Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 26.6.2020 den 1.05, AnonymBruker skrev:

Jeansen får beina hennes til å se superkorte ut. Hun er vel egentlig relativt lang med en høyde på 175 cm, men her ser det ut som hun er rundt 10 cm lavere pga uflatterende jeans.

Anonymkode: a731b...bea

Hva? Helt uenig. Ser overhodet ikke det samme som deg her. Hvis hun ikke kler disse buksene er det jo ingen som gjør det. 

Anonymkode: ec2f8...fa0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ullvott skrev:

image.thumb.png.d6c9136c1c8e672112eae742fd5800b9.png

Er ikke det der litt dårlig gjort?

Det hender at noen legger ut noe skikkelig stygt i siste kjøp-tråden, men jeg holder meg for god til å lime det inn her. 

Anonymkode: eb07b...cfb

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det der litt dårlig gjort?

Det hender at noen legger ut noe skikkelig stygt i siste kjøp-tråden, men jeg holder meg for god til å lime det inn her. 

Anonymkode: eb07b...cfb

Jeg følger ikke den tråden, så jeg måtte inn der for å se. Den var ikke på de tre siste sidene der, i alle fall ikke hvis vi snakker om samme tråd. Beklager hvis noen har lagt den inn der tidligere, men det har jeg virkelig ikke sett, og jeg synes denne kjolen var skikkelig stygg. 

Hvis det du skriver hadde vært riktig er jeg enig i at det hadde vært dårlig gjort. 

Endret av Ullvott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23.6.2020 den 8.34, AnonymBruker skrev:

Ja, skinny jeans er ikke alltid så flatterende... (har selv flere par med skinny jeans, men til og med jeg ser jo at det ikke alltid ser så bra ut og at ikke alle kler det.)

image.thumb.png.a0df30ba4bfe2e06a1ccfbf76860a670.png

image.png.1be880a9b2d261b33f16d5e8f12dc439.png

Anonymkode: ca293...9f2

Eneste feilen her er at buksene er litt for lange. Ellers ser hun veldig bra ut.

Anonymkode: 39d41...91b

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MarianneE skrev:

Ser jo ut som et stykke tøy som er rullet sammen!

Det står treningssko. Hvordan en skal klare å trene med de der på føttene er heller ubegripelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Honey Dew skrev:

Det står treningssko. Hvordan en skal klare å trene med de der på føttene er heller ubegripelig.

Verste er jo at det står de er utsolgt!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, MarianneE skrev:

Det der kan da ikke være en sko?

Man tar dem på seg ved å åpne "sideflappene", så setter man foten på sålen, så legger man hver sideflapp over så de krysser over foten (har sett det på Facebook-reklamevideoer)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke det styggeste som er, men overalt i alle nettbutikker og butikker nå er det fult av sånne skjorte inspirerte jakker. Jakker som er litt sånn vide med lommer og ruter etc. Jeg syns ikke dette er fint, men er sikkert på at vi kommer til å se masse av det fremover i sosiale medier osv. Det er på en måte bestemt at dette skal likes. For det er virkelig i alle butikker. Og blir man eksponert nok vokser det på oss til vi kjøper det.

https://www.monki.com/en_nok/clothing/coats-jackets/coats/product.wool-blend-coat-green.0904812001.html

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
9 timer siden, Ludovica- skrev:

Kanskje ikke det styggeste som er, men overalt i alle nettbutikker og butikker nå er det fult av sånne skjorte inspirerte jakker. Jakker som er litt sånn vide med lommer og ruter etc. Jeg syns ikke dette er fint, men er sikkert på at vi kommer til å se masse av det fremover i sosiale medier osv. Det er på en måte bestemt at dette skal likes. For det er virkelig i alle butikker. Og blir man eksponert nok vokser det på oss til vi kjøper det.

https://www.monki.com/en_nok/clothing/coats-jackets/coats/product.wool-blend-coat-green.0904812001.html

Huff, de er så stygge!

Anonymkode: cfed3...b35

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Ludovica- skrev:

Ja, de er super moderne nå, jeg liker dem egentlig ikke men i går stod jeg og hang opp slike og tok meg i og tenke at kanskje jeg og... NEI!! 😆

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MarianneE skrev:

Ja, de er super moderne nå, jeg liker dem egentlig ikke men i går stod jeg og hang opp slike og tok meg i og tenke at kanskje jeg og... NEI!! 😆

Haha ja akkurat :P Snart har du en sånn i skapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...