Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Nei, det er ikke for pyntet å ha en fin jakke itillegg til støvletter, jeans og bluse. Skjønner ikke hvorfor folk er så redd for å se fine ut - man kan godt gå i kåper til hverdags!

Har en eller annen type allværsjakke jeg også, men går kun i den på tur. Og da har jeg treningsbukse, joggesko/fjellsko og slettes ingen veske.

Enig, allværsjakke og høye støveletter ser bare utrlolig harry ut!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette går jeg i av og til (foruten skinn - bruker ikke animalske produkter). Allværsjakke for å tone ned antrekket litt til hverdags. Blir fort litt for pyntet om en skal gå med ei fin jakke i tillegg.

Det virker like logisk å tone ned skjørt, bluse og støvletter med allværsjakke som å ta på seg ballkjole og parre det med Crocs for at det ikke skal virke "for pyntet" :closedeyes:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Buffalosko er visst på vei inn igjen, til deg som hadde sett noen med det. Bare sjekk her:

http://www.solestruc...o-womens-shoes/

http://www.solestruc...o-womens-shoes/

Ble litt satt ut når favorittnettbutikken min plutslelig solgte dette (eller.. egentlig ikke, med tanke på alt det andre rare de har, hehe).

Anonym poster: cda47f5ce46efdf996dc3038197779c4

Neeeeeeiiii!! Ikke buffalosko! Grøss og gru!

Finnes det styggere sko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Å gå med slike sko må være den åttende dødssynden. De er grusomme.

De er fantastiske! Ikke akkurat de som er linka til, men skotypen generelt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig, jeg syns det finnes haugevis av betraktelig styggere sko.

De er ikke min favoritt, men langt ifra det værste jeg ser.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastiske??? De er en cheap blanding av sneakers og hæl. Da kan du like godt dresse opp i pumps og joggebukse, comboen er grusom. Tror Isabel Marant drakk syre før de designa trend-starterparet.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke Isabel Marant sin versjon ser så ille ut fordi man ikke ser at det er hæl så godt. Jeg sysn de ser ut som sneakers. Andre varianter hvor hælen er mer markert liker jeg mye mindre.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Fantastiske??? De er en cheap blanding av sneakers og hæl. Da kan du like godt dresse opp i pumps og joggebukse, comboen er grusom. Tror Isabel Marant drakk syre før de designa trend-starterparet.

Det er en blanding av sneakers og hæl, det vet vi jo alle. Men at det er en cheap kombo er det ikke alle som er enig i. Hvorfor tror du at "alle" har slike? Det er fordi de er stilige og ikke minst superpraktiske. Man får lengre ben uten å ha synlig hæl! :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk jeg ville brukt buffalosko fremfor wedgesneakers. Buffalo er ikke veldig pent, men de wedgesneakersgreiene er fæle. Det ser bare ikke bra ut.

Anonym poster: cda47f5ce46efdf996dc3038197779c4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns ikke Isabel Marant sin versjon ser så ille ut fordi man ikke ser at det er hæl så godt. Jeg sysn de ser ut som sneakers. Andre varianter hvor hælen er mer markert liker jeg mye mindre.

Isabel Marants versjon er ikke de verste, så absolutt ikke. Men jeg er fullstendig imot å bruke chunky sneakers som sko til whatever antrekk, gir meg assosiasjoner til 8.klasse og knallrosa, klumpete sneakers med borrelås og snøring. Men jeg er selvsagt enig i at de billigproduksjonene med mer markant hæl er enda mindre estetiske enn de dyre designerskoene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser stadig jenter som bruker singletter / gensere / Tunikaer som kjoler.

Àla

http://www.illusion.no/media/catalog/product//1/2/12353-6_d.jpg

Det ser kanskje OK ut på dette bildet, men in real life,

kan man stort sett se rett inn i rattatata.

Og jenter som ikke er en size 0, vil oppleve at "kjolen" blir enda kortere.

Kan man se strømpebukseforsterkeren/trusa osv selv når du står oppreist

så er det et tegn på at den er fort kort.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Angående wedgesneakers så synes jeg fortsatt at de er skitstilige!! Men jeg synes jo selvsagt ikke at de passer til alt.

Kult:

ashlee-simpson-isabel-marant-wedge.jpg

Ikke så kult:

tall+blonde+in+open+sided+shirt+black+lace+bra+short+jean+shorts+and+tan+wedge+sneakers+east+village+new+york+city+street+style+fashion+by+he.JPG

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...