Cordelia Skrevet 21. november 2012 #381 Del Skrevet 21. november 2012 Det gjør det. Og med deg? Du har så fin vinter-avatar hehe, joda går greit her og. Og takk, synes den er fin jeg og. Siden det ikke er så mye av det været på utsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. november 2012 #382 Del Skrevet 21. november 2012 hehe, joda går greit her og. Og takk, synes den er fin jeg og. Siden det ikke er så mye av det været på utsiden. Nei, har jammen ikke lignet mye på vinter enda! Ikke at jeg klager så voldsomt da, men litt snø til jul hadde jo ikke vært å forakte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 21. november 2012 #383 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Nei, har jammen ikke lignet mye på vinter enda! Ikke at jeg klager så voldsomt da, men litt snø til jul hadde jo ikke vært å forakte Ja, nei på en måte har jeg grua meg pga den dumme snømåkingen. Men når alternativet er øs pøs, så tror jeg heller jeg tar snøen. Og det mååå komme snø før jul, for jeg skal høre på "driving home for christmas" på veien hjem til jul og se på julestemningen. Så nå får værgudene versågod skjerpe seg. Endret 21. november 2012 av Cordelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. november 2012 #384 Del Skrevet 21. november 2012 Det er lenge til jul og snøgudene trenger ikke å gjøre noe før noen dager før lille julaften for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 21. november 2012 #385 Del Skrevet 21. november 2012 Det er lenge til jul og snøgudene trenger ikke å gjøre noe før noen dager før lille julaften for min del. Ikke så lenge da. Kjenner allerede førjulspanikken begynner å bre seg jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. november 2012 #386 Del Skrevet 21. november 2012 Hmm...det er jo forsåvidt "før jul" nå, men, det var tidlig å få panikk syns jeg. Stakkars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 21. november 2012 #387 Del Skrevet 21. november 2012 Hmm...det er jo forsåvidt "før jul" nå, men, det var tidlig å få panikk syns jeg. Stakkars. hehe, mest økonomimessig.Jeg overlever nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 21. november 2012 #388 Del Skrevet 21. november 2012 Hei Hikken, hvordan går det med deg i dag? Fullstendig og totalt utslitt. Hadde sovet om jeg hadde klart.. Jeg fant en Puffin i baluuuubahagen .. jeg tror den bor her! Jaaaaaaa :rodmer: Halla Hikken! Står til med "damene" dine? Seriøst prøvde å være morsom her, men det gikk visst ikke helt. Med andre ord; Vi prøver igjen; Hvordan er det med sårene? Har vært hos legen idag, fikk renset, lagt på salve og ny tape, men sårene har væsket tvers gjennom tapen nå ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Animula Skrevet 21. november 2012 #389 Del Skrevet 21. november 2012 Fullstendig og totalt utslitt. Hadde sovet om jeg hadde klart.. Jaaaaaaa :rodmer: Har vært hos legen idag, fikk renset, lagt på salve og ny tape, men sårene har væsket tvers gjennom tapen nå ser jeg Får lyst til å tulle deg i et pledd og lage kakao med krem! Jeg skjønner godt at du er sliten, håper du får sove godt snart. Så flink du var å gå til legen! Jeg mener det oppriktig, det er ikke alltid lett. Kanskje du har mer forbinding å bytte på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 21. november 2012 #390 Del Skrevet 21. november 2012 Fullstendig og totalt utslitt. Hadde sovet om jeg hadde klart.. Jaaaaaaa :rodmer: Har vært hos legen idag, fikk renset, lagt på salve og ny tape, men sårene har væsket tvers gjennom tapen nå ser jeg Så bra. Håper det gror fort da, og at væskingen gir seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 21. november 2012 #391 Del Skrevet 21. november 2012 Får lyst til å tulle deg i et pledd og lage kakao med krem! Jeg skjønner godt at du er sliten, håper du får sove godt snart. Så flink du var å gå til legen! Jeg mener det oppriktig, det er ikke alltid lett. Kanskje du har mer forbinding å bytte på? Jeg har mer hvaforno å bytte på? Så bra. Håper det gror fort da, og at væskingen gir seg. Håper jeg også. Det har vært åpent i over en uke nå og det er forferdelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 21. november 2012 #392 Del Skrevet 21. november 2012 Jeg har mer hvaforno å bytte på? Håper jeg også. Det har vært åpent i over en uke nå og det er forferdelig.. Husker bestemoren min hadde en del problemer med væsking etter hofteoperasjon, men det gikk over etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. november 2012 #393 Del Skrevet 25. november 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 25. november 2012 #394 Del Skrevet 25. november 2012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. november 2012 #395 Del Skrevet 26. november 2012 Sannhetens ord i mørk og rytmisk innpakning. Jeg likte den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 26. november 2012 #396 Del Skrevet 26. november 2012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sitronkake Skrevet 26. november 2012 #397 Del Skrevet 26. november 2012 Åh, jeg elsker ulver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Animula Skrevet 26. november 2012 #398 Del Skrevet 26. november 2012 Herlig bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. november 2012 #399 Del Skrevet 26. november 2012 Har noen av dere ult som en ulv mot månen noen gang? Det har nemlig jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 26. november 2012 #400 Del Skrevet 26. november 2012 Har noen av dere ult som en ulv mot månen noen gang? Det har nemlig jeg. Ja - i mine barneår. Kanskje vi skulde samle sammen hele gjengen og ta med Hikken på månehyletur i skogen en månelys natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå