Gå til innhold

Hikkens psyke dagbok

Fremhevede innlegg

Gjest Hikken
Skrevet

God søndag, Hikken. :)

God søndag til deg også! :goodbye:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har natten vært ok? :) Ingen vemmelige drømmer el.l.?

Gjest Hikken
Skrevet

Jeg har bestilt meg en OnePiece jeg har ønska meg de to siste årene! Fikk 350 kroner i rabatt så da slo jeg til! :strix: ( Selv om 1138 kroner er litt vel mye det også da.. :sjenert: )

Gjest Nikee
Skrevet

Ooo onepiece! De er herlige :jepp: Kan vi få se bilde? :)

Gjest Nikee
Skrevet

Den var jo kjempesøt! :hoppe: Fikk lyst på en selv nå, perfekt til late søndager på sofaen :veslejenta::fnise:

Gjest Hikken
Skrevet

Ja ikke sant? Er så gøy å kjøpe seg noe man har ønsket seg kjempelenge :fnise:

Skrevet

Mmmmm, den er sikkert varm og god. Da er det bare å glede seg. :rodmer:

Gjest Hikken
Skrevet

Mmmmm, den er sikkert varm og god. Da er det bare å glede seg. :rodmer:

Jeg gleder meg så mye at jeg får ikke sove! :rodmer: Eller kanskje det er fordi jeg ser på Sherlock holmes. Mmm Robert Downey jr :rodmer: :rodmer:

Skrevet

Jeg gleder meg så mye at jeg får ikke sove! :rodmer: Eller kanskje det er fordi jeg ser på Sherlock holmes. Mmm Robert Downey jr :rodmer: :rodmer:

Ikke dumt ventetidsfordriv det. :lur::danse: Vi får håpe for din del at det går fort i transporten da. :fnise:

Gjest Hikken
Skrevet

Ikke dumt ventetidsfordriv det. :lur::danse: Vi får håpe for din del at det går fort i transporten da. :fnise:

Hirr hirr :fnise:

3-7 dagers leveringstid tror jeg de har :jepp: Wiii :rodmer:

• Liker 1
Gjest EryMax
Skrevet

Jeg vil og ha en onepice, kun fordi de er drit stygg. Trenger ikke være orginal, siden jeg ikke har så mye penger

Skrevet

Jeg vil og ha en onepice, kun fordi de er drit stygg. Trenger ikke være orginal, siden jeg ikke har så mye penger

Eurpris har noen billige med jevne mellomrom.

Skrevet

Hikken! Jeg tenkte på deg når jeg så denne lille søtingen. :rodmer:Det er en Kookaburra!

uODx40E.jpg

• Liker 2
Gjest Hikken
Skrevet

Hikken! Jeg tenkte på deg når jeg så denne lille søtingen. :rodmer:Det er en Kookaburra!

uODx40E.jpg

Ligner litt på meg jo! :fnise: Men jeg er en lundefugl, så det blir litt feil :snurt:

Skrevet

Ja, den ligner på deg, men også litt på en liten Puffin. :ler: Ferdig snakka. :klem1:

• Liker 2
Skrevet

uODx40E.jpg

Herreguuuuuuuuuuud så søt! :strix:

:ler:

Har du det bra Hikken? :blomst:

Skrevet

Fugler er fugler vel? :) Nesten like søte alle sammen. Jeg sa nesten. ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...