Gjest Bud Skrevet 15. august 2012 #1 Skrevet 15. august 2012 Av ren nysgjerrighet lurer jeg ganske enkelt på hvem som knuller alle disse damene - som har myyye mer sex enn menn? 17
smilo Skrevet 15. august 2012 #2 Skrevet 15. august 2012 Jeg aner ikke... Jeg vet egentlig ikke hvem disse damene er heller.. Kjenner ikke igjen noen av mine venninner verken nå eller de siste 20 årene 1
Gjest Raindrops Skrevet 15. august 2012 #3 Skrevet 15. august 2012 En ting er sikkert, du finner dem ikke på KG så sure som alle er her :gjeiper: 9
Gjest "gjest" Skrevet 15. august 2012 #4 Skrevet 15. august 2012 Av ren nysgjerrighet lurer jeg ganske enkelt på hvem som knuller alle disse damene - som har myyye mer sex enn menn? Andre kvinner? 1
Cuckold Skrevet 15. august 2012 #5 Skrevet 15. august 2012 Av ren nysgjerrighet lurer jeg ganske enkelt på hvem som knuller alle disse damene - som har myyye mer sex enn menn? Jeg har knullet en del av disse damene. Og jeg er sikkert merkelig skrudd sammen, men jeg kan faktisk likevel forstå hvor kjipt det er å være mann som nesten aldri får pult. 1
Gjest Bud Skrevet 15. august 2012 #6 Skrevet 15. august 2012 jeg er sikkert merkelig skrudd sammen Ja, det er du 1
Cuckold Skrevet 15. august 2012 #7 Skrevet 15. august 2012 (endret) Ja, det er du Ja, jeg vet jeg er merkelig på mange måter, men som mann finner jeg det helt naturlig å ha en viss medfølelse med menn som sliter. Andre menn er jo konkurrenter, så det er jo ikke slik at jeg i sympati og medfølelse har avstått fra å sjekke damer, holdt meg på matten. Og ikke tror jeg det hadde hatt noe å si heller. Men at det er kjipt å nesten aldri få pult utenfor forhold finner jeg høyst forståelig. Endret 16. august 2012 av Cuckold 2
Gjest Bud Skrevet 15. august 2012 #8 Skrevet 15. august 2012 Ja, jeg vet jeg er merkelig på mange måter, men som mann finner jeg det helt naturlig å ha en viss medfølelse med menn som sliter. Andre menn er jo konkurrenter, så det er jo ikke slik at jeg i sympati og mefølelse har avstått fra å sjekke damer, holdt meg på matten. Og ikke tror jeg det hadde hatt noe å si heller. Men at det er kjipt å nesten aldri få pult utenfor forhold finner jeg høyst forståelig. Nå handler strengt tatt ikke om stakkars menn som aldri har luktet på rekene.
Gjest "gjest" Skrevet 15. august 2012 #9 Skrevet 15. august 2012 Jeg har knullet en del av disse damene. Og jeg er sikkert merkelig skrudd sammen, men jeg kan faktisk likevel forstå hvor kjipt det er å være mann som nesten aldri får pult. Men hvis folk ikke får pult så er det da deres eget problem. 2
Mrs. Jones Skrevet 15. august 2012 #10 Skrevet 15. august 2012 En ting er sikkert, du finner dem ikke på KG så sure som alle er her :gjeiper: De har det vel travelt med å knulle og har ikke tid til å henge rundt her 1
Cuckold Skrevet 15. august 2012 #11 Skrevet 15. august 2012 Nå handler strengt tatt ikke om stakkars menn som aldri har luktet på rekene. Var det ikke denne tråden du siktet til da? Hvorfor knuller alle damer så mye? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=680930 TS og andre i tråden klager over at det er vanskelig å få sex på byen hvis du ikke er så heldig å tilhøre et lite mindretall menn som har det ganske greit. Mens alle jenter har lett tilgang til sex, nesten uansett hvordan de ser ut. Det synes jeg er en helt kurant problematikk, og jeg har selv undret meg over at så mange kvinner her på KG har vist seg fullstendig ute av stand til å forstå hvor kjipt dette er for mange menn. 1
Gjest Raindrops Skrevet 15. august 2012 #13 Skrevet 15. august 2012 Selvsagt er det kjipt. Men det hjelper fint lite å sette seg ned å syte, noe sympatisex blir det ikke likevel. 4
Cuckold Skrevet 15. august 2012 #14 Skrevet 15. august 2012 (endret) Men hvis folk ikke får pult så er det da deres eget problem. En del av ufølsomheten fra KG-kvinnens side kan kanskje forklares ved det jeg aner bak det du her sier: Du er redd noen mener du har plikt til å ha sex med menn du ikke vil ha sex med? Men slik er det jo ikke, det går fint an å se at store grupper menn har det kjipere enn dere jenter på sexrelasjonsmarkedet uten at man av den grunn tror dette er et fenomen vi kan komme til livs, at det liksom finnes en enkel vidunderkur og vips så har alle menn like lett for å få sex som den jevne kvinne. Slik blir det nok aldri, jentenes overtak på sexrelasjonsmarkedet har trolig kommet for å bli. Men det går jo an å anerkjenne skjevheten og vise at man forstår at menn som ikke er blant de heldige opplever dette som kjipt. Endret 15. august 2012 av Cuckold 3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2012 #15 Skrevet 15. august 2012 Av ren nysgjerrighet lurer jeg ganske enkelt på hvem som knuller alle disse damene - som har myyye mer sex enn menn? Er nok min x som pløyer over dem alle. Anonym poster: 624fac3e2801447ac3c4937e7ab2604b 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. august 2012 #17 Skrevet 15. august 2012 Av ren nysgjerrighet lurer jeg ganske enkelt på hvem som knuller alle disse damene - som har myyye mer sex enn menn? Det var nok bigfoot det. 1
Gjest Bud Skrevet 15. august 2012 #18 Skrevet 15. august 2012 Det var nok bigfoot det. Det var et dypt svar, som jeg absolutt likte
Cuckold Skrevet 15. august 2012 #19 Skrevet 15. august 2012 (endret) Men får alle kvinner pult da? I praksis ja. Det som kan være et hinder er om du selv lider av sterk sosial angst eller andre sosiale problemer som gjør at du ikke vet å benytte deg av mulighetene. Hvis du har sett litt hva som skjer siste halvtime før utestedene stenger ser du at alle kvinner kan få med seg en mann hjem. Jeg skulle i utgangspunktet til å ta et lite forbehold: "så lenge hun ikke er forferdelig urenslig", men jeg har sett en del av de elendigste av de elendige som vår narkopolitikk har gjort livet enda hardere for, og noen av disse har faktisk gått på gata og solgt sex, da snakker vi om kvinner godt opp i årene, uten tenner, heroinister som ikke har tatt en dusj på de siste par månedene, likevel har de åpenbart ikke hatt problemer med til og med å få betalt for sex. Endret 15. august 2012 av Cuckold 3
Gjest "gjest" Skrevet 15. august 2012 #20 Skrevet 15. august 2012 Jeg ser mange kvinner som går hjem alene fra byen, jeg regner med de har prøvd og tatt kontakt med noen fyrer de også. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå