Rumle Skrevet 13. mars 2013 #781 Skrevet 13. mars 2013 Da blir det satt frem krem, vaniljekrem, naturelle jordbær, sjokoladetrukne jordbær og sjokolade!
Gjest Hikken Skrevet 13. mars 2013 #784 Skrevet 13. mars 2013 Hvordan er det mulig å misforstå så inni granskauen?! Forrige uke gikk jeg på en skikkelig smell hvor jeg var så ustabil og suicidal at jeg vurderte å be om innleggelse. Jeg skjønte ikke hva i alle dager alle disse tunge tankene kom ifra, også ser jeg nå at jeg misforsto psykiateren min da han sa jeg skulle opp i dose på cipralex. Istedet for å bare ta en halv tablett ekstra i tillegg til den vanlige dosen min hadde jeg altså greid å tredoble den! Heldigvis fant jeg det ut til slutt at dette var helt feil, og nå er jeg endelig mer mitt gamle Hikk Vet ikke om man bør le av slike tabber da, men jeg fatter ikke at jeg kunne være så teit og misforstå så grovt 1
Hoppetaujenta Skrevet 13. mars 2013 #785 Skrevet 13. mars 2013 Vær glad for at du fant ut av det nå og ikke siden. Det er sånne hikk`ups som en lærer noe av.
Gjest Hikken Skrevet 13. mars 2013 #786 Skrevet 13. mars 2013 Vær glad for at du fant ut av det nå og ikke siden. Det er sånne hikk`ups som en lærer noe av. Absolutt Ikke rart at jeg har sovet mesteparten av døgnet og vært helt i ørska
Hoppetaujenta Skrevet 13. mars 2013 #787 Skrevet 13. mars 2013 Jaja, du har vel ikke gjort noe fælt i søvne/ørska, så da kunne det ha vært mye verre. Jeg er glad for at du er glad for å ha blitt deg selv igjen.
Gjest Hikken Skrevet 13. mars 2013 #788 Skrevet 13. mars 2013 Jaja, du har vel ikke gjort noe fælt i søvne/ørska, så da kunne det ha vært mye verre. Jeg er glad for at du er glad for å ha blitt deg selv igjen. Nei noe fælt har jeg jo ikke gjort, men det er jo så irriterende å ikke klare å gjøre noen ting
Cordelia Skrevet 13. mars 2013 #790 Skrevet 13. mars 2013 (endret) Hvordan er det mulig å misforstå så inni granskauen?! Forrige uke gikk jeg på en skikkelig smell hvor jeg var så ustabil og suicidal at jeg vurderte å be om innleggelse. Jeg skjønte ikke hva i alle dager alle disse tunge tankene kom ifra, også ser jeg nå at jeg misforsto psykiateren min da han sa jeg skulle opp i dose på cipralex. Istedet for å bare ta en halv tablett ekstra i tillegg til den vanlige dosen min hadde jeg altså greid å tredoble den! Heldigvis fant jeg det ut til slutt at dette var helt feil, og nå er jeg endelig mer mitt gamle Hikk Vet ikke om man bør le av slike tabber da, men jeg fatter ikke at jeg kunne være så teit og misforstå så grovt Oj, "shit happens"? Bedre å le av det enn å grine for å si det sånn. En erfaring rikere. Så bra det gikk godt da! Endret 13. mars 2013 av Cordelia
Gjest Hikken Skrevet 13. mars 2013 #791 Skrevet 13. mars 2013 Oj, "shit happens"? Bedre å le av det enn å grine for å si det sånn. En erfaring rikere. Så bra det gikk godt da! Jeg må jo bare le av det, spesielt med tanke på hvor grønnsak jeg ble. Drakk masse masse kaffe i håp om at det skulle kvikke meg opp siden jeg trodde jeg bare var trøtt
Cordelia Skrevet 13. mars 2013 #792 Skrevet 13. mars 2013 Jeg må jo bare le av det, spesielt med tanke på hvor grønnsak jeg ble. Drakk masse masse kaffe i håp om at det skulle kvikke meg opp siden jeg trodde jeg bare var trøtt
Hoppetaujenta Skrevet 14. mars 2013 #794 Skrevet 14. mars 2013 Hihi...det hjelper å se litt stort på ting.
Gjest Hikken Skrevet 14. mars 2013 #797 Skrevet 14. mars 2013 Går greit. Hikken har vært hos psykiateren og fått snakket litt
Hoppetaujenta Skrevet 14. mars 2013 #798 Skrevet 14. mars 2013 En brukbar prat altså. Det lyder bra. Noen sånne snakketimer gjør faktisk dagen litt bedre, når en er heldig med både temaene, psykiateren og har dagen på sin side.
Kamikatze Skrevet 14. mars 2013 #799 Skrevet 14. mars 2013 Jeg har sett solen flere dager på rad. Håper den skynder seg å smelte all snøen. Men ikke så fort at kvikklunsjen slutter kjapt med å være på tilbud. Er litt småsliten, og innser at jeg må reise bort, om jeg skal være sikker på å få helgefri. Kaffe ja, god ide. How's da Hikk? Begynt å smelte, eller?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå