Gå til innhold

Hvem knuller alle disse damene?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Men er du så dum at du ikke forstår at hvis de her mennene som klager på at de aldri får sex antageligvis legger an på kvinner som er "over deres nivå" og at det er grunnen til at de konsekvent aldri får pult?

Eller vil du anbefale dem og gå til prostituerte?

Dette henger jo ikke på greip. Så lenge kvinner er mindre ivrige på sex for sexens skyld enn menn vil de 20-30% mest attraktive av hunnkjønn ikke på langt nær dekke behovet de 20-30% mest populære av hannkjønn har for sex, derfor vil disse guttene pule damer også lenger ned i divisjonene. Henger du med?

Det betyr med nødvendighet at det blir hardere kokurranse for de mindre populære gutta. Fortsatt med? Eksemplet mitt viser at menns kresenhet neppe er det mest fremtrendene trekk ved sexrelasjonsmarkedet, menn kan beskyldes for mye, men dette at de er for kresene med hvem de vil ha sex med er en drøy påstand. :gjeiper:

Menn er stort sett villige til å pule langt flere damer enn de de kan se for seg som kjæreste. Det du beskriver passer på kvinner men er så feil som det er mulig å bli som beskrivelse av menn. De menn som sliter med å få sex for sexens skyld sliter fordi de ikke tilhører det mest populære segment, de som forsyner seg av damer over store deler av attraktivitetsskalaen, de sliter fordi jenter på deres eget attraktivitetsnivå kan plukke elskere på hyllene over seg, ikke fordi de er kresne og bare vil ha sex med damer over sitt nivå.

Endret av Cuckold
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tar fremdeles ikke poenget.

Joda, jeg har besvart de til dels ganske absurde innvendingene dine, tatt argumentene dine mer på alvor enn de fortjener, du har bare ikke noe mer å komme med.

• Liker 3
Gjest "gjest"
Skrevet

Joda, jeg har besvart de til dels ganske absurde innvendingene dine, tatt argumentene dine mer på alvor enn de fortjener, du har bare ikke noe mer å komme med.

Sitat:

Dette henger jo ikke på greip. Så lenge kvinner er mindre ivrige på sex for sexens skyld enn menn vil de 20-30% mest attraktive av hunnkjønn ikke på langt nær dekke behovet de 20-30% mest populære av hannkjønn har for sex, derfor vil disse guttene pule damer også lenger ned i divisjonene. Henger du med?

Ja da, men du glemmer med vilje en ting.

Også de minst attraktive fyrene prøver seg på de pene damerne, det burde de gi fanden i, og heller gi de grå musene oppmerksomhet. Da hadde de kanskje fått kjøtt på snabben også. Det er de her uattraktive fyrene vi hører syte, fordi de prøver seg ikke på damer de kan ha en sjanse på. Nei, de overser dem. Akkurat slik som de pene damerne over ser de mindre pene fyrene.

Ser du+?

• Liker 2
Skrevet

Sitat:

Også de minst attraktive fyrene prøver seg på de pene damerne, det burde de gi fanden i, og heller gi de grå musene oppmerksomhet. Da hadde de kanskje fått kjøtt på snabben også. Det er de her uattraktive fyrene vi hører syte, fordi de prøver seg ikke på damer de kan ha en sjanse på. Nei, de overser dem. Akkurat slik som de pene damerne over ser de mindre pene fyrene.

Ser du+?

Tro meg, det har vært prøvd. Men det en opplever er å spyttes på, bli ledd av og få tilbakemeldinger av sorten "Hvordan tror DU at DU skal få ligge med MEG?!?!" Ekke no gøy etter noen år med slike avvisninger.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Sitat:

Ser du+?

Akkurat hva av dette er det du ikke forstår:

Det betyr med nødvendighet at det blir hardere kokurranse for de mindre populære gutta. Fortsatt med? Eksemplet mitt viser at menns kresenhet neppe er det mest fremtrendene trekk ved sexrelasjonsmarkedet, menn kan beskyldes for mye, men dette at de er for kresene med hvem de vil ha sex med er en drøy påstand. :gjeiper:

Menn er stort sett villige til å pule langt flere damer enn de de kan se for seg som kjæreste. Det du beskriver passer på kvinner men er så feil som det er mulig å bli som beskrivelse av menn. De menn som sliter med å få sex for sexens skyld sliter fordi de ikke tilhører det mest populære segment, de som forsyner seg av damer over store deler av attraktivitetsskalaen, de sliter fordi jenter på deres eget attraktivitetsnivå kan plukke elskere på hyllene over seg, ikke fordi de er kresne og bare vil ha sex med damer over sitt nivå.

Så lenge menn er ivrigere på sex for sexens skyld vil kvinner ha overtaket. Det betyr at de mest populære gutta går på rundgang, de mest populære 20-30% av hannkjønn står for mye mye mer enn 20-30% av den tilfeldige sexen. Det er ikke noe i veien for at de 20-30% mest populære av hannkjønn kan stå for mer enn halvparten, ja kanskje så mye som 70-80% av den tilfeldige sexen, for disse puler damer over store deler av den berømmelige attraktivitetsskalaen. De resterende 70-80% av hannkjønn blir nødt til å slåss om resten, og for de minst populære gutta er det ikke snakk om å få sex overhodet. Hvorfor skulle jenter på deres nivå pule dem når de kan pule gutter med midt på treet-utseende? Jeg påviste jo nettopp at selv de aller minst attraktive av hunnkjønn er attraktive nok til at det finnes nok av menn som vil ha sex med dem og til og med betale for det.

Endret av Cuckold
  • Liker 2
Gjest "gjest"
Skrevet

Tro meg, det har vært prøvd. Men det en opplever er å spyttes på, bli ledd av og få tilbakemeldinger av sorten "Hvordan tror DU at DU skal få ligge med MEG?!?!" Ekke no gøy etter noen år med slike avvisninger.

Der bekreftet du mitt poeng.
  • Liker 1
Skrevet

Mh... Nei... Men ok, som 3'er mann er det vanskelig å gå ned i klasse, men tro meg, det er prøvd.

Gjest HunterLady
Skrevet

Mh... Nei... Men ok, som 3'er mann er det vanskelig å gå ned i klasse, men tro meg, det er prøvd.

Off topic: Men du er IKKE en 3'er!!!!! Mye høyere!!! :)

• Liker 1
Skrevet

Off topic: Men du er IKKE en 3'er!!!!! Mye høyere!!! :)

Du glemmer liten pikk :opplyser:

Gjest HunterLady
Skrevet

Du glemmer liten pikk :opplyser:

Det har mindre å si enn det du tydeligvis har fått for deg.

At du spøker angående din egen attraktivitet og prøver å gjøre det tragiske om til noe morsomt, vitner bare om at du er blitt veldig såret eller at du er blitt veldig kynisk. Fakta er at du er en flott mann, og det er på tide at du begynner å tro på det selv.

• Liker 2
Skrevet

Det du ikke skjønner her, er at mange flere menn går mye lengre ned på attraktiv-skalaen enn kvinner. Kvinner har sjeldent sex med en som er mindre attraktiv enn seg selv. Mens menn har det så lenge de er kåte nok.

Når det gjelder å få seg kjæreste derimot, så tror jeg det er like vanskelig for begge kjønn.

• Liker 1
Skrevet

Det du ikke skjønner her, er at mange flere menn går mye lengre ned på attraktiv-skalaen enn kvinner. Kvinner har sjeldent sex med en som er mindre attraktiv enn seg selv. Mens menn har det så lenge de er kåte nok.

Når det gjelder å få seg kjæreste derimot, så tror jeg det er like vanskelig for begge kjønn.

... Forskning sier det motsatte...

Skrevet

... Forskning sier det motsatte...

Ikke for tilfeldig sex.

Gjest Minde09
Skrevet

Går dere utelukkende etter utseende?

Stemmer ikke kjemien mellom meg og en mann så blir det ingen sex uansett hvor attraktiv eller mindre attraktiv mannen måtte være.

Gjest gnækvåg
Skrevet

Når jeg tenker over det har jeg bare pult 20% av de jentene jeg har vært intim med...kjenner en som er ganske kjekk, som ikke har stor reservasjon for å mobbe andre, og jeg tror han har pult over tusen jenter...

Skrevet

Ikke for tilfeldig sex.

haha! stemmer! Blandet med partnervalg ;)

Skrevet

Går dere utelukkende etter utseende?

Stemmer ikke kjemien mellom meg og en mann så blir det ingen sex uansett hvor attraktiv eller mindre attraktiv mannen måtte være.

Tror ikke mange menn går etter kjemi når det gjelder tilfeldig sex nei..

Gjest Lurifix
Skrevet

Jeg liker å være en 3'er. Alle gode ting er 3! Blir ikke noe sex, men det er bare prisen man må betale!

Gjest Minde09
Skrevet

Tror ikke mange menn går etter kjemi når det gjelder tilfeldig sex nei..

Hmm, hvis menn kun trakter etter de peneste damene er det ikke rart at noen aldri får seg noe.

Er det sex eller trofè dere vil ha? Ja, takk, begge deler?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...