Hoppetaujenta Skrevet 2. desember 2012 #445 Skrevet 2. desember 2012 Javisst! Det er kjempelækkert....og jeg er trøtt.
Hoppetaujenta Skrevet 2. desember 2012 #447 Skrevet 2. desember 2012 (endret) Julepynt til Hikken! De tulipanene der måtte jeg langt for å få tak i, for de er ganske skjeldne. Håper at du får en så bra første desember som du kan, min venn. Endret 2. desember 2012 av Hoppetaujenta
Gjest Animula Skrevet 2. desember 2012 #448 Skrevet 2. desember 2012 FOR noen tulipaner! Ønsker deg en god dag Hikken! Vil du ha litt ?
Gjest Animula Skrevet 4. desember 2012 #449 Skrevet 4. desember 2012 Hikken jeg leste i spør en bruker at du liker å skrive noveller og tegne! Så kreativt, jeg håper du fortsatt holder på med det. Kanskje du ville like å lage kunstcollager (eller mote/interiør) på polyvore? Det ligger tusenvis av bilder der som man kan bruke som elementer og så kan man klippe inn bilder dit fra nettet selv. Jeg har hatt det gøy der, nå har jeg tatt det litt opp igjen etter en lang pause. Bare en idé, i tilfelle det er noe for deg, kanskje du er der allerede?
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2012 #450 Skrevet 4. desember 2012 Hurra, jeg ser Hikken nedi bunnen av tråden...hun sniktitter på oss! lol
Gjest Hikken Skrevet 4. desember 2012 #451 Skrevet 4. desember 2012 Neeim er mange år siden sist gang jeg drev med det der altså Noe som er synd, for jeg elsker å tegne og jeg elsker å skrive. Fikk stadig høre fra lærerne at jeg burde bli forfatter fordi jeg var så flink Jeg har rett og slett ikke ork til det lengre, men jeg har vurdert å kjøpe noe scrapbookutstyr og lignende for å begynne å lage kort. Det elsket jeg nemlig å gjøre på skolen så hadde jeg vært fint å fått gjort det igjen
Gjest Animula Skrevet 4. desember 2012 #452 Skrevet 4. desember 2012 Det kan du alltid ta opp igjen! Ja, lag noen fine kort! Hvis du vil se hva det dreier seg om så kan jeg sende link til polyvorebrukersiden min på pm. Jeg er langt fra blant de beste, men det har vært godt både når jeg har vært dårlig og når jeg har følt meg bra å leke med bilder der.
Gjest Hikken Skrevet 5. desember 2012 #454 Skrevet 5. desember 2012 Det kan du alltid ta opp igjen! Ja, lag noen fine kort! Hvis du vil se hva det dreier seg om så kan jeg sende link til polyvorebrukersiden min på pm. Jeg er langt fra blant de beste, men det har vært godt både når jeg har vært dårlig og når jeg har følt meg bra å leke med bilder der. Åå, ja jeg vil veldig gjerne se hva det er for no
Gjest Hikken Skrevet 6. desember 2012 #455 Skrevet 6. desember 2012 Hadde en ganske så meningsløs time med psykiateren igår. Følte meg slapp, syk, stresset og hadde ikke lyst til å prate i det hele tatt, så det ble til at han sto for mesteparten av samtalen. Jeg har forøvrig begynt på Cipralex. Tok den første pillen igår og er spent på om jeg vil ha noen effekt av dem. Håper bare jeg slipper de verste bivirkningene.
Alfa Skrevet 6. desember 2012 #456 Skrevet 6. desember 2012 Hei HIkken. Nå er dette veldig induviduelt, men jeg ville bare si at jeg har alltid vært redd for bivirkinger jeg også, men jeg har gått på Cipralex i noen uker nå og det går veldig fint (ingen vektøkning heller ) Lykke til 1
Hoppetaujenta Skrevet 11. desember 2012 #457 Skrevet 11. desember 2012 Innom og hilser og ser at Hikken har det bra.
Gjest Lurifix Skrevet 11. desember 2012 #460 Skrevet 11. desember 2012 Hikken!! Jeg vet det kan føles litt slik men da må du huske på at du faktisk er høy nok til å ta i dørhåndtaket og åpne døren! 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå