Gå til innhold

Hikkens psyke dagbok

Gjest Hikken

Anbefalte innlegg

Gjest Inggolf

Jeg elsker å skravle jeg, så jeg blir overlykkelig om jeg møter andre skravlebøtter. :hoppendeglad: Jeg er nok litt ekstra stille i begynnelsen men når jeg blir mer kjent så holder jeg knapt kjeft :sjenert:

ja, du virket litt sjenert, men jeg har da blitt litt kjent med deg her inne, så jeg tenkte meg faktisk at du er litt sjenert og stille av deg til å begynne med. Men jeg synes du bare var søt tvers igjennom jeg, men jeg gleder meg til å skravle mer med deg irl :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hikken

ja, du virket litt sjenert, men jeg har da blitt litt kjent med deg her inne, så jeg tenkte meg faktisk at du er litt sjenert og stille av deg til å begynne med. Men jeg synes du bare var søt tvers igjennom jeg, men jeg gleder meg til å skravle mer med deg irl :5:

Jeg er sjenert ja, det stemmer det :sjenert: Men bare før jeg blir skikkelig kjent med folk da :fnise:

Gleder meg masse til mer skravling ja! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EryMax

Bra at du har det bedre nå Hikken. Jeg er så sjalu på at du får bo hos Gia, at jeg er grønnere enn logoen til Kiwi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Bra at du har det bedre nå Hikken. Jeg er så sjalu på at du får bo hos Gia, at jeg er grønnere enn logoen til Kiwi.

Jeg har vært virkelig fantastisk heldig ja, og det er ett bevis på at ting kan snu seg og bli bedre uansett hvor ille ting er. Jeg sliter fremdeles ganske mye med tunge tanker, men nå har jeg fått dem litt på avstand siden jeg er på ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EryMax

Jeg har vært virkelig fantastisk heldig ja, og det er ett bevis på at ting kan snu seg og bli bedre uansett hvor ille ting er. Jeg sliter fremdeles ganske mye med tunge tanker, men nå har jeg fått dem litt på avstand siden jeg er på ferie.

Skulle ønske jeg var like heldig som deg, jeg savner Gia så mye at jeg kunne ha grint meg i søvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Skulle ønske jeg var like heldig som deg, jeg savner Gia så mye at jeg kunne ha grint meg i søvn.

Snakk med han på PM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest EryMax

Han skiver ikke her inne, men du kan prate med ham på PM.

Det viste jo ikke jeg, jeg er ikke synsk. Trodde han ble utesteng og glemte oss av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Det viste jo ikke jeg, jeg er ikke synsk. Trodde han ble utesteng og glemte oss av

Nei, han har ikke glemt oss så du kan sikkert si hei til han om du vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

er du ikke glad på hennes vegne da Ery? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EryMax

er du ikke glad på hennes vegne da Ery? :)

Hvis jeg ikke hadde vært glad på hennes vegne, så hadde jeg ikke skrevet det jeg skrev at det. Hvorfor spør du alltid slike latterlige spørsmål. Hadde jeg vært sur på hennes vegne, så hadde jeg jo ikke orket å skrevet til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Nå var du litt frekk mot Nozmonster :/

Jeg vet noz hater meg, men det betyr ikke at jeg ikke reagerer på frekkhet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest EryMax

Du kan holde deg unna å si at andre hater deg. Vil du bli like upopulær som sist? Noz har aldri sagt at hun hater deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Du kan holde deg unna å si at andre hater deg. Vil du bli like upopulær som sist? Noz har aldri sagt at hun hater deg.

Skal du bestemme hva jeg skal si? Haha. Jeg driter langt faen i om jeg er upopulær. Og hva i huleste mener du med "sist" omg -.- ehh nei. Men jeg merker det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EryMax

Skal du bestemme hva jeg skal si? Haha. Jeg driter langt faen i om jeg er upopulær. Og hva i huleste mener du med "sist" omg -.- ehh nei. Men jeg merker det :)

Før du ble utestengt så pratet du om hvor mye Noz hatet deg. Å hvis du vil prate sånn prat, lag din egen dagbok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest SummerJudith

Før du ble utestengt så pratet du om hvor mye Noz hatet deg. Å hvis du vil prate sånn prat, lag din egen dagbok.

Og hva så? Jeg bare spurte henne om det. Ikke noe mer. What ever.. bare glem alt sammen. Men tror bare noz ble litt såret, det er alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EryMax

Ja så når man skriver side opp og side ned om at folk hater deg, så er det bare å spørre. Noz er voksen hun tar ikke sånne bagateller som det jeg skrev så veldig tungt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Ja så når man skriver side opp og side ned om at folk hater deg, så er det bare å spørre. Noz er voksen hun tar ikke sånne bagateller som det jeg skrev så veldig tungt.

Jeg spurte bare en gang! Bagateller? Vet du selv hva du skrev? Du skrev: "Hvorfor spør du alltid slike latterlige spørsmål".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EryMax

Jeg spurte bare en gang! Bagateller? Vet du selv hva du skrev? Du skrev: "Hvorfor spør du alltid slike latterlige spørsmål".

Jau meg en viss plass at du spurte bare en gang. Du spammet forskjellige tråder om hvor mange som hater deg. Å kanskje jeg synes Noz spør mange rare spørsmål? Jeg påstår ihvertfall ikke at folk hater meg når de er uenig med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...