Cindi Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter #141 Del Skrevet 29. oktober 2012 Jeg er kvaaaalm. Vææær så snill å si at det er et symptom. *krysse fingre* Har vært på apoteket og kjøpt meg en digital cb test nå. Tenker å ta den 11 dpo. Det burde vel gå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronica W Skrevet 30. oktober 2012 #142 Del Skrevet 30. oktober 2012 Sikkert veldig individuelt det... jeg fikk jo positiv på 10 dpo... når venter du mens? Men tenk hvor lei deg du blir om du tester, og den er negativ da.. Men er jo umulig å ikke klare å teste heller..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 30. oktober 2012 #143 Del Skrevet 30. oktober 2012 Jeg er kvaaaalm. Vææær så snill å si at det er et symptom. *krysse fingre* Har vært på apoteket og kjøpt meg en digital cb test nå. Tenker å ta den 11 dpo. Det burde vel gå? Jeg ville venta til ikm hvis jeg var deg! Jeg fikk selv negativ test 12 dpo, og veldig svak positiv 15 dpo.... Vet det er vanskelig å vente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter #144 Del Skrevet 30. oktober 2012 Jaaaa... Det er så vanskelig å vente. Selv om jeg vet at det ikke er noe vits å teste så tidlig, fordi den blir negativ. Også vet jeg jo at sjansen for at den kommer til å bli positiv i det hele tatt er kjempeliten. Er 10 dpo i dag. Skal ha mensen på fredag tror jeg, eller var det lørdag? Hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter #145 Del Skrevet 30. oktober 2012 Forøvrig så har kvalmen gitt seg. Så det var visst ikke et tegn likevel. Bare stress sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter #146 Del Skrevet 31. oktober 2012 Sliter med søvnen i natt også.... Ligget her i sengen i to timer nå. Klarer ikke skru av hodet... Sukk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter #147 Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) negativ test. 11 dpo. Billigtest i dag også. Nå er det 3 dager igjen til mensen. Egentlig 2 dager, siden vi akkurat bikket over midnatt. Har lest om barnehageplasser til det tyter ut av øra på meg i dag. Kjenner jeg får litt angst. Blir ikke flotte greier å ha 14 000 mindre i mnd å rutte med om jeg må gå hjemme i ulønnet permisjon. Èn mnd igjen med prøving nå, før det er "for sent". Mannen mener vi skal fortsette uansett, også får vi finne en løsning når det kommer. Jeg er mer av den bekymra typen. Hvordan skal vi overleve med så lite penger? Kommer vi til å ha råd til huslån da? Jaja... Jeg får vel være den som tar seg av bekymringer her i huset. Skulle ønske det var motsatt. Skulle gjerne vært litt mer "lightheaded". Endret 31. oktober 2012 av Cindi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 1. november 2012 Forfatter #148 Del Skrevet 1. november 2012 Negativ billigtest på morgenurin 12 dpo. Blendahvit, så det er vel ikke rare håpet igjen nå. Skal ha mensen i morgen eller på lørdag. Èn mnd igjen med prøving før vi bikker over septembertermin. Har regnet på det, og dersom det klaffer om to mnd, vil jeg ha en termindato på 09.09.13, så får man hoppe mye tau to uker før tiden eventuelt. Kjenner litt på samtalen jeg hadde med mannen min i går, og er glad for at han ønsker å fortsette prøvingen selv om det vil si at vi kan komme i en knipe pga barnehage/dagmamma. Han ønsket virkelig ikke å vente til neste år med å fortsette prøvingen, siden det har tatt så lang tid allerede. Er glad han også ønsker dette, like sterkt som meg. Hadde vært ensomt om jeg var alene om å ønske dette så sterkt som jeg gjør. Forbauser meg ikke om jeg da blir gravid første mnd det egentlig IKKE passer at jeg blir gravid. Men da får vi ta det. Nevnte jeg at jeg elsker mannen min? Han er god, innimellom. Sov lite i natt også. Ligger våken om nettene og spekulerer og bekymrer meg. Hver lyd høres ut som trommeslag, og i natt var det drypping fra takrenna som irriterte meg. Enda jeg hadde ørepropper. Sensitiv? Jada. Har 1 stk billigtest og 1 stk CB digital med ukesindikator liggende hjemme i skuffen. Jeg BURDE ikke teste meg igjen før lørdagen nå vet jeg, men jeg vet også at jeg ikke kommer til å vente. Billigtesten ryker vel i morgen tidlig, og CB på lørdag tenker jeg. Hvis den er negativ da, så er jeg jo faktisk over IKM uansett, og mensen kommer vel rett rundt hjørnet. Det er faktisk umulig å være tålmodig og ikke teste når man går og venter som dette. Jeg har jo gjort alt "riktig" også. Til og med vært på babybesøk hos en heeeelt nyfødt baby to ganger denne mnd. Smitta visst ikke det heller. Væææær så snill kroppen! Kom igjen da!! Er sliten i hodet av meg selv. Skulle gjerne skrudd av litt. Gleder meg til lønning, så kan jeg shoppe bort litt tanker. For noen timer hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 1. november 2012 #149 Del Skrevet 1. november 2012 Høres ut som en fin mann du har der:) Ingenting er bedre enn når man er på samme side! Det er godt å få god støtte i slike situasjoner! Haha! Du er sensitiv, ja! Det er min beste halvdel også. Han kan reagere på en fjern lyd som du egentlig må konsentrere deg for å høre. Mens jeg kan bare overføre tankene mine til noe helt annet og sovne på et knips. Så jeg misunner dere ikke Blir kjekt med lønning. Du fortjener å kose deg litt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 2. november 2012 Forfatter #150 Del Skrevet 2. november 2012 Og der kom mensen.... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 2. november 2012 #151 Del Skrevet 2. november 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 2. november 2012 Forfatter #152 Del Skrevet 2. november 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronica W Skrevet 4. november 2012 #153 Del Skrevet 4. november 2012 leit å høre,Cindi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 4. november 2012 #154 Del Skrevet 4. november 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 4. november 2012 Forfatter #155 Del Skrevet 4. november 2012 Satt i barnebursdag i dag. En venn av hos har en datter som fylte ett år i dag. Det krydde av barn der, også satt de og snakket om alle vennene deres som var gravide. Blæh. Jeg skal prøve ordentlig denne mnd også, siden det er siste før barnehagefristen, men hvis det ikke går denne mnd så skal jeg prøve å roe ned litt. Kjenner jeg blir gal av dette, og orker snart ikke forholde meg til det. Går jo rundt hele tiden og føler meg mislykket. Hvis ikke det går denne mnd så vurderer jeg å bruke neste mnd på et seriøst slankeprosjekt. Har gått opp flere kilo siden jeg ble gift, og er ikke særlig fornøyd lengre. Den tidligere så flate magen min har blitt en "muffintop" jeg helst prøver å skjule. Har ikke slanket meg mens vi har prøvd fordi jeg ikke ville ødelegge noe. Men etter denne mnd har det egentlig ikke noe å si når vi blir gravide, for det blir vanskelig i forhold til barnehage uansett. Så da har jeg et annet prosjekt å drive med, som kanskje får tankene vekk fra prøvingen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronica W Skrevet 6. november 2012 #156 Del Skrevet 6. november 2012 Det kan nok være greit å ha fokus på noe annet også.. håper det kan hjelpe på å tenke på noe annet:) Jeg husker jeg tenkte slik på barnehageplass også, men herlighet.. det viktigste må være å få det barnet.. så får man prøve å ta bekymringene senere:) Jeg hadde en blødning igår.. du kan tro jeg ble redd... Ikke ferdig å være bekymret enda, så skal til tidlig gu i ettermiddag.,. håper jeg ser liv og at det ikke er skjedd noe.. jeg er redd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 6. november 2012 Forfatter #157 Del Skrevet 6. november 2012 Oi! Skjønner godt du er redd. Hadde vært livredd selv. Lykke til i dag! Krysser fingrene for deg. Søster hadde blødninger hele svangerskapet, men det gikk bra. Si hvordan det gikk da. Tenker på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronica W Skrevet 6. november 2012 #158 Del Skrevet 6. november 2012 Et friskt bankende hjerte og masse bevegelser, herlig <3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 6. november 2012 Forfatter #159 Del Skrevet 6. november 2012 Et friskt bankende hjerte og masse bevegelser, herlig <3 Så godt å høre! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 12. november 2012 Forfatter #160 Del Skrevet 12. november 2012 Dag 11 i syklusen. Går og venter på eggløsning nå. Håper egentlig den kommer en dag før tiden, da jeg skal reise bort dagen jeg venter den. Tenker fremdeles mye, men har mistet litt troen også. Så jeg gjør det jeg skal, jeg tar vitamintilskuddet mitt og følger med på når el kommer... Men. Det er i grunn det. Jeg har liksom ikke helt troa på at det kommer til å skje denne mnd heller, eller neste, eller neste. Har kommet inn i en bane nå der jeg tenker at det er noe som bare skjer "alle andre". Hele prosessen ble så mye mer negativ enn hva jeg hadde håpet på. Så for meg at dette skulle være en lykkelig og spennende tid. Men den finnes ikke lykkelig, og spenningen er bare vond. Det er ikke noe å være lykkelig over at man ikke får til å lage barn.. Enda. Jeg vet det. Enda. Men akkurat nå så er enda veldig lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå