Gå til innhold

Hikkens psyke dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da blir det satt frem krem, vaniljekrem, naturelle jordbær, sjokoladetrukne jordbær og sjokolade!

:wow:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og en onsdags :blomst: til Puffin :)

Skrevet

*smattsmatt...vaniljekrem!* :spise:

Gjest Hikken
Skrevet

Hvordan er det mulig å misforstå så inni granskauen?! :bond:

Forrige uke gikk jeg på en skikkelig smell hvor jeg var så ustabil og suicidal at jeg vurderte å be om innleggelse. Jeg skjønte ikke hva i alle dager alle disse tunge tankene kom ifra, også ser jeg nå at jeg misforsto psykiateren min da han sa jeg skulle opp i dose på cipralex. Istedet for å bare ta en halv tablett ekstra i tillegg til den vanlige dosen min hadde jeg altså greid å tredoble den! :overrasket: Heldigvis fant jeg det ut til slutt at dette var helt feil, og nå er jeg endelig mer mitt gamle Hikk :fnise:

Vet ikke om man bør le av slike tabber da, men jeg fatter ikke at jeg kunne være så teit og misforstå så grovt :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Vær glad for at du fant ut av det nå og ikke siden. Det er sånne hikk`ups som en lærer noe av. :)

Gjest Hikken
Skrevet

Vær glad for at du fant ut av det nå og ikke siden. Det er sånne hikk`ups som en lærer noe av. :)

Absolutt :) Ikke rart at jeg har sovet mesteparten av døgnet og vært helt i ørska :sjenert:

Skrevet

Jaja, du har vel ikke gjort noe fælt i søvne/ørska, så da kunne det ha vært mye verre.

Jeg er glad for at du er glad for å ha blitt deg selv igjen. :jepp:

Gjest Hikken
Skrevet

Jaja, du har vel ikke gjort noe fælt i søvne/ørska, så da kunne det ha vært mye verre.

Jeg er glad for at du er glad for å ha blitt deg selv igjen. :jepp:

Nei noe fælt har jeg jo ikke gjort, men det er jo så irriterende å ikke klare å gjøre noen ting :fnise:

Skrevet

Da har du prøvd det også.... ;)

Skrevet (endret)

Hvordan er det mulig å misforstå så inni granskauen?! :bond:

Forrige uke gikk jeg på en skikkelig smell hvor jeg var så ustabil og suicidal at jeg vurderte å be om innleggelse. Jeg skjønte ikke hva i alle dager alle disse tunge tankene kom ifra, også ser jeg nå at jeg misforsto psykiateren min da han sa jeg skulle opp i dose på cipralex. Istedet for å bare ta en halv tablett ekstra i tillegg til den vanlige dosen min hadde jeg altså greid å tredoble den! :overrasket: Heldigvis fant jeg det ut til slutt at dette var helt feil, og nå er jeg endelig mer mitt gamle Hikk :fnise:

Vet ikke om man bør le av slike tabber da, men jeg fatter ikke at jeg kunne være så teit og misforstå så grovt :sjenert:

Oj, "shit happens"? Bedre å le av det enn å grine for å si det sånn. :sjokkert: En erfaring rikere. Så bra det gikk godt da! :hug:

Endret av Cordelia
Gjest Hikken
Skrevet

Oj, "shit happens"? Bedre å le av det enn å grine for å si det sånn. :sjokkert: En erfaring rikere. Så bra det gikk godt da! :hug:

Jeg må jo bare le av det, spesielt med tanke på hvor grønnsak jeg ble. Drakk masse masse kaffe i håp om at det skulle kvikke meg opp siden jeg trodde jeg bare var trøtt :fnise:

Skrevet

Jeg må jo bare le av det, spesielt med tanke på hvor grønnsak jeg ble. Drakk masse masse kaffe i håp om at det skulle kvikke meg opp siden jeg trodde jeg bare var trøtt :fnise:

:fnise:

Skrevet

Hihi...det hjelper å se litt stort på ting. ;)

Skrevet

Alt vel hos "hikkelikken" i dag? :)

Gjest Hikken
Skrevet

Går greit. Hikken har vært hos psykiateren og fått snakket litt :)

Skrevet

En brukbar prat altså. Det lyder bra. Noen sånne snakketimer gjør faktisk dagen litt bedre,

når en er heldig med både temaene, psykiateren og har dagen på sin side. :)

Skrevet

Jeg har sett solen flere dager på rad. Håper den skynder seg å smelte all snøen. Men ikke så fort at kvikklunsjen slutter kjapt med å være på tilbud.

Er litt småsliten, og innser at jeg må reise bort, om jeg skal være sikker på å få helgefri.

Kaffe ja, god ide.

How's da Hikk? Begynt å smelte, eller?

Skrevet

f389497687d95c4bf9d6e2491e7aae04.jpg

Puffin frokostblanding! :jepp:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...