Gå til innhold

Hvem knuller alle disse damene?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ser mange kvinner som går hjem alene fra byen, jeg regner med de har prøvd og tatt kontakt med noen fyrer de også.

Du må skille mellom det å ikke få akkurat den ene du har mest lyst på og det å ikke få sex med noen.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest "gjest"
Skrevet

Du må skille mellom det å ikke få akkurat den ene du har mest lyst på og det å ikke få sex med noen.

Svar på spørsmålet: Tror du virkelig det er slik at alle kvinner blir regnet som pulbar?

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

: At mange av de her mennene som klager på at de aldri får pult har avvist noen damer som de mener ikke er pene nok for dem, i deres iver og konkurranse med sine "likemenn" om å få pule de peneste damerne.

Menn siden de legger an på damer de ikke har sjanse på, samtidig som de overser damer på eget nivå, så gjør kvinnene all avvisning, i deres hode.

• Liker 5
Skrevet

Svar på spørsmålet: Tror du virkelig det er slik at alle kvinner blir regnet som pulbar?

Det har jeg allerde svart på:

I praksis ja. Det som kan være et hinder er om du selv lider av sterk sosial angst eller andre sosiale problemer som gjør at du ikke vet å benytte deg av mulighetene. Hvis du har sett litt hva som skjer siste halvtime før utestedene stenger ser du at alle kvinner kan få med seg en mann hjem.

Jeg skulle i utgangspunktet til å ta et lite forbehold: "så lenge hun ikke er forferdelig urenslig", men jeg har sett en del av de elendigste av de elendige som vår narkopolitikk har gjort livet enda hardere for, og noen av disse har faktisk gått på gata og solgt sex, da snakker vi om kvinner godt opp i årene, uten tenner, heroinister som ikke har tatt en dusj på de siste par månedene, likevel har de åpenbart ikke hatt problemer med til og med å få betalt for sex.

• Liker 2
Skrevet

Av ren nysgjerrighet lurer jeg ganske enkelt på hvem som knuller alle disse damene - som har myyye mer sex enn menn?

En liten gruppe menn som har sex med utrolig mange damer. Litt sånn 6 damer per mann. Damer har en sånn rar greie at de bare MÅ ha det noen andre har. Så jo mer en mann får pult jo flere damer vil pule akkurat den mannen. Go figure...

• Liker 2
Skrevet

Men får alle kvinner pult da?

Hvis de vil, uten problemer.

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg skjønner ikke tråden egentlig.

Men dersom det handler om at du ikke forstår hvorfor noen menn puler kvinner som har pult masse andre menn, så er det fordi disse mennene ikke alltid vet hvem de har med å gjøre.

Skrevet

Om du spør alle mennene om alle damene inne på et utested så vil garrantert alle damene bli ansett av en eller annen som pulbar. Motsatt vil aldri forekomme.

Skrevet

: At mange av de her mennene som klager på at de aldri får pult har avvist noen damer som de mener ikke er pene nok for dem, i deres iver og konkurranse med sine "likemenn" om å få pule de peneste damerne.

Menn siden de legger an på damer de ikke har sjanse på, samtidig som de overser damer på eget nivå, så gjør kvinnene all avvisning, i deres hode.

Hehe, ikke drit deg ut, det er ingen grunn til å spille dum, menn er ivrigere på sex for sexens skyld enn kvinner, og så lenge de 20-30% mest attraktive av hunnkjønn ikke på langt nær dekker behovet de 20-30% mest populære av hannkjønn har for tilfeldig sex tar denne gruppen menn for seg av kvinner også nedover i divisjonene. Dermed blir det hardere for de andre. Sånn er det bare. For øvrig kan det godt være at kvinnene er så kresne og så lite ivrige på tilfeldig sex at de heller ville pult halvparten så mange om tilbudet ble redusert, fremfor å ta til takke med menn utenom det mest populære segment.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Cuckold. Du har ikke svart på en skit.

Har jeg ikke? Hva med dette:

I praksis ja. Det som kan være et hinder er om du selv lider av sterk sosial angst eller andre sosiale problemer som gjør at du ikke vet å benytte deg av mulighetene. Hvis du har sett litt hva som skjer siste halvtime før utestedene stenger ser du at alle kvinner kan få med seg en mann hjem.

Jeg skulle i utgangspunktet til å ta et lite forbehold: "så lenge hun ikke er forferdelig urenslig", men jeg har sett en del av de elendigste av de elendige som vår narkopolitikk har gjort livet enda hardere for, og noen av disse har faktisk gått på gata og solgt sex, da snakker vi om kvinner godt opp i årene, uten tenner, heroinister som ikke har tatt en dusj på de siste par månedene, likevel har de åpenbart ikke hatt problemer med til og med å få betalt for sex.

Disse kvinnene som er de hesligste og minst attraktive av alle kvinner, de er gamle, stygge, uten tenner, med dratt og herjet hud, sløve øyne, urenslige og stinkende, (i tillegg burde man vite at de er vandrende smittebomber, bærere av hepatitt og hiv) når selv disse kan leve av å selge sex sier det litt om hvor blinde en del menn er så lenge fitta befinner seg på et noenlunde levende menneske.

Endret av Cuckold
  • Liker 2
Gjest Lurifix
Skrevet

Jeg har lyst å være en av disse som får knullet mye. Jeg hadde stoppet å knulle så mye så andre får seg noe og.

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Disse kvinnene som er de hesligste og minst attraktive av alle kvinner, de er gamle, stygge, uten tenner, med dratt og herjet hud, sløve øyne, urenslige og stinkende, (i tillegg burde man vite at de er vandrende smittebomber, bærere av hepatitt og hiv) når selv disse kan leve av å selge sex sier det litt om hvor blinde en del menn er så lenge fitta befinner seg på et noenlunde levende menneske.

Men det sier jo litt vell mye om hvor heslig menn kan være.

De her kvinnene har ikke sex fordi de vil ha sex, men fordi de trenger penger. Det har lite med gjensidig respekt og lyst å gjøre.

• Liker 2
Skrevet

Men det sier jo litt vell mye om hvor heslig menn kan være.

De her kvinnene har ikke sex fordi de vil ha sex, men fordi de trenger penger. Det har lite med gjensidig respekt og lyst å gjøre.

Herregud, det eksemplet mitt viser er hvor uattraktive kvinner kan være og likevel åpenbart være attraktive nok til at det finnes menn (til og med renslige familiefedre i full jobb) som har lyst på sex med dem.

• Liker 2
Gjest "gjest"
Skrevet

Herregud, det eksemplet mitt viser er hvor uattraktive kvinner kan være og likevel åpenbart være attraktive nok til at det finnes menn (til og med renslige familiefedre i full jobb) som har lyst på sex med dem.

Meget skitne familiefedre.
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Meget skitne familiefedre.

Ja, jeg må bare innrømme at jeg ikke forstår disse mennene, men det dette viser er bare at så lenge fitta befinner seg på et levende menneske er det mange menn som vil ha den. Samme hvordan hun ser ut, lukter, fremstår, selv om hun ikke har tenner og man burde vite at det er overhengende fare for at hun er bærer av både hiv og hepatitt. Du spurte om alle kvinner har mulighet til å få uforpliktende sex. Svaret er ja. Når selv disse elendigste av de elendige kan lokke kunder og til og med få betalt for sex, kan jeg ikke forestille meg hvordan en kvinne som ikke skulle ha mulighet til å få sex måtte se ut.

Endret av Cuckold
  • Liker 2
Gjest "gjest"
Skrevet

Ja, jeg må bare innrømme at jeg ikke forstår disse mennene, men det dette viser er bare at så lenge fitta befinner seg på et levende menneske er det mange menn som vil ha den. Samme hvordan hun ser ut, lukter, fremstår, selv om hun ikke har tenner og man burde vite at det er overhengende fare for at hun er bærer av både hiv og hepatitt.

Vel, men det er jo ikke prostitusjon vi snakker om.

Skrevet

Av ren nysgjerrighet lurer jeg ganske enkelt på hvem som knuller alle disse damene - som har myyye mer sex enn menn?

Probably disse mennene som mener at disse kvinnene får mer enn dem?

Skrevet

Vel, men det er jo ikke prostitusjon vi snakker om.

Prostitusjon er per definisjon salg av sex. Du er ikke så dum som du prøver å late som, du forstår at eksemplet mitt viser at selv de aller minst attraktive av hunnkjønn har en verdi på sexrelasjonsmarkedet, at det finnes menn som har lyst på sex med dem.

• Liker 2
Gjest "gjest"
Skrevet

Prostitusjon er per definisjon salg av sex. Du er ikke så dum som du prøver å late som, du forstår at eksemplet mitt viser at selv de aller minst attraktive av hunnkjønn har en verdi på sexrelasjonsmarkedet, at det finnes menn som har lyst på sex med dem.

Men er du så dum at du ikke forstår at hvis de her mennene som klager på at de aldri får sex antageligvis legger an på kvinner som er "over deres nivå" og at det er grunnen til at de konsekvent aldri får pult?

Eller vil du anbefale dem og gå til prostituerte?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...