Gå til innhold

Cindi er prøver, and not the cheerful kind.

Cindi

Anbefalte innlegg

Men siden du tempet så fikk du vel bekreftelse på om egget slapp dagen etter positiv test Veronica W?

Jeg var vilt kvalm de ti ukene jeg rakk å være gravid sist, så vet godt hvordan det er. Blir sliten bare av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Adeline*Jouvin: Hehe! Ja, du får prøve. Her kom den brått bare jeg holdt en baby litt. :-P

Takk for det. Er spent her på om noe fester seg her denne mnd. Nåååååå burde det vel være min tur. Værsåsnill? O:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm er nå 2 november. Ble flyttet siden jeg fikk el for tidlig. Så, en uke og 3 dager igjen. Evigheter å vente på å ta en test :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men siden du tempet så fikk du vel bekreftelse på om egget slapp dagen etter positiv test Veronica W?

Jeg var vilt kvalm de ti ukene jeg rakk å være gravid sist, så vet godt hvordan det er. Blir sliten bare av det.

Stemmer det ja=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk du noengang positiv test to dager på rad? Når viste tempen da at eggløsningen var?

Ja, ofte kunne den være positiv i 2 eller 3 dager, mens temperaturen viste høyt dagen etter siste positive test!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritt.. Da betyr det at jeg må vente enda en dag. Jeg fikk positiv test både fredag og lørdag formiddag. Og negativ søndag formiddag. Men regnet med eggløsningen var lørdag fordi jeg hadde så vondt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritt.. Da betyr det at jeg må vente enda en dag. Jeg fikk positiv test både fredag og lørdag formiddag. Og negativ søndag formiddag. Men regnet med eggløsningen var lørdag fordi jeg hadde så vondt da.

Temperaturen stiger dagen etter eggløsning da, eller etter at den har vært.. så da stemmer det at du hadde lørdag da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey. Ja, men da får tiden vise om det ble klaff. Håper virkelig det. Kjenner jeg virkelig vil videre med dette nå, ikke sitte fast som prøver. Er virkelig dritlei alle velmenende råd. "slapp av...", "en venninne av en venninne adopterte...", "det skjer når det er meningen".

Meningen ja... Mmmhhm. Tror de også det er en mening med at barn sulter i Afrika? Vil ikke ha noe mening akkurat nå. Vil bare bli gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke sove. Er natt, men hodet er stappfullt med spørsmål og tanker. Håper virkelig jeg får klaff snart.. Bikker over i sjette mnd som prøver snart, og jeg hadde aldri forestilt meg at det kom til å ta så lang tid, eller gå slik inn på meg.

Hodet er helt fullt i natt. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vært en tung dag. Lite søvn i natt, og mange tanker i hodet resulterte i en noe overfølsom Cindi. Har grått mye i dag. Er tung inni meg, og tviler på meg selv. Skulle ønske jeg kunne bare "snap out of it" og være positiv. Tuuuung i sinnet.

Savner bestevenninna mi. Er rett og slett for j***** å sitte her, i en ny by, uten noen av de jeg er glad i. Utenom mannen min da. Jeg savner sånn å ha bestisen min å snakke med. Savner å ha en å dra til for å drikke te og klage over livet, og le over tullete og fjollete ting. Jeg savner en som tåler meg, og som forstår meg. Jeg har nok av "venninner" fra jobben, men jeg stoler ikke på noen av de. Det kunne ikke falt meg inn å ringt en eneste en av de etter f.eks en krangel med mannen. Så privat klarer jeg ikke å være med de. Og de venninnene jeg har fra før av, som ikke bor så veldig langt unna denne nye byen, de har alltid bare vært typ "festevenninner". Ikke noen man snakker om private ting med med andre ord.

Savner bestisen min. :( Føler meg så ensom her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Her vil jeg gjerne følge med :popcorn:

Ikke kjekt at du ikke har noen gode venner i området du bur, som du bare kan stikke innom, å snakke om hva som helst :hjerte:

Alltid godt å kunne snakke med noen, å ikke bare over en telefon. Om det så er en skulder å gråte på, eller bare en klem.

Håper det går litt bedre med deg! :)

:hjerte::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Warning, roman incoming*

Takk for det CathrineMic. Hyggelig at noen følger med :) Går bedre i dag.

Jeg satt våken til klokken halv fire i natt og snakket med bestevenninnen min over chatten på facebook. Det var rett og slett deilig. Er så godt å snakke med henne, fordi jeg trenger ikke engang å snakke om hva det er som er trist eller galt. Vi kan snakke om zalo og jeg blir i godt humør. (søkt eksempel :fnise: ) Så jeg fikk humøret kjapt opp igjen når jeg fikk snakket med henne. Skulle ønske jeg hadde en som kunne komme i nærheten av det forholdet jeg har til henne, her i området, sånn i kort kjøreavstand unna.

Vi snakket blant annet om hva som gjør at vi ikke klarer å snakke med andre enn hverandre om personlige ting. For vi er helt like der. Og vi har samme grunn. Vi klarer ikke å stole på at andre enn hverandre klarer å ta imot det når vi har en dårlig dag. Fordi man MÅ få lov til å klage over mannen sin når han er en idiot, også må man få lov til å synes han er en engel neste dag. Fordi slik er menn. De er råkjipe en dag, og fantastiske den neste dagen. Det er deres last i livet å være litt tom i kvinnesosial sammenheng. :ler:

Jeg VET at dersom venninnen min irriterer seg ihjel over mannen sin på lørdag, så kan det hende at hun ikke tenker over det i det hele tatt på mandag, fordi da har han gjort noe hyggelig, og det hele er glemt. Så når jeg snakker med henne går jeg ikke inn i samtalen med en forutanelse om at mannen hennes er en drittsekk. Det føler jeg ofte mange gjør. Jeg kan ikke fortelle noe privat til de, eller lette frustrasjonen om en krangel jeg og mannen min har hatt, fordi i ettertid så vil de se på mannen min som en idiot. Venninnen min VET at jeg er ekstremt unyansert når jeg er forbanna, så hun vet da også at han egentlig er ganske skjønn, bare akkurat ikke den dagen.

I tillegg så opplever jeg ofte at folk godter seg over andres ulykke, og at de sprer den videre til folk som ikke skal vite det. Hvis de har noe "på" deg, så skal de dele det til flest mulig. Et eksempel på dette er at en på jobben fikk vite noe om min fortid, som i hans øyne var stilig å dele, fordi det ville gi han "creds", og brått visste hele avdelingen det. Det var ikke noe skadelig for min del, men det var noe jeg var ferdig med, og som jeg ikke ønsket at hele avdelingen skulle vite om meg.

OG, jeg irriterer meg over de som velvillig deler hvor perfekt livet deres er, som samtidig forventer at du skal fortelle om dine nedturer, uten at de noensinne deler sine. De fråtser over deg og din ulykke, slik at de kan føle seg bedre selv, fordi egentlig har de det ganske kjipt under sin cupcake-fasade.

Bestevenninnen min har alt jeg ønsker meg, hun tåler å høre på at jeg klager over mannen min, og hun vet at jeg kan være kjempefornøyd med han dagen etter, hun godter seg ikke når jeg møter motgang, og hun sprer ikke informasjon om mitt liv videre. Hun er en jeg kan åpne meg for, og en som gjensidig åpner seg for meg. Og ikke minst: Hun har noe imellom ørene, også er hun veldig lite irriterende. :fnise: Skulle ønske jeg kunne klone henne litt, og plassere henne i gangavstand fra her jeg bor, så vi også kunne snakke sammen over en kopp te, og ikke bare på facebook.

Det er tungt å flytte fra en god venninne i voksen alder, fordi de vokser ikke på trær. Det er ikke lett å finne noen som kjemien stemmer med og som livssituasjonen passer med, når man er voksne.

Jeg har en jente på jobben jeg liker ganske godt, men vi kan aldri bli mer enn bekjente. Hun er typen som er kjempekul og hyggelig når vi først møtes, men som kan gå i flere uker uten å svare på en helt enkel melding. Hun er ikke til å stole på, at hun vil være der når du trenger henne. Det er ikke lett å skape en slik relasjon heller, for hvor mye kontakt er "normalt" å ha med en ny venninne? Det er jo veldig forskjellig fra person til person. Jeg kan også gå lenge uten å høre fra meg, men hvis noen kontakter meg, så pleier jeg å sørge for å svare på et eller annet vis, slik at de ikke skal føle seg avvist. Man skal liksom ha tid til venninner også. Og noen ganger passer det best å ha mest kontakt over sms/facebook etc, og noen ganger trenger man å møtes for litt avstressende shopping, en kopp kaffe eller en øl.

Pfuh! Jeg blir litt frustrert av hele greia. Skakke være lett. Nå nekter jeg å flytte igjen, med mindre det er tilbake til der venninnen min og familien min bor. :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JO! Også glemte jeg å fortelle. I går så skravla jeg i telefonen, også skulle jeg utfor døra og ta meg 1 røyk og 1 øl bare, for kosens skyld. Men jeg drakk seriøst ikke mer enn 5 små slurker før jeg gikk inn igjen og helte ut resten av halvliterboksen i vasken. DET er ulikt meg det! Jeg elsker øl. OG jeg elsker øl sammen med røyk (røyker bare når jeg drikker egentlig).

Det smakte rett og slett ikke noooe godt med verken røyk eller øl. Hurra! Kanskje det er kroppen min som prøver å si noe?

Hvis ikke blir jeg litt snurt, for det var faktisk en heeeeeeeel øl. :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedeligt med negativ test :( Men, for å prøve å se litt posetivt på det, så er det jo enda litt tidlig. Jeg fikk jo ikke posetivt på ikm dagen engang. Trudde jeg ikke var gravid, gjekk ut. Tok test 3 dager senere, posetiv :) Så det er fortsatt håp :tommelopp::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at det kan ha vært for tidlig. Men slår meg hvor tungt jeg tar det at det ikke klaffet "denne mnd heller". Skulle ønske jeg ikke brydde meg sååå mye. Men blir kjempedeppa og sur på meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...