Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oj! 😀 Hva synes du om denne?

Tegnell-TV%C3%84TTA-H%C3%84NDERNA-m%C3%B

 

 

Anonymkode: 6a8a9...e3f

Den var jo stilig! :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oj! 😀 Hva synes du om denne?

Tegnell-TV%C3%84TTA-H%C3%84NDERNA-m%C3%B

 

 

Anonymkode: 6a8a9...e3f

Digger den! Hvor kan man kjøpe den?

Anonymkode: cfed3...b35

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.6.2020 den 2.04, AnonymBruker skrev:

TB2915_P1-00697-Tegnell.jpg

 

Anonymkode: 6a8a9...e3f

😅😅😅 fantastisk 

Anonymkode: 5bd0a...ea8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styggeste jeg ser er damer som går med vide jeans. Utrolig stygt og usexy ser bare tåpelig og rart ut. Skjønner ikke hvorfor de går med det. Mye mer finere med skinny jeans gjerne Levis, Lee, Nudie...😍

Bedøm selv...

329DD36E-CC2C-4DDE-B568-B0B6780E59FB.jpeg

E461A0CB-F4C9-4E93-BBA6-9F3CA0F3B6CF.jpeg

Anonymkode: e8b9f...597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Styggeste jeg ser er damer som går med vide jeans. Utrolig stygt og usexy ser bare tåpelig og rart ut. Skjønner ikke hvorfor de går med det. Mye mer finere med skinny jeans gjerne Levis, Lee, Nudie...😍

Bedøm selv...

329DD36E-CC2C-4DDE-B568-B0B6780E59FB.jpeg

E461A0CB-F4C9-4E93-BBA6-9F3CA0F3B6CF.jpeg

Anonymkode: e8b9f...597

Fordi enkelte faktisk ikke får på seg skinny jeans. Man orker ikke å gå rundt å være nervøs for å gå på toalettet fordi mesteparten av tiden da blir brukt til å få på buksen igjen.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker said:

Styggeste jeg ser er damer som går med vide jeans. Utrolig stygt og usexy ser bare tåpelig og rart ut. Skjønner ikke hvorfor de går med det. Mye mer finere med skinny jeans gjerne Levis, Lee, Nudie...😍

Bedøm selv...

329DD36E-CC2C-4DDE-B568-B0B6780E59FB.jpeg

E461A0CB-F4C9-4E93-BBA6-9F3CA0F3B6CF.jpeg

Anonymkode: e8b9f...597

Enig i at ikke alle vide bukser er så pene, men den du har bilde av her synes jeg var fin. Er mye verre med de "mom-buksene" som så mange bruker om dagen

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Styggeste jeg ser er damer som går med vide jeans. Utrolig stygt og usexy ser bare tåpelig og rart ut. Skjønner ikke hvorfor de går med det. Mye mer finere med skinny jeans gjerne Levis, Lee, Nudie...😍

Bedøm selv...

329DD36E-CC2C-4DDE-B568-B0B6780E59FB.jpeg

E461A0CB-F4C9-4E93-BBA6-9F3CA0F3B6CF.jpeg

Anonymkode: e8b9f...597

Den øverste er fin. Den nederste er litt tacky.

Anonymkode: eb07b...cfb

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker said:

Den øverste er fin. Den nederste er litt tacky.

Anonymkode: eb07b...cfb

Hva er tacky med den? Helt vanlig bukse spør du meg

Anonymkode: 0b0a5...cda

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er tacky med den? Helt vanlig bukse spør du meg

Anonymkode: 0b0a5...cda

Som jeg nevnte for et par tiår siden da revnede og hullete jeans gjorde sitt inntog i klesbutikkene til fullpris:

Hvis jeg vil se ut som om jeg har sklidd ned en fjellskrent, så kjøper jeg en ordentlig bukse og sklir ned en fjellskrent.

I mine øyne er det utrolig tacky med hullete og revnede jeans som er solgt i den tilstanden. Skal man først lange ut flerfoldige hundrevis av kroner for et plagg som er så notorisk slitesterkt som jeans, så skal pokker meg buksa være hel også.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er tacky med den? Helt vanlig bukse spør du meg

Anonymkode: 0b0a5...cda

Hullete. Enig, det er tacky. Det hadde den andre vært også, om den var hullete. 

Anonymkode: 60691...160

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Styggeste jeg ser er damer som går med vide jeans. Utrolig stygt og usexy ser bare tåpelig og rart ut. Skjønner ikke hvorfor de går med det. Mye mer finere med skinny jeans gjerne Levis, Lee, Nudie...😍

Bedøm selv...

329DD36E-CC2C-4DDE-B568-B0B6780E59FB.jpeg

E461A0CB-F4C9-4E93-BBA6-9F3CA0F3B6CF.jpeg

Anonymkode: e8b9f...597

Hundre prosent uenig. Jeg synes ikke skinny jeans er noe fint i det hele tatt. Liker bare ikke silhuetten og proporsjonene folk får i skinny jeans. Vanligvis venner man seg til en look når den har vært i trendbildet en stund, men jeg synes fremdeles skinny jeans er omtrent like elegant som en stillongs, og silhuetten man får er jo som om man går i bare stillongsen. Senest i dag så jeg et bilde av Kate Middelton i skinny jeans, og tenkte at det er jo helt utrolig at et plagg kan være så utrolig lite flatterende at ikke engang Kate Middleton ser bra ut med det.

Anonymkode: 62849...b72

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Hundre prosent uenig. Jeg synes ikke skinny jeans er noe fint i det hele tatt. Liker bare ikke silhuetten og proporsjonene folk får i skinny jeans. Vanligvis venner man seg til en look når den har vært i trendbildet en stund, men jeg synes fremdeles skinny jeans er omtrent like elegant som en stillongs, og silhuetten man får er jo som om man går i bare stillongsen. Senest i dag så jeg et bilde av Kate Middelton i skinny jeans, og tenkte at det er jo helt utrolig at et plagg kan være så utrolig lite flatterende at ikke engang Kate Middleton ser bra ut med det.

Anonymkode: 62849...b72

What? Skinny jeans synes jeg så å si passer til alle. At man kan være så forskjellig

Anonymkode: 0b0a5...cda

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos hull på jeans, når det er så store hull skjønner jeg ikke vitsen: 003C96FB-D8CD-4CAA-8389-D78ACF7C3118.thumb.jpeg.695d890b01528afd32870fe771742de7.jpeg
 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...