Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

På 14.9.2020 den 10.18, AnonymBruker skrev:

Eneste feilen her er at buksene er litt for lange. Ellers ser hun veldig bra ut.

Anonymkode: 39d41...91b

Synes du det? Jeg synes det ser ut som hun mangler et skjørt. Så stramme bukser er like ille som å gå med tights eller strømpebukse som bukser. Det ser jo bare merkelig ut. Jeg mener absolutt ikke at alle skal gå med såkalte mom jeans, men bittelitt bevegelsesrom er fint. 

Anonymkode: cc702...bf0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 timer siden, Ludovica- skrev:

Kanskje ikke det styggeste som er, men overalt i alle nettbutikker og butikker nå er det fult av sånne skjorte inspirerte jakker. Jakker som er litt sånn vide med lommer og ruter etc. Jeg syns ikke dette er fint, men er sikkert på at vi kommer til å se masse av det fremover i sosiale medier osv. Det er på en måte bestemt at dette skal likes. For det er virkelig i alle butikker. Og blir man eksponert nok vokser det på oss til vi kjøper det.

https://www.monki.com/en_nok/clothing/coats-jackets/coats/product.wool-blend-coat-green.0904812001.html

Jeg synes slike skjortejakker er kjempefine 🤩

Anonymkode: ced03...35a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Synes du det? Jeg synes det ser ut som hun mangler et skjørt. Så stramme bukser er like ille som å gå med tights eller strømpebukse som bukser. Det ser jo bare merkelig ut. Jeg mener absolutt ikke at alle skal gå med såkalte mom jeans, men bittelitt bevegelsesrom er fint. 

Anonymkode: cc702...bf0

Hva er merkelig med skinny jeans?

Anonymkode: 0b0a5...cda

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, Ludovica- skrev:

Kanskje ikke det styggeste som er, men overalt i alle nettbutikker og butikker nå er det fult av sånne skjorte inspirerte jakker. Jakker som er litt sånn vide med lommer og ruter etc. Jeg syns ikke dette er fint, men er sikkert på at vi kommer til å se masse av det fremover i sosiale medier osv. Det er på en måte bestemt at dette skal likes. For det er virkelig i alle butikker. Og blir man eksponert nok vokser det på oss til vi kjøper det.

Synes formløse klær som den der er skikkelig schtøkt. Med andre ord helt innerst i Stygg gate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av disse dyre designklærne er harry og usmakelige.f.eks Versace og Gucci...

Anonymkode: 294f8...168

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.7.2020 den 15.25, AnonymBruker skrev:

Fra zara tror jeg:kvalm:

0021016330_6_2_1.jpg?ts=1594907962535

Anonymkode: 1bfcb...ce0

Ååå, den var nydelig😍😍

Anonymkode: e0ca2...2bd

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2020 den 23.09, Ludovica- skrev:

https://www.monki.com/en_nok/clothing/coats-jackets/coats/product.wool-blend-coat-green.0904812001.html

Syns sånne jakker er kjempefine, jeg 😍 Kjøpte meg en på Vero Moda her om dagen, og er SÅ fornøyd med den. Fin, komfortabel og varm 😊

Anonymkode: 42392...f21

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Syns sånne jakker er kjempefine, jeg 😍 Kjøpte meg en på Vero Moda her om dagen, og er SÅ fornøyd med den. Fin, komfortabel og varm 😊

Ja folk er forskjellige. Jeg handler uansett ikke på vero mod.

Endret av Ludovica-
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, endelig noen som sier det som det er!
Får nesten daglig "medlemsbrev" fra en av disse hippe motebutikkene som ikke kan få sagt nok hvor populære disse jakkene er.
"Nå har vi endelig fått inn flere i fargen xxx", "Vi har klart å få tak i et par ekstra jakker i str M", "Disse superpopulære jakkene flyr ut av butikken fortere enn vi klarer å pakke de opp". 
Jeg syns de er kjempestygge, upraktiske og uformelige. Trodde først da jeg så bildene at dette var gode høstjakker, men for det meste er de jo mer tykke flanellskjorter! 30% ull... og de kaller det ulljakker. 
Ser ut som noe en gammel tømmerhogger i de dype skoger ville gått med....

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Angelheart2 skrev:

Åh, endelig noen som sier det som det er!
Får nesten daglig "medlemsbrev" fra en av disse hippe motebutikkene som ikke kan få sagt nok hvor populære disse jakkene er.
"Nå har vi endelig fått inn flere i fargen xxx", "Vi har klart å få tak i et par ekstra jakker i str M", "Disse superpopulære jakkene flyr ut av butikken fortere enn vi klarer å pakke de opp". 
Jeg syns de er kjempestygge, upraktiske og uformelige. Trodde først da jeg så bildene at dette var gode høstjakker, men for det meste er de jo mer tykke flanellskjorter! 30% ull... og de kaller det ulljakker. 
Ser ut som noe en gammel tømmerhogger i de dype skoger ville gått med....

Omsydde ullpledd. 

Anonymkode: cfed3...b35

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.9.2020 den 20.35, AnonymBruker skrev:

Hva er merkelig med skinny jeans?

Anonymkode: 0b0a5...cda

Det er ut. Bare kjerringer over 40 som går med det. Kom tilbake om 5 år så kommer nok også du til å føle at det er "merkelig". 

Anonymkode: d9a0b...483

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Ludovica- skrev:

Ja folk er forskjellige. Jeg handler uansett ikke på vero mod.

Kul du er da 😂

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kul du er da 😂

?

Man liker forskjellige ting. Er vel greit det. Tror ikke alle liker alt jeg går med heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk, lette etter akkurat en sånn i grønn. Syns de er fine jeg! Komfortable og store 🙂

Anonymkode: eda61...ac7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ut. Bare kjerringer over 40 som går med det. Kom tilbake om 5 år så kommer nok også du til å føle at det er "merkelig". 

Hvorfor så nedlatende ovenfor kvinner som velger annerledes enn deg?

Anonymkode: 63f3f...b75

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, nå er jeg førti år og misliker skinny jeans selv, men for det første: Skal ikke "kjerringer over 40" få lov til å kle seg uten å bli diktert av hva de unge synes? Og for det andre er "kom tilbake om 5 år" en ganske latterlig hersketeknikk. Skal man liksom kle seg etter en eller annen hypotetisk fremtidsversjon av seg selv? Og er det virkelig så mye mer ærbart å la seg rive med av tidens trender heller enn å slå seg til ro med den stilen man en gang fant seg? Og synes vi virkelig at alle aldersgrupper burde kle seg likt?

Igjen, jeg synes at folk i det store og det hele kler seg ganske så stygt, men "det er ut", "bare kjerringer over 40" og "kom tilbake senere" er bare utidig hersketeknikk fra et umodent sinn som lar seg diktere og ønsker å diktere andre som et resultat av sin egen underkastelse. Ikke classy i det hele tatt.

Anonymkode: eb07b...cfb

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...