Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

20 hours ago, AnonymBruker said:

Det er ut. Bare kjerringer over 40 som går med det. Kom tilbake om 5 år så kommer nok også du til å føle at det er "merkelig". 

Anonymkode: d9a0b...483

Nja er vel ikke bare. Jeg 24 og bruker bare skinny jeans. Så det finnes i hvertfall 1 under 40 som bruker det

Anonymkode: 0b0a5...cda

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 17.9.2020 den 20.35, AnonymBruker skrev:

Hva er merkelig med skinny jeans?

Anonymkode: 0b0a5...cda

Det ser ut som man går med bare undertøyet, særlig når de er svarte. 

Anonymkode: cc702...bf0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, miztyia skrev:

Uggs.

Altså de ser ut som tøfler, det hører til inne. Og ikke tåler de salt heller, da får de stygge merker.

Åh, jeg elsker UGGs! Tøffel-sko, gode og varme. Trenger heller aldri å bruke sokker når jeg bruker mine. De brukes heller ikke når det er slaps ute, for de er jo egentlig ikke beregnet for vintervær og salting. Bruker mine med omhu, og de er like fine nå som da jeg kjøpte dem. Digge sko å ha på seg, også kan man heller ta på litt penere sko når man kommer inn :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2020 den 19.11, AnonymBruker skrev:

Nja er vel ikke bare. Jeg 24 og bruker bare skinny jeans. Så det finnes i hvertfall 1 under 40 som bruker det

Anonymkode: 0b0a5...cda

https://www.minmote.no/?fbclid=IwAR3skCJGLsnLUno_y&utm_source=vgfront&utm_content=row-r5#!/artikkel/24897597/er-skinny-jeans-trenden-doed

Hilsen 50+

Anonymkode: 62849...b72

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skinny-jeans ute? Det har jeg ikke fått med meg. Hva skal man da gå i? Jeg nekter å tilbake på levi's 501 uten stretch. Ser mange ungjenter gå rundt med slike, høy midje, dratt opp i rompa og snurpet midje som om det er 1992... Aldri igjen. Da får det bli løse tøybukser, skjørt, kjoler.

Hilsen 40+.

Anonymkode: 5bbb4...53f

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er aldri ute å bruke klær som kler fasongen ens, så vi som kler skinny jeans kan rocke det som en statement piece.

Hilsen 30+ 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Krakilsk skrev:

Det er aldri ute å bruke klær som kler fasongen ens, så vi som kler skinny jeans kan rocke det som en statement piece.

Hilsen 30+ 

Det er jeg hundre prosent enig i.

(bortsett fra et jeg aldri har sett noen som kler det, men det er annen sak!)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2020 den 19.11, AnonymBruker skrev:

Nja er vel ikke bare. Jeg 24 og bruker bare skinny jeans. Så det finnes i hvertfall 1 under 40 som bruker det

Anonymkode: 0b0a5...cda

Jeg er 20 og går nesten kun med skinny jeans, så vi er i alle fall 2. 

Anonymkode: e0ca2...2bd

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns typiske logo flash klær (og tilbehør) er fysj! 

Ellers er jeg med på at man bør kle seg etter fasong og ikke hva som er in i øyeblikket. Mange hadde sett mye bedre ut om de ikke på død og liv måtte kjøpe det nyeste på markedet. 

Så er det noen av tingene som er lagt ut her som jeg tror mange hadde kledd. Er stilen gjennomført og passer i fasong er mye gjort. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2020 den 22.17, AnonymBruker skrev:

Det er ut. Bare kjerringer over 40 som går med det. Kom tilbake om 5 år så kommer nok også du til å føle at det er "merkelig". 

Anonymkode: d9a0b...483

Hæ? Hvor har du det fra? Ser daglig flere kvinner, i (nesten) alle aldersgrupper, i skinnyjeans. 

Jeg kler bare det når det kommer til jeans, kommer aldri til å kjøpe noe annet, uavhengig av alder og mote. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, netpuppy skrev:

Ny dressjakke anyone? 

Screenshot_20200926-000521.png

Den så ihvertfall varm og god ut 😬

Anonymkode: ced03...35a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skinny jeans ruler! Bryr meg lite om det er kjerringer som går med det. Ja da er jeg kjerring. Kommer til å bruke skinny jeans til jeg bli 80 minst. Det blir litt av ett syn 😄 Dere unge må huske på det at den jeans moten som er nå gikk vi med på 90 tallet. Jeg gidder ikke kle meg i det samme som vi gikk med da vi var fjortiser. 

Anonymkode: ced03...35a

  • Liker 28
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skinny jeans ruler! Bryr meg lite om det er kjerringer som går med det. Ja da er jeg kjerring. Kommer til å bruke skinny jeans til jeg bli 80 minst. Det blir litt av ett syn 😄 Dere unge må huske på det at den jeans moten som er nå gikk vi med på 90 tallet. Jeg gidder ikke kle meg i det samme som vi gikk med da vi var fjortiser. 

Anonymkode: ced03...35a

Heilt sant! 

Og eg har ikkje midje til å snurpe sammen ei vid bukse i livet lenger, så dersom eg skal ha vide jeans, blir heile kjerringa 2 meter brei. Føles i alle fall slik 🤣

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

90 talls pose jeans, snurpet sammen i midjen. Fy.... Alle disse pene jentene som ser ut som en parodi på tiden før 2000 tallet. 

Å når kommer gensere tilbake til vanlig fasong? Finnes det pene gensere uten den ukledelige rett ned A formen? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skinny jeans ruler! Bryr meg lite om det er kjerringer som går med det. Ja da er jeg kjerring. Kommer til å bruke skinny jeans til jeg bli 80 minst. Det blir litt av ett syn 😄 Dere unge må huske på det at den jeans moten som er nå gikk vi med på 90 tallet. Jeg gidder ikke kle meg i det samme som vi gikk med da vi var fjortiser. 

Anonymkode: ced03...35a

Jeg var også ung på 90-tallet og har for lengst sluttet med jeans. Det anbefales.

Anonymkode: eb07b...cfb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg var også ung på 90-tallet og har for lengst sluttet med jeans. Det anbefales.

Anonymkode: eb07b...cfb

Hvorfor anbefales det?

Anonymkode: 0b0a5...cda

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skinny jeans ruler! Bryr meg lite om det er kjerringer som går med det. Ja da er jeg kjerring. Kommer til å bruke skinny jeans til jeg bli 80 minst. Det blir litt av ett syn 😄 Dere unge må huske på det at den jeans moten som er nå gikk vi med på 90 tallet. Jeg gidder ikke kle meg i det samme som vi gikk med da vi var fjortiser. 

Anonymkode: ced03...35a

Synes moten nå er ekstremt bra. Elsker å kle meg slik men nå er også 90 tallet mitt ynglings tiår. Hadde jeg kunnet valgt hvilket tiår å være ung på måtte det blitt 90 tallet selv om jeg selv er født i 00.

Anonymkode: 2368a...3d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2020 den 22.17, AnonymBruker skrev:

Det er ut. Bare kjerringer over 40 som går med det. Kom tilbake om 5 år så kommer nok også du til å føle at det er "merkelig". 

Anonymkode: d9a0b...483

Haha! Dette kunne jeg sagt når jeg var yngre, men nå har jeg blitt en kjerring i tredveåra med skinny jeans 😂😂🙈 Fullstendig klar over skinny jeans ikke er det mest fashionable en kan gå med, da 

Vi alle ender opp med en referanseramme på mote/musikk/ord og uttrykk/sminkefarger og -teknikk fra ungdomsårene som vi bruker laaaangt opp i åra. Bare vent - du havner her du også 😂 Om noen år kommer du til å bli satt på plass av en yngre person med at buksene du bruker er UT AS FUUUCK og du er GAMMEL, og det er helt ok for deg. 

Anonymkode: 7e048...d0f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...