Gå til innhold

Hikkens psyke dagbok

Gjest Hikken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei og hopp! :)

Hadde en knallhard start på denne uken og har mer eller mindre bodd i sengen sammen med kaffekoppen min :sjenert: Idag kom jeg meg derimot ut til psykiateren og fikk snakket litt ut om angstafallet jeg hadde natt til mandag. Gode psykiatere er flotte å ha :jepp:

Idag har jeg kjøpt en ny te på helsekosten som het choco chili, gleder meg til å prøve den ut! Det er så innmari gøy å prøve nye ting! :strix: I tillegg har jeg også kjøpt sesam-mel og jordskokker, så i helga skal det bakes og eksperimenteres :jepp:

I tillegg fikk jeg endelig tak i kremfløte som jeg har vært fri for i flere dager nå, så nå blir det deilig varm kaffe med krem i! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan! :) Jeg er så glad for at du har funnet en god behandler! :jepp:

Sesam-mel høres veldig spennende ut! Hva skal du bake? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp! :)

Hadde en knallhard start på denne uken og har mer eller mindre bodd i sengen sammen med kaffekoppen min :sjenert: Idag kom jeg meg derimot ut til psykiateren og fikk snakket litt ut om angstafallet jeg hadde natt til mandag. Gode psykiatere er flotte å ha :jepp:

Idag har jeg kjøpt en ny te på helsekosten som het choco chili, gleder meg til å prøve den ut! Det er så innmari gøy å prøve nye ting! :strix: I tillegg har jeg også kjøpt sesam-mel og jordskokker, så i helga skal det bakes og eksperimenteres :jepp:

I tillegg fikk jeg endelig tak i kremfløte som jeg har vært fri for i flere dager nå, så nå blir det deilig varm kaffe med krem i! :strix:

Kjekt med folk som vet hva de kan.

Kaffe med krem?!!!!! Den har jeg ikke tenkt på! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan! :) Jeg er så glad for at du har funnet en god behandler! :jepp:

Sesam-mel høres veldig spennende ut! Hva skal du bake? :)

Skal bake sesam-briks! :) Skal gså prøe å lage jordskokk-mos. Det har jeg aldri prøvd før så jeg er veldig spent! :jepp:

Kjekt med folk som vet hva de kan.

Kaffe med krem?!!!!! Den har jeg ikke tenkt på! :laugh:

Kaffe med pisket krem er kjempegodt! Det smelter og blir til deilig skum på toppen! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bake sesam-briks! :) Skal gså prøe å lage jordskokk-mos. Det har jeg aldri prøvd før så jeg er veldig spent! :jepp:

---

Så spennende! Gleder meg til å høre om de ble god ... for jeg elsker sesamfrø! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaffe med pisket krem er kjempegodt! Det smelter og blir til deilig skum på toppen! :rodmer:

Hm, kanskje jeg prøver det en gang. Høres mer spennende ut enn kaffe med melk. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, kanskje jeg prøver det en gang. Høres mer spennende ut enn kaffe med melk. :fnise:

Det er absolutt mer spennende ja, men kan fort bli litt kvalmende. jeg brukte veeeeeldig mye oppi den lille koppen min siden jeg er så innmari glad i krem :fnise:

Og her er :vin: -glasset ditt! ;)

åå tusen takk! :rodmer: Her har du enda en ostepølse! Men du får grille den sjæl, jeg ligger alt for godt :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er absolutt mer spennende ja, men kan fort bli litt kvalmende. jeg brukte veeeeeldig mye oppi den lille koppen min siden jeg er så innmari glad i krem :fnise:

åå tusen takk! :rodmer: Her har du enda en ostepølse! Men du får grille den sjæl, jeg ligger alt for godt :snurt:

:ler: vel okay da! Da for du drikke vinen din selv .... hmmmmmp! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: vel okay da! Da for du drikke vinen din selv .... hmmmmmp! :fnise:

Neida, jeg kan bare be Giacomo_P om assistanse! :jepp:

Jeg savner å se han her på Kvinneguiden :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg kan bare be Giacomo_P om assistanse! :jepp:

Jeg savner å se han her på Kvinneguiden :sukk:

Han stiller nok mer enn gjerne opp til det ja! :ler:

Savner ham jeg også :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fløteis er min favoritt i kaffen. Men bare til fest.

Egentlig er jo hver dag en fest. Føles ihvertfall sånn når en er overarbeidet med søvnmangel. Overtrøttpovvah! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Fløteis er min favoritt i kaffen. Men bare til fest.

Egentlig er jo hver dag en fest. Føles ihvertfall sånn når en er overarbeidet med søvnmangel. Overtrøttpovvah! :danse:

Jeg har aldri prøvd fløteis i kaffen jeg.. vaniljeis i coca cola derimot.. det har jeg prøvd,og det likte jeg ekstremt godt da jeg var 14 år! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen! Da skal det testes natt til lørdag! Må shoppe iskrem først. :jepp:

Fløteis med vanilje i kaffen med kaneldryss, da kan osloværingene bare sitte der og tvinne lattekopper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte for første gang ordentlig kaffefløte i butikken i går og følte meg plutselig bestemorvoksen. :klo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen! Da skal det testes natt til lørdag! Må shoppe iskrem først. :jepp:

Fløteis med vanilje i kaffen med kaneldryss, da kan osloværingene bare sitte der og tvinne lattekopper...

Det har jeg prøvd flere ganger, men jeg synes ikke det blander seg ordentlig .. og da ser det ikke så veldig fristende ut? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...