Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Damer som går i jeans, høye skinnstøvletter, fin bluse, liten veske og ALLVÆRSJAKKE?!? Får lyst til å daske dem i ansiktet med en råtten laks hver gang......

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer som går i jeans, høye skinnstøvletter, fin bluse, liten veske og ALLVÆRSJAKKE?!? Får lyst til å daske dem i ansiktet med en råtten laks hver gang......

Dette går jeg i av og til (foruten skinn - bruker ikke animalske produkter). Allværsjakke for å tone ned antrekket litt til hverdags. Blir fort litt for pyntet om en skal gå med ei fin jakke i tillegg.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buffalosko er visst på vei inn igjen, til deg som hadde sett noen med det. Bare sjekk her:

http://www.solestruck.com/classics-by-buffalo-womens-shoes/

http://www.solestruck.com/buffalo-womens-shoes/

Ble litt satt ut når favorittnettbutikken min plutslelig solgte dette (eller.. egentlig ikke, med tanke på alt det andre rare de har, hehe).

Anonym poster: cda47f5ce46efdf996dc3038197779c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke et plagg, men en sveis som fikk meg til å stirre i dag. Godt voksen dame, litt uformelige lyse jeans og en hvit t-skjorte på seg var ikke veldig pent, men ikke noe å skrike opp om. Før man så sveisen, forfra var det kort, mørk grå kjerringsveis av denne typen

grey-hairstyles-4.jpg

Bak hadde hun laaaang rottehale! Rottehale!!

Akkurat sånn som de "tøffe" smågutta hadde tidlig åttitallet...

*grøss*

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så fiint at flere legger inn bilder.

Jeg er blond og er allergisk mot sånn mønster. Jeg ser ut som ei tøs med det på.309364-2-1243381293508-n500.jpg

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis det er skikkelig drittvær ute da? Da prioriterer jeg heller en god jakke, enn noe som matcher resten av antrekket.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis det er skikkelig drittvær ute da? Da prioriterer jeg heller en god jakke, enn noe som matcher resten av antrekket.

Det fins jo jakker som er fine og samtidig beskytter mot regn og vind.Jeg bruker ikke allværsjakke,men heller en jakke fra Bergans som faktisk er feminin samtidig som den beskytter mot drittværet.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går jeg i av og til (foruten skinn - bruker ikke animalske produkter). Allværsjakke for å tone ned antrekket litt til hverdags. Blir fort litt for pyntet om en skal gå med ei fin jakke i tillegg.

Nei, det er ikke for pyntet å ha en fin jakke itillegg til støvletter, jeans og bluse. Skjønner ikke hvorfor folk er så redd for å se fine ut - man kan godt gå i kåper til hverdags!

Har en eller annen type allværsjakke jeg også, men går kun i den på tur. Og da har jeg treningsbukse, joggesko/fjellsko og slettes ingen veske.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bruker man paraply! ;) Men disse damene jeg sikter til kan gå sånn selv om det er opphold ute, akkuratt som om det er en "trend" Ser jo helt forj*vlig ut :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Buffalosko er visst på vei inn igjen, til deg som hadde sett noen med det. Bare sjekk her:

http://www.solestruc...o-womens-shoes/

http://www.solestruc...o-womens-shoes/

Ble litt satt ut når favorittnettbutikken min plutslelig solgte dette (eller.. egentlig ikke, med tanke på alt det andre rare de har, hehe).

Anonym poster: cda47f5ce46efdf996dc3038197779c4

så buffalosko i går og tenkte wtf...

Jeg fant faktisk standard buffalosko på heppo.no eller brandos.no. Æsj!

Anonym poster: ddfb3800d0659bafcabf6cc1a5079b42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENIG!! Tror vi må gå til innkjøp av en råtten laks..

Det går fint an å kjøpe en finere regnjakke fra feks Bergans.

Bor på vestlandet og her regner det oppover, og og sidelengs og blåser som et helvete, men man kan fint ha skikkelige jakker som likevel står til antrekket.Og det trenger ikke være en dyr Bergansjakke nødvendigvis heller.

Det fins jo jakker som er fine og samtidig beskytter mot regn og vind.Jeg bruker ikke allværsjakke,men heller en jakke fra Bergans som faktisk er feminin samtidig som den beskytter mot drittværet.

Enig!

Nei, det er ikke for pyntet å ha en fin jakke itillegg til støvletter, jeans og bluse. Skjønner ikke hvorfor folk er så redd for å se fine ut - man kan godt gå i kåper til hverdags!

Har en eller annen type allværsjakke jeg også, men går kun i den på tur. Og da har jeg treningsbukse, joggesko/fjellsko og slettes ingen veske.

Enig!

Anonym poster: ddfb3800d0659bafcabf6cc1a5079b42

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er litt enig med deg her altså! Veldig fint med kåper, og jeg bruker det mye selv. Men synes det er greit å bruke vanlige jakker også, som oftest Helly Hansen, særlig fordi det er så stygt vær her jeg bor. Blir jo ikke helt gjennomført selvføgelig, men synes det ser helt greit ut når en bare skal på jobb/skole. Men ja, kunne kanskje vært litt flinkere til å bruke paraply istedenfor ;)

Endret av Frøya90
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Collegegenser og t-skjorte med teksten "Fuck you, I drive a Volvo" med store bokstaver på ryggen.

Har i løpet av den siste uka sett to studenter (jenter) med sånne t-skjorter og en voksen mann og en fjortisjente med collegegensere.

Ny trend jeg ikke har fått med meg?

fuck-you-i-drive-a-volvo_195695850.jpg

Haha, denne fikk jeg lyst å kjøpe til kjæresten på tull. Volvo er best ifølge han, og han skryter utrolig mye av merket :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og denne greia med kort foran og langt bak..

352j2id.jpg

Anonym poster: 5f0973bd744d8a9b802e9e212c521b89

Jeg elsker disse, men tar den lange delen ned i buksa bak hvis dere skjønner hva jeg mener. Den sitter godt og det ser ganske bra ut med den korte delen foran på samme måte med vanlig bluse men litt freshere. Jeg trodde det var det som var meningen hehe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker disse, men tar den lange delen ned i buksa bak hvis dere skjønner hva jeg mener. Den sitter godt og det ser ganske bra ut med den korte delen foran på samme måte med vanlig bluse men litt freshere. Jeg trodde det var det som var meningen hehe.

Jeg har også flere av disse og bruker de på samme måte som deg ;) Med det blafrende tøyet bak kan jo ingen se rompa :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...