Rumle Skrevet 12. mars 2013 #761 Skrevet 12. mars 2013 Fugler er fugler vel? Nesten like søte alle sammen. Jeg sa nesten. Mhmm men den der var faktisk litt ekstra søt!
Gjest Hikken Skrevet 12. mars 2013 #762 Skrevet 12. mars 2013 Herreguuuuuuuuuuud så søt! Har du det bra Hikken? Hehe, den ligner på meg når jeg har spist for mye ost Jeg har det greit. Saksbehandler fra nav ringte idag og vi avtalte møte den 8 april. herreguuud jeg er nervøs Fugler er fugler vel? Nesten like søte alle sammen. Jeg sa nesten. Nåja, de fleste fugler er kjempeskumle. Lundefugler er liksom unntaket Jeg bestilte meg onepice med Klarna faktura, så kan jeg betale når jeg får lønning. http://www.onepiece....ginal-raspberry Stilig!
Gjest Animula Skrevet 12. mars 2013 #763 Skrevet 12. mars 2013 Det kommer til å gå bra med det møtet, du har jo vært kjempeflink! Her er en som vil leke med deg (er det riktig hunderase?)
Gjest Hikken Skrevet 12. mars 2013 #764 Skrevet 12. mars 2013 Det kommer til å gå bra med det møtet, du har jo vært kjempeflink! Her er en som vil leke med deg (er det riktig hunderase?) Herregud så nydelig! Nesten riktig. Jeg ønsker meg en Staffordshire bull terrier ( men Amstaffen er jo nesten den samme, bare større ) Mest av alt vil jeg ha pitbull, men de er ikke lovlige!
Gjest Animula Skrevet 12. mars 2013 #766 Skrevet 12. mars 2013 Herregud så nydelig! Nesten riktig. Jeg ønsker meg en Staffordshire bull terrier ( men Amstaffen er jo nesten den samme, bare større ) Mest av alt vil jeg ha pitbull, men de er ikke lovlige! Å det var det ja! Jeg tenkte at det var noe som hørtes mer engelsk ut Men de som har pitbull her nå, er alle ulovlige da?
Gjest Hikken Skrevet 12. mars 2013 #767 Skrevet 12. mars 2013 Å det var det ja! Jeg tenkte at det var noe som hørtes mer engelsk ut Men de som har pitbull her nå, er alle ulovlige da? Tror ikke noen i norge har pitbull, da blir de nok avlivet. Amstaff er også ulovlig men jeg tror at de som alelrede var her fikk lov til å leve, mens nye som blir avlet opp vil desverre bli avlivet.. S Staffordshire bull terrier er heldigvis lovlig her i norge da Jeg tror at Amstaff og Pitbull faktisk er lovlig i sverige, så kanskje jeg sal flytte dit. Pitbull og amstaff er jo så fine, snille og lydige hunder
Gjest Animula Skrevet 12. mars 2013 #769 Skrevet 12. mars 2013 Tror ikke noen i norge har pitbull, da blir de nok avlivet. Amstaff er også ulovlig men jeg tror at de som alelrede var her fikk lov til å leve, mens nye som blir avlet opp vil desverre bli avlivet.. S Staffordshire bull terrier er heldigvis lovlig her i norge da Jeg tror at Amstaff og Pitbull faktisk er lovlig i sverige, så kanskje jeg sal flytte dit. Pitbull og amstaff er jo så fine, snille og lydige hunder Så trist at de blir avlivet! Det høres drastisk ut spør du meg.
Gjest Hikken Skrevet 12. mars 2013 #770 Skrevet 12. mars 2013 Så trist at de blir avlivet! Det høres drastisk ut spør du meg. Det er disse dustete fordommene med at de er livsfarlige kamphunder. Om man f.eks tar en titt på facebookgruppen " Mot rasediskriminering av hunder " så kan man se flere barnefamilier som bor utenlands og som har såkalte farlige raser som pitbull og amstaff. Alt har å si hvordan man oppdrar hunden og jeg blir så inni granskauen forbanna over disse fordommene
Gjest Hikken Skrevet 12. mars 2013 #771 Skrevet 12. mars 2013 Nåmmen! Staffordshire bull terrier Staffenuffe! En slik fikk jeg kose da jeg gikk nedover Karl Johan
Gjest Animula Skrevet 12. mars 2013 #772 Skrevet 12. mars 2013 Staffenuffe! En slik fikk jeg kose da jeg gikk nedover Karl Johan Så koselig! Det passet jo helt perfekt Ja jeg har møtt en kjempesnill pitbull for min del, så jeg vet at de kan være kjempefine hunder! Det er nok helt opp til oppdragelsen, selv om de har et kraftig bitt betyr ikke det at disse hundene er farlige. Dumt!
Gjest Hikken Skrevet 12. mars 2013 #773 Skrevet 12. mars 2013 Så koselig! Det passet jo helt perfekt Ja jeg har møtt en kjempesnill pitbull for min del, så jeg vet at de kan være kjempefine hunder! Det er nok helt opp til oppdragelsen, selv om de har et kraftig bitt betyr ikke det at disse hundene er farlige. Dumt! En staff ville kledd meg Nettopp. Problemet er at ofte er det en annen vanlig hund som kan gå til angrep eller provosere en pitbull, og da vil ofte selvsagt pitbullen vinne fordi den er sterkere fysisk enn den andre hunden, og avisene vil selvsagt legge skylden på den slemme "kamphunden" istedet for puddelen som gikk til angrep først
FruN Skrevet 12. mars 2013 #776 Skrevet 12. mars 2013 Vil du ha jordbær til? Kan dyppe de i sjokolade
Gjest Hikken Skrevet 12. mars 2013 #777 Skrevet 12. mars 2013 Vil du ha jordbær til? Kan dyppe de i sjokolade Ja selvsagt vil jeg det! 1
Gjest EryMax Skrevet 13. mars 2013 #778 Skrevet 13. mars 2013 jeg vil ha jordbær med vaniljekrem og sjokolade FruN 1
Hoppetaujenta Skrevet 13. mars 2013 #779 Skrevet 13. mars 2013 Tror ikke noen i norge har pitbull, da blir de nok avlivet. Amstaff er også ulovlig men jeg tror at de som allerede var her fikk lov til å leve, mens nye som blir avlet opp vil desverre bli avlivet.. Her er det ei skikkelig diger gråsone. Jeg vet at det blir avlet ulovlig (med vilje) og de hundene blir bare kalt noe annet, som er lovlig. Husker ikke hva i farta. Det finnes et skjult miljø for slik oppdrett og dem jeg kjenner til, holdes hjemme der de bor...ganske avsidesliggende til. Disse hundene er ikke med på "rusletur i byen" noen gang, men reale skauturer i timesvis hver dag, for å få ut all energien de har. Det må en også tenke på om en skaffer seg stor og aktiv hund. Det holder ikke med en liten tissetur i nabolaget da. Jeg ser det slik at enkelte hunderaser har "noe" i lynnet sitt, som hvis det ikke blir tatt hånd om og luket vekk med solid og utholdende oppdragelse, lett kan våkne til live og få ubehagelige konsekvenser for alle. Noen hundetyper er ikke for førstegangs hundeeiere - slik er det bare. Alle valper er nusselige, men de blir voksne en dag og da må en gå grundig i seg selv og sin livsstil (hånda på hjertet) og være ærlig på hva slags hundetype som egentlig passer for en. En må tenke stort, før en skaffer seg hund, fordi en kan ende opp med noe som blir vanskelig å takle senere. Spesielt må en tenke seg om hvis en ikke har et stabilt liv. Det kan bli veldig vanskelig å få hundepass til en (både viljesterk og fysisk sterk) stor hund. Det kan bli omplassering før en vet ordet av det. 1
FruN Skrevet 13. mars 2013 #780 Skrevet 13. mars 2013 jeg vil ha jordbær med vaniljekrem og sjokolade FruN Da blir det satt frem krem, vaniljekrem, naturelle jordbær, sjokoladetrukne jordbær og sjokolade!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå