Takk for det. Jeg også. Har ikke hatt troen denne mnd, pga alt stresset. Men håpet er der. Håpet har ikke forsvunnet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...