Gå til innhold

Cindi er prøver, and not the cheerful kind.


Cindi

Anbefalte innlegg

Nå nærmer det seg el for oss du :)

Jeg merker tydelig at et eller annet skjer hvertfall.. au!

Ja, det skal i grunn skje noe nå. Men jeg ble brått veldig usikker. Som vanlig :gjeiper:

Jeg tok el-test den 13, der den fra billigtester var veldig sterk, var helt sikker på at den var positiv, mens den fra clearblue viste negativ. Etter dette så har billigtestene vært veldig svake. Sist mnd var billigtestene sterke hele tiden, helt frem til eggløsningen var over (fikk pos på cb også). Så nå lurer jeg på om eggløsningen kan ha kommet mye tidligere enn forventet, eller om dette skyldes andre ting.

Jeg tenker kanskje at muligheten er der for at om jeg hadde testet med CB på dag 12, så ville den vært positiv.

Jaja, jeg fortsetter å teste i alle fall, så får vi se om det skjer noe. Har ingen symptomer på eggløsning.

Krysser fingrene for deg denne mnd Veronica W! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Me har vel funnet ut at me må vere i forkant av positiv EL-test. Har truffet EL mange ganger, men er kun når me har vore i forkant at det har klaffa. Synes det er nokså snodig sidan EL liksom skal vere etter positiv EL-test. Hadde spart oss masse tid og tull om me hadde visst om det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hørtes underlig ut.

Nå er jeg helt forvirra her. For tok test i kveld, og den var også helt tydelig negativ. Og nå skal jeg egentlig ha eggløsning i morgen. Syklusen min har jo ikke stabilisert seg enda, men sist prøveperiode hadde jeg positiv eggløsningstest først på dag 20 i syklusen, men hadde da en 43 dagers syklus til gjengjeld.

Jeg forventet da at eggløsningen ikke kom før dag 17 i syklusen (ut i fra gjennomsnittsberegning av siste sykluser), så jeg startet ikke testingen før dag 13, og den så knall positiv ut. Men på digital var den negativ (testet på samme urin), så det kan ha vært at det var positiv dagen før, da jeg ikke testet.

Er ikke det innmari rart å få positiv eggløsningstest på dag 12 når man sist mnd fikk det på dag 20? Er ikke det litt for stort gap?

Irriterer meg over at jeg ikke testet fra dag 10, men nå ble jo dette så rotete at jeg må teste 21 dager i strekk de neste syklusene :P

Har ikke hatt noe el-slim da, så det kan jo være at det ikke har vært noe el i det hele tatt.

Du har jo tatt tester ganske mange perioder Veronica W, har du opplevd supersprik mellom når el har vært? Har du hatt el så tidlig som dag 12 før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med her jeg, blir spennende å se om dere lykkes til slutt! :smilyblomst:

Takk for det biggrin.png

Er veldig klar for å få det til nå. Vil så gjerne bli mamma jeg også! Men skal jammen ikke være lett med all logikken rundt eggløsning. Jeg som trodde det bare var å hoppe i høyet også var det gjort. Så feil skulle man ta :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forresten en sucker for lykkelige slutter, så en lykkelig slutt må det bli! happy.png

(herregud så positiv jeg var i dag da? hahaha!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har enten fått den på dag 17, eller senere.. når jeg fikk senere var også syklusen forskjøvet... desverre... huff, så irriterende det må være å ikke ha testet tidligere og være redd for at den kommer.. jeg har ofte nesten positive helt frem til el... med nesten mener jeg at streken er sterk, men ikke sterkere enn kontrollstreken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver igjen...

Den er helt klart positiv i mine øyne. Bare å kjøre på ;)

Masse lykke til! September er måneden!

I natt da jeg lå og vrei meg frem og tilbake kjente jeg at det begynte å murre litt der nede, og i dag på morgenen kjenner jeg at det gjør pittelitt vondt. Kan være noe helt annet, men jeg krysser fingrene for at det er eggløsningen som er på vei.

Sist mnd så var testene nesten positive helt frem til el, det var derfor jeg syns det var så rart at den ble kjempesterk, og så svakere etterpå. Men for meg høres det helt ulogisk ut å ha eggløsning på dag 12. Hvertfall når sist syklus var på 44 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenk om dette hadde vært måneden <3

Jeg knasker piller og blir stukket, så krysser alt av fingrer og tær ;)

Får se på temperaturen imorgen tidlig om det virkelig var el idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temper du hver eneste dag, eller bare rundt eggløsning? Og... ehm. Hvor temper du? :P

Jeg har jo tenkt på temping selv, men visste ikke om det holdt med et vanlig termometer. hehe! Kan jeg ta tempen under tunga, eller må den inn der nede? *titte blondt rundt seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg pleier tempe hver dag.. Har den bare liggende på nattbordet, og så putter jeg den i munnen samtidig som jeg skrur av vekkerklokka.. syns det fungerer fint under tunga jeg :)

Innimellom gidder jeg ikke ta tempen under mensen, og litt etterpå men, varierer..!

Jeg kjøpte en sånn som viser to desimaler, tror jeg betalte 100 kr for den jeg.. greit det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, men da kan jeg jo gjøre det selv. Har jo et helt vanlig termometer som jeg bruker under tunga. Pleier tempen å være lik hver dag, eller er det noe variasjoner? Jeg synes det høres så rart ut at den skal være lik hver dag :P Formen varierer jo sånn, hvertfall hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er overasskende lik ja...

Bare se på resultatene her for en uke:

36,43

36,32

36,28

36,45

36,40

36,37

Så øker den gjerne til 36,80 etter el...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Joda, det gikk jo bra :P Jeg er så i ørska når jeg våkner at det eneste jeg tenker på er "hva?? skal jeg opp? neeeeei..."

Må legge termometeret OPPÅ vekkerklokken i morgen. Haha!

I går var forresten eggløsningstesten udiskuterbart negativ. Ikke sterk i det hele tatt. Så nå skjønner jeg ikke no. Blir bare svakere. Og jeg har hatt litt sånn murring i eggstokkene siste dagene, så forventet jo at den skulle være positiv. Det eeeeer så kjedelig å vente :gjeiper:

Fikk du bekreftet ved temping i dag at du hadde hatt el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, kjenner meg igjen.. fomler etter termometer, river ned ting mens man leter, og er som di sier, i ørska.! :) Fikk du målt en temperatur da?

Ja, det er kjedelig å vente, tiden går saaakte... Og hvertfall når man forventer at den skal være positiv.. har du hatt el-slim?

Nei, ikke bekreftet el idag med tempen... så jeg håper den gjør det imorgen... Selvom testen var positiv igår sa kan det jo være opptil 38 timer senere eller noe... Har ikke fler tester, så fikk ikke tatt idag morges.. men nå får det bare være :) Pleier vanligvis å få positiv el-test dag 17, så da kan jo el være dag 18 også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...