Gå til innhold

Hikkens psyke dagbok

Gjest Hikken

Anbefalte innlegg

Okai, da har vi en plan! Du faller i frø, og jeg kobler på spenningen! Vil du ha 220V eller slanker du deg? Har et nivoltsbatteri, i såfall...

Synes stevia er fin i bakst. Men den gir selvsagt ikke næring til gjæren i gjærbakst. Men der skal ikke mer enn en teskje sukker til uansett. Oi, ble vaffelfysen, men er lens for melk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skikkelig sukker må til! :spise: Lager en mat som skal smake, så gjør en det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Okai, da har vi en plan! Du faller i frø, og jeg kobler på spenningen! Vil du ha 220V eller slanker du deg? Har et nivoltsbatteri, i såfall...

Synes stevia er fin i bakst. Men den gir selvsagt ikke næring til gjæren i gjærbakst. Men der skal ikke mer enn en teskje sukker til uansett. Oi, ble vaffelfysen, men er lens for melk.

Jeg tar nivoltsbatterier jeg :fnise:

Jeg brukte stevia karamelldråper i hjemmelaget marsipan engang, og det ble faktisk ikke så verst :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Skikkelig sukker må til! :spise: Lager en mat som skal smake, så gjør en det.

enig med deg, men når man har vært overvektig mesteparten av livet sitt og endelig har klart å bli normalvektig så ofrer man endel så man skal slippe å trene 2 timer hver eneste dag igjen for å gå ned all overvekten på ny :)

Endret av Hikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, det er viktig med greie rutiner på både mat og bevegelse. Selv er jeg livredd for sommerferie. Slutter jeg å jobbe, kommer jeg til å ese ut med de mengdene jeg kvelver i meg daglig.

Kikker forresten etter bil det går an å ligge flat i til sommeren. Er for lang til å ligge i baksete, og bagasjerommet er for kort. Håper snøen drar seg vekk snart. Helst to minutter over påske.

Hva er det med deg og lundefugler, egentlig? Nå ble jeg fysen på marsipan... Sånn anton berg bakemarsipan type grov og nesten uten sukker. Godtediskmarsipan er bare jåss etter at de stappet de full av aprikoskjerner for litt siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Joa, det er viktig med greie rutiner på både mat og bevegelse. Selv er jeg livredd for sommerferie. Slutter jeg å jobbe, kommer jeg til å ese ut med de mengdene jeg kvelver i meg daglig.

Kikker forresten etter bil det går an å ligge flat i til sommeren. Er for lang til å ligge i baksete, og bagasjerommet er for kort. Håper snøen drar seg vekk snart. Helst to minutter over påske.

Hva er det med deg og lundefugler, egentlig? Nå ble jeg fysen på marsipan... Sånn anton berg bakemarsipan type grov og nesten uten sukker. Godtediskmarsipan er bare jåss etter at de stappet de full av aprikoskjerner for litt siden.

Jeg har vært hjemmegåer siden sommeren 2011, så det var først etter at jeg sluttet å jobbe at jeg gikk ned i vekt, for da måtte jeg liksom ha noe å gjøre på dagene, og da ble det trening :fnise:

Lundefugler er vanvittige nusselige og søte i fjeset, derfor liker jeg dem! Andre fugler er så skumle, og da spesielt duer og måker... herregud :haar:

ååh, jeg elsker sånne derre marsipan med masse sukker i. Sånn derre Nidar påskemarsipan i pose :fnise: *GNAFS*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*sikle* Å nå fikk jeg lyst på noe igjen, men magen min tålte ikke gårsdagens utskeielser. Men blåbær har jeg faktisk! Mmmmmm Marsipan! :grine:

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

*sikle* Å nå fikk jeg lyst på noe igjen, men magen min tålte ikke gårsdagens utskeielser. Men blåbær har jeg faktisk! Mmmmmm Marsipan! :grine:

Magen min tålte dårlig dagens utskjeielser. Har spist en goood del boller, sjokolade og det som værre er i dag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen min tålte dårlig dagens utskjeielser. Har spist en goood del boller, sjokolade og det som værre er i dag :fnise:

Uff, det skal ikke være lett. Hjalp ikke ta jeg var dum nok til å ta meg en kaffe istad. Pulverfløte my ass! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Uff, det skal ikke være lett. Hjalp ikke ta jeg var dum nok til å ta meg en kaffe istad. Pulverfløte my ass! :laugh:

Er pulverfløte verdt pengene? Tror ikke det slår min herlige kremfløte :fnise:

Jeg skulle legge meg tidlig idag, men så drakk jeg en stooor kopp kaffe og her sitter jeg da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er pulverfløte verdt pengene? Tror ikke det slår min herlige kremfløte :fnise:

Jeg skulle legge meg tidlig idag, men så drakk jeg en stooor kopp kaffe og her sitter jeg da :fnise:

Personlig nei! Nå har jo jeg lettversjonen, men tror jeg foretrekker vanlig lettmelk(Må bare få ordnet kjøleskapet først). Også må du ha oppi tre-fire store skjeier før du merker noen forskjell, så du kan nok fint holde på fløten din. :danse: Jeg våkent såpass seint at jeg blir nok sittende opp litt til jeg og. Huff!

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hikken

Personlig nei! Nå har jo jeg lettversjonen, men tror jeg foretrekker vanlig lettmelk(Må bare få ordnet kjøleskapet først). Også må du ha oppi tre-fire store skjeier før du merker noen forskjell, så du kan nok fint holde på fløten din. :danse: Jeg våkent såpass seint at jeg blir nok sittende opp litt til jeg og. Huff!

Lettmelk eller helmelk i kaffe er ikke så verst det heller :jepp: Men kremfløte gjør den bare så herlig fyldig :rodmer: OG med melk så må jeg alltid ha så innmari masse oppi, også blir kaffen kald. I tillegg gir melk meg kviser :snurt:

Jeg kan jo faktisk VARME melken da, hvorfor slo ikke det meg før nå? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DEPPA! Lang melding forsvant under trykkings. Tror ikke reservedataen har hatt særlig godt av å gå i dørken de siste gangene. Mens jeg skriver kan plutselig markøren flytte seg, sånn at jeg oppdager at jeg har skrevet en linje eller to midt i forrige avsnittet. :pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettmelk eller helmelk i kaffe er ikke så verst det heller :jepp: Men kremfløte gjør den bare så herlig fyldig :rodmer: OG med melk så må jeg alltid ha så innmari masse oppi, også blir kaffen kald. I tillegg gir melk meg kviser :snurt:

Jeg kan jo faktisk VARME melken da, hvorfor slo ikke det meg før nå? :fnise:

Jeg hadde heller ikke kommet på det. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det melkefritt, og jeg nekter å tømme et halvt oljeraffineri ut i atmosfæren, bare for å dra på bensinstasjon for å kjøpe melk til polpriser. :opplyser:

Har saft da, og nypoppet popcorn. Og nabo som sitter med ørene klistret for å høre hva det er som knaser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Animula

Jeg er litt for lat og utålmodig de fleste dager til å varme melka, men når jeg gjør det og skummer den med den lille vispen min på batteri så blir det kjempebra :jepp: Bare pass på å hold den under koketemperatur, kokt melk er fysj :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

DEPPA! Lang melding forsvant under trykkings. Tror ikke reservedataen har hatt særlig godt av å gå i dørken de siste gangene. Mens jeg skriver kan plutselig markøren flytte seg, sånn at jeg oppdager at jeg har skrevet en linje eller to midt i forrige avsnittet. :pasha:

Nei huffda! :fnise:

Jeg hadde heller ikke kommet på det. :skratte:

Det skal prøves imorgen slik at jeg får drukket VARM kaffe med melk! :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Jeg er litt for lat og utålmodig de fleste dager til å varme melka, men når jeg gjør det og skummer den med den lille vispen min på batteri så blir det kjempebra :jepp: Bare pass på å hold den under koketemperatur, kokt melk er fysj :fnise:

Pffft, du må heller ha en spiseskje kremfløte i kaffen sier nå jeg! Kaffe the Hiccup-way! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...