Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

13 hours ago, AnonymBruker said:

nå er også 90 tallet mitt ynglings tiår

Så det er tiåret du helst ville ynglet på?

Anonymkode: 0b0a5...cda

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skulle ønske ingen her hadde nevnt «Hva har du kjøpt nylig» tråden. For nå har jeg lest der inne, og hjelpe meg så mye stygt! At jeg syns det meste i denne tråden er stygt, er jo forventet. Men i den andre? Jeg begynner jo å lure på om det er de eller jeg som er gal/har elendig smak. 🤪

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Hulderen said:

Jeg skulle ønske ingen her hadde nevnt «Hva har du kjøpt nylig» tråden. For nå har jeg lest der inne, og hjelpe meg så mye stygt! At jeg syns det meste i denne tråden er stygt, er jo forventet. Men i den andre? Jeg begynner jo å lure på om det er de eller jeg som er gal/har elendig smak. 🤪

Jeg holder meg for god for å klippe derfra og lime inn her, men noen ganger er det fristende!

Anonymkode: 3f6c9...bd5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg holder meg for god for å klippe derfra og lime inn her, men noen ganger er det fristende!

Anonymkode: 3f6c9...bd5

 

4 timer siden, Hulderen skrev:

Jeg skulle ønske ingen her hadde nevnt «Hva har du kjøpt nylig» tråden. For nå har jeg lest der inne, og hjelpe meg så mye stygt! At jeg syns det meste i denne tråden er stygt, er jo forventet. Men i den andre? Jeg begynner jo å lure på om det er de eller jeg som er gal/har elendig smak. 🤪

Julebordkjolen😂

Anonymkode: 4e218...ac0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Julebordkjolen😂

Anonymkode: 4e218...ac0

Jeg kjenner at jeg er utrolig nysgjerrig på om det faktisk var sant eller om det var tull.
Sorry for avsporingen :fnise: 

Anonymkode: 5d221...66e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker plus-size og der er det mye dårlig. Dårlige stoffvalg og ukledelige snitt er mer regelen enn unntaket. Dagens lille nettsøk på Ellos brakte meg til dette prakteksemplaret av en skaitunika (ja, du leste riktig) :hakeslepp: 

 

skaitunika.jpeg

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ullvott skrev:

Å, herregud! Jeg fant en skaikjole også! 

 

skaikjole.jpeg

Fy faen... det ser ut som du har laget den av svarte plastsekker... men du, finnes den i hvitt? Trenger stoffet til hobbyprosjekt høhø

Anonymkode: 5bd0a...ea8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Hulderen skrev:

Jeg skulle ønske ingen her hadde nevnt «Hva har du kjøpt nylig» tråden. For nå har jeg lest der inne, og hjelpe meg så mye stygt! At jeg syns det meste i denne tråden er stygt, er jo forventet. Men i den andre? Jeg begynner jo å lure på om det er de eller jeg som er gal/har elendig smak. 🤪

Det er i alle fall ofte vanskelig å skille de to trådene fra hverandre. 😁

Anonymkode: cfed3...b35

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.6.2020 den 19.18, every woman skrev:

Jeg skulle gjerne sett hvordan hun fikk på seg den der.  

Surra svinesteik er det som ramler inn i mitt hode 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fy faen... det ser ut som du har laget den av svarte plastsekker... men du, finnes den i hvitt? Trenger stoffet til hobbyprosjekt høhø

Anonymkode: 5bd0a...ea8

De har skai på Stoff og stil på løpemeter hvis du trenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.9.2020 den 15.04, Hulderen skrev:

Jeg skulle ønske ingen her hadde nevnt «Hva har du kjøpt nylig» tråden. For nå har jeg lest der inne, og hjelpe meg så mye stygt! At jeg syns det meste i denne tråden er stygt, er jo forventet. Men i den andre? Jeg begynner jo å lure på om det er de eller jeg som er gal/har elendig smak. 🤪

Jeg synes det er kjempegøy å se hva andre velger seg. Liker at folk har forskjellig smak.

Anonymkode: b8ce6...dfc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Ullvott skrev:

Jeg bruker plus-size og der er det mye dårlig. Dårlige stoffvalg og ukledelige snitt er mer regelen enn unntaket. Dagens lille nettsøk på Ellos brakte meg til dette prakteksemplaret av en skaitunika (ja, du leste riktig) :hakeslepp: 

*bilde*

 

23 timer siden, Ullvott skrev:

Å, herregud! Jeg fant en skaikjole også! 

*bilde* 

Huff, det må bli fryktelig klamt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.9.2020 den 22.12, AnonymBruker skrev:

Skinny jeans ruler! Bryr meg lite om det er kjerringer som går med det. Ja da er jeg kjerring. Kommer til å bruke skinny jeans til jeg bli 80 minst. Det blir litt av ett syn 😄 Dere unge må huske på det at den jeans moten som er nå gikk vi med på 90 tallet. Jeg gidder ikke kle meg i det samme som vi gikk med da vi var fjortiser. 

Anonymkode: ced03...35a

Jeg gikk ikke i mom jeans på 90-tallet. Gikk med tights 😄 mom jeans gir absolutt alle som bruker dem sid pærerumpe bak og bilring foran og kort topp/å stappe skjorta ned i linningen hjelper ikke stort. Fniser litt inni meg når jeg ser det. Kjøpte nettopp tre par skinny jeans i svart, lyseblått og steinvasket grått og tre gensere som går litt ned på låret. Liker å holde det området tildekket, særlig om høsten og vinteren :) Sånn, det var nok helligbrøde for en dag 😃

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AmandaVI skrev:

Jeg gikk ikke i mom jeans på 90-tallet. Gikk med tights 😄 mom jeans gir absolutt alle som bruker dem sid pærerumpe bak og bilring foran og kort topp/å stappe skjorta ned i linningen hjelper ikke stort. Fniser litt inni meg når jeg ser det. Kjøpte nettopp tre par skinny jeans i svart, lyseblått og steinvasket grått og tre gensere som går litt ned på låret. Liker å holde det området tildekket, særlig om høsten og vinteren :) Sånn, det var nok helligbrøde for en dag 😃

Samme her. Brukte tights, joggebukse, stoffbukse, slengbukse.... Alt annet!

Vi får alle utdelt mom jeans når vi kommer til helvete. Den må vi gå med til evig tid. 👹

Anonymkode: cfed3...b35

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AmandaVI skrev:

Jeg gikk ikke i mom jeans på 90-tallet. Gikk med tights 😄 mom jeans gir absolutt alle som bruker dem sid pærerumpe bak og bilring foran og kort topp/å stappe skjorta ned i linningen hjelper ikke stort. Fniser litt inni meg når jeg ser det. Kjøpte nettopp tre par skinny jeans i svart, lyseblått og steinvasket grått og tre gensere som går litt ned på låret. Liker å holde det området tildekket, særlig om høsten og vinteren :) Sånn, det var nok helligbrøde for en dag 😃

Helt uenig. Jeg har klassisk timeglassfasong,og elsket 90-tallsjeansen med høyt liv. Kledde det godt og fikk ikke verken bilring eller sid rumpe. De buksene fremhevet midjen på en skikkelig fin måte. Skinny jeans derimot er stygt på de fleste fordi hele figuren blir uproporsjonert.

Anonymkode: 62849...b72

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Brukte tights, joggebukse, stoffbukse, slengbukse.... Alt annet!

Vi får alle utdelt mom jeans når vi kommer til helvete. Den må vi gå med til evig tid. 👹

Anonymkode: cfed3...b35

Og åpen skai-skjorte med peplum som skal henge ned foran men være stappa ned i ræva 🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...