Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

What? Skinny jeans synes jeg så å si passer til alle. At man kan være så forskjellig

Anonymkode: 0b0a5...cda

Skinny jeans har hatt en veldig lang periode i motbildet, og det er en generasjon som har vokst opp med det og ser ut til å tro at skinny jeans er en slags norm for kledelige jeans.

Da jeg vokste opp var det jeans med sleng som var mote, så kom skinny jeans som var nokså like de vi ser nå, så var det levis 501 og bootcut, så var det korte, vide paperbagjeans, så var det mom jeans, så var det ekstremt low rise jeans, så var det en ny runde med bootcut, og så var det boyfriend jeans og så var det skinny jeans år inn og år ut og så var det mom jeans igjen.

Hvis jeg skulle innta et fugleperspektiv og peke på en av disse og si - se, der har du en klassisk jeans som passer til alt, så ville jeg sagt mid rise boot cut.

Anonymkode: 62849...b72

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skinny jeans har hatt en veldig lang periode i motbildet, og det er en generasjon som har vokst opp med det og ser ut til å tro at skinny jeans er en slags norm for kledelige jeans.

Da jeg vokste opp var det jeans med sleng som var mote, så kom skinny jeans som var nokså like de vi ser nå, så var det levis 501 og bootcut, så var det korte, vide paperbagjeans, så var det mom jeans, så var det ekstremt low rise jeans, så var det en ny runde med bootcut, og så var det boyfriend jeans og så var det skinny jeans år inn og år ut og så var det mom jeans igjen.

Hvis jeg skulle innta et fugleperspektiv og peke på en av disse og si - se, der har du en klassisk jeans som passer til alt, så ville jeg sagt mid rise boot cut.

Anonymkode: 62849...b72

Jeg deler alle disse minnene med deg 😄  Og er vel ganske enig i konklusjonen din også.  De buksene jeg savnet lengst var nok de med veldig lavt liv, syntes de var utrolig behagelige på. I dag hadde de ikke vært noe for meg, nå er ikke magen like flat 😉

For tiden synes jeg det er fryktelig vanskelig å finne jeans jeg liker. Jeg har to par med lite stretch, litt løse og som smalner hele veien nedover, men uten å sitte klistra rundt leggene.  Burde nok kjøpt flere par mens de fantes, for hvis det nå skal gå i helt skinny eller mom-jeans noen sesonger så blir det lenge til jeg finner noe nytt 😒

Anonymkode: 3bf20...c7a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skinny jeans har hatt en veldig lang periode i motbildet, og det er en generasjon som har vokst opp med det og ser ut til å tro at skinny jeans er en slags norm for kledelige jeans.

Da jeg vokste opp var det jeans med sleng som var mote, så kom skinny jeans som var nokså like de vi ser nå, så var det levis 501 og bootcut, så var det korte, vide paperbagjeans, så var det mom jeans, så var det ekstremt low rise jeans, så var det en ny runde med bootcut, og så var det boyfriend jeans og så var det skinny jeans år inn og år ut og så var det mom jeans igjen.

Hvis jeg skulle innta et fugleperspektiv og peke på en av disse og si - se, der har du en klassisk jeans som passer til alt, så ville jeg sagt mid rise boot cut.

Anonymkode: 62849...b72

Morsomt at du sier det, av alle de du lister opp er det bootcut jeg synes er de desidert styggeste. Forferdelige greier. 

Anonymkode: 60691...160

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Morsomt at du sier det, av alle de du lister opp er det bootcut jeg synes er de desidert styggeste. Forferdelige greier. 

Anonymkode: 60691...160

men grunnen til at jeg liker boot cut er den samme som hvorfor jeg misliker skinny - det har med balansen i silhuett og proporsjoner. Jeg synes boot cut balanserer silhuetten, og spesielt hvis du har litt hofter og lår. Med skinny kan det bli veldig topptungt og så noen pipestilker nederst. Ubalansert.

Anonymkode: 62849...b72

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

men grunnen til at jeg liker boot cut er den samme som hvorfor jeg misliker skinny - det har med balansen i silhuett og proporsjoner. Jeg synes boot cut balanserer silhuetten, og spesielt hvis du har litt hofter og lår. Med skinny kan det bli veldig topptungt og så noen pipestilker nederst. Ubalansert.

Anonymkode: 62849...b72

Enig igjen 😄  Noen kan selvfølgelig kle på seg hva som helst og se bra ut, men det er mange som ville vært tjent med å bruke klær som passer kroppen i stedet for å blindt følge moten 😊

Anonymkode: 3bf20...c7a

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

men grunnen til at jeg liker boot cut er den samme som hvorfor jeg misliker skinny - det har med balansen i silhuett og proporsjoner. Jeg synes boot cut balanserer silhuetten, og spesielt hvis du har litt hofter og lår. Med skinny kan det bli veldig topptungt og så noen pipestilker nederst. Ubalansert.

Anonymkode: 62849...b72

Da er det bedre med straight cut, etter min mening.

Anonymkode: 60691...160

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

image.png.b8dbb1739eeed8204aeec482139ee1c8.png

Anonymkode: 21919...e37

Jeg skulle gjerne sett hvordan hun fikk på seg den der.  

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er det bedre med straight cut, etter min mening.

Anonymkode: 60691...160

Kanskje det. Alt er bedre enn skinny

Anonymkode: 62849...b72

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det. Alt er bedre enn skinny

Anonymkode: 62849...b72

Føler meg litt truffet av denne diskusjonen, jeg er en sånn som må ha et par sorte skinny jeans i skapet. Føler det kler fasongen min, er relativt liten og føler de får beina mine til å se litt lengre og slankere ut. De fleste vide bukser får meg bare til å se ut som en liten klump.

Anonymkode: b8e66...06e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.6.2020 den 17.29, AnonymBruker skrev:

Styggeste jeg ser er damer som går med vide jeans. Utrolig stygt og usexy ser bare tåpelig og rart ut. Skjønner ikke hvorfor de går med det. Mye mer finere med skinny jeans gjerne Levis, Lee, Nudie...😍

Bedøm selv...

329DD36E-CC2C-4DDE-B568-B0B6780E59FB.jpeg

E461A0CB-F4C9-4E93-BBA6-9F3CA0F3B6CF.jpeg

Anonymkode: e8b9f...597

Vel, målet mitt med klær er ikke å se mest mulig sexy ut og det tror jeg gjelder ganske mange. Syns de øverste buksene ser komfortable ut samtidig som de har en klassisk-look. Det er forresten veldig mange som ikke kler skinny-jeans og som ender opp med å se rare ut med slike bukser. Jeg har selv mange par med skinny-jeans og liker de, men syns bukser med bootcut er også veldig fint, og i mange tilfeller mer klassisk.

Anonymkode: ca293...9f2

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.6.2020 den 0.23, AnonymBruker skrev:

image.png.b8dbb1739eeed8204aeec482139ee1c8.png

Anonymkode: 21919...e37

Hahaha😂 Denne føler jeg meg så truffet av! Husker vi pleide å bruke sånne bukser i ungdomstiden, med helt oransje selvbruning under..

Anonymkode: d5c57...d2e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.6.2020 den 0.46, AnonymBruker skrev:

Senest i dag så jeg et bilde av Kate Middelton i skinny jeans, og tenkte at det er jo helt utrolig at et plagg kan være så utrolig lite flatterende at ikke engang Kate Middleton ser bra ut med det.

Anonymkode: 62849...b72

Ja, skinny jeans er ikke alltid så flatterende... (har selv flere par med skinny jeans, men til og med jeg ser jo at det ikke alltid ser så bra ut og at ikke alle kler det.)

image.thumb.png.a0df30ba4bfe2e06a1ccfbf76860a670.png

image.png.1be880a9b2d261b33f16d5e8f12dc439.png

Anonymkode: ca293...9f2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun så bra ut jeg :) Skjønner ikke greia med å "balansere silhuetten", vi er jo tynnere nederst, skjønner ikke hvorfor det må skjules. Hva med når man går med skjørt og strømpebukse, da ser man jo de tynne beina som de er? Er det stygt også da? Synes skinny jeans, tights osv er fint jeg. Men rette bein, boyfriend jeans osv er også fint :) 

Anonymkode: 42fe1...23d

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, skinny jeans er ikke alltid så flatterende... (har selv flere par med skinny jeans, men til og med jeg ser jo at det ikke alltid ser så bra ut og at ikke alle kler det.)

image.thumb.png.a0df30ba4bfe2e06a1ccfbf76860a670.png

image.png.1be880a9b2d261b33f16d5e8f12dc439.png

Anonymkode: ca293...9f2

Oi, jeg hadde ikke sett for meg at hun kunne se så ille ut. Dette var virkelig overraskende. For noen ekstremt fryktelige jeans!

Anonymkode: eb07b...cfb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes hun så bra ut jeg :) Skjønner ikke greia med å "balansere silhuetten", vi er jo tynnere nederst, skjønner ikke hvorfor det må skjules. Hva med når man går med skjørt og strømpebukse, da ser man jo de tynne beina som de er? Er det stygt også da? Synes skinny jeans, tights osv er fint jeg. Men rette bein, boyfriend jeans osv er også fint :) 

Anonymkode: 42fe1...23d

Syns du virkelig hun så fin ut med de buksene? Det ser nesten ut som hun har froskelår. Jeg har samme kroppstype som Kate og nå frykter jeg at jeg ser likedan ut med noen type skinny-bukser 😐

Anonymkode: ca293...9f2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns du virkelig hun så fin ut med de buksene? Det ser nesten ut som hun har froskelår. Jeg har samme kroppstype som Kate og nå frykter jeg at jeg ser likedan ut med noen type skinny-bukser 😐

Anonymkode: ca293...9f2

Jeg synes hun var veldig fin med de buksene.

Anonymkode: 60691...160

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 hours ago, AnonymBruker said:

Hahaha😂 Denne føler jeg meg så truffet av! Husker vi pleide å bruke sånne bukser i ungdomstiden, med helt oransje selvbruning under..

Anonymkode: d5c57...d2e

Hvordan fikk dudeg på dem?

Anonymkode: 0b0a5...cda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, skinny jeans er ikke alltid så flatterende... (har selv flere par med skinny jeans, men til og med jeg ser jo at det ikke alltid ser så bra ut og at ikke alle kler det.)

image.thumb.png.a0df30ba4bfe2e06a1ccfbf76860a670.png

image.png.1be880a9b2d261b33f16d5e8f12dc439.png

Anonymkode: ca293...9f2

Synes hun så veldig bra ut i disse buksene

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.6.2020 den 15.59, frogger skrev:

Synes hun så veldig bra ut i disse buksene

Jeg synes også hun så bra ut, men hun er nesten for slank og veltrent, de ser bedre ut på folk som har litt mindre definerte muskler og litt mer underhudsfett etter min mening.

Anonymkode: b8e66...06e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.6.2020 den 8.34, AnonymBruker skrev:

Ja, skinny jeans er ikke alltid så flatterende... (har selv flere par med skinny jeans, men til og med jeg ser jo at det ikke alltid ser så bra ut og at ikke alle kler det.)

image.thumb.png.a0df30ba4bfe2e06a1ccfbf76860a670.png

image.png.1be880a9b2d261b33f16d5e8f12dc439.png

Anonymkode: ca293...9f2

Omg, nei Kate, bare nei........

Anonymkode: 5bd0a...ea8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...