Rumle Skrevet 2. mars 2013 #721 Del Skrevet 2. mars 2013 Har du fått laget sesam-briksene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 2. mars 2013 #722 Del Skrevet 2. mars 2013 Har du fått laget sesam-briksene? Nei har ikke det, har ikke orket å gjøre det Men igår lagde jeg rotmos av jordskokker og gulrøtter, var kjempegodt med smeltet kryddersmør over! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2013 #723 Del Skrevet 2. mars 2013 God lørdag til deg som kokkelerer så fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2013 #724 Del Skrevet 2. mars 2013 Nei har ikke det, har ikke orket å gjøre det Men igår lagde jeg rotmos av jordskokker og gulrøtter, var kjempegodt med smeltet kryddersmør over! Åhh så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 2. mars 2013 #725 Del Skrevet 2. mars 2013 Nei har ikke det, har ikke orket å gjøre det Men igår lagde jeg rotmos av jordskokker og gulrøtter, var kjempegodt med smeltet kryddersmør over! Jeg får vann i munnen hver gang jeg er innom her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 2. mars 2013 #726 Del Skrevet 2. mars 2013 Jeg får vann i munnen hver gang jeg er innom her. Hihihihihihi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mars 2013 #727 Del Skrevet 3. mars 2013 *legger inn en stor tørkerull til de som trenger det neste gang* God morgen, Hikken.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. mars 2013 #728 Del Skrevet 3. mars 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 3. mars 2013 #729 Del Skrevet 3. mars 2013 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mars 2013 #730 Del Skrevet 3. mars 2013 Hehe..."god dag" heter det nå tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 3. mars 2013 #731 Del Skrevet 3. mars 2013 Det er lov å si god morgen om man vil, det står ikke i loven at det er ulovlig å si det etter kl 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mars 2013 #732 Del Skrevet 3. mars 2013 ...og det er lov å være snill også... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 3. mars 2013 #733 Del Skrevet 3. mars 2013 Jeg er snill, men om Hikken akkurat hadde stått opp så må hun få lov å si god morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 3. mars 2013 #734 Del Skrevet 3. mars 2013 Hehe..."god dag" heter det nå tror jeg... Hehe, det ble ett forsinket god morgen ja. Sto faktisk opp klokka 10 idag, flink! Vanligvis står jeg opp halv 5 på ettermiddagen og går til sengs 10 på morgenen, men nå prøver jeg å snu døgnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 3. mars 2013 #735 Del Skrevet 3. mars 2013 Det har jeg prøvd flere ganger, men jeg synes ikke det blander seg ordentlig .. og da ser det ikke så veldig fristende ut? Lukk øynene, og tenk på konge og fedreland... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 3. mars 2013 #736 Del Skrevet 3. mars 2013 Det har jeg prøvd flere ganger, men jeg synes ikke det blander seg ordentlig .. og da ser det ikke så veldig fristende ut? Det blander seg ikke ordentlig nei, med mindre du rører som ett helvete Men jeg synes det er kjempegodt uansett da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 4. mars 2013 #737 Del Skrevet 4. mars 2013 Sender deg en "Varm-sjokoladefe" Hikken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mars 2013 #738 Del Skrevet 4. mars 2013 Åååååå...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 4. mars 2013 #739 Del Skrevet 4. mars 2013 Sender deg en "Varm-sjokoladefe" Hikken! Ååå tusen takk! Det vil smake veeeeeeldig godt etter alt det salte baconet og eggerøra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. mars 2013 #740 Del Skrevet 10. mars 2013 God søndag, Hikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå